AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg er 48 år. Jeg har opplevd mye avvisninger, og å ha blitt dumpet i forhold. Jeg ble dumpet igjen etter 6 års samboerskap. Han flyttet ut. Det er sårt. Men jeg har voksne barn. Jeg er veldig glad for at jeg har barna. Han ville ikke ha nærkontakt de 2 siste årene. Han prioriterte kun venner, ville ikke reise på ferie med meg, eller tilbringe fritid sammen men nå forstår jeg hvorfor. Han sa at jeg var tykk og uattraktiv. Alt dette har satt seg dypt i meg nå når jeg vil prøve å få livet mitt til å gå videre. Noen som har samme erfaringer i forhold? Hvordan håndterte du det med å bearbeide det hele ? Anonymkode: 5b0e7...855 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Hvorfor synes du det var sårt at han flyttet ut? Anonymkode: c7123...7b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor synes du det var sårt at han flyttet ut? Anonymkode: c7123...7b9 Jeg tror det var mest for å bli alene, forlatt, og ikke føle meg bra nok. Men på en måte så skal jeg være glad. For jeg er jo ikke tjent med å leve med en som ikke verdsetter meg / og tiden med meg. Anonymkode: 5b0e7...855 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå