Gå til innhold

Hva ER greia med disse Labubu bamsene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fikk en slik og ga den til hunden som leke, kvaliteten var dårlig. 
Men forstår at influensere og slikt syns om de. De har jo ganske meningsløse liv, så det gir vel en slags kortvarig glede, antagelig på samme måte som den ga hunden kortvarig glede😂

Anonymkode: 8b7fe...c4a

Hva gir deg glede? 

Anonymkode: 0c130...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Livet til barnet mitt ble absolutt bedre en stund med Labubu. Ekte lykke var det! Så digg med mennesker som kan kose seg med de små tingene i livet. :hjerter:

Anonymkode: 82b04...f33

Barn ja, det er noe helt annet! 
og ja, vi alle ønsker jo at barna våre er lykkelige. 
Jeg snakker  om voksne damer som går helt amok pga disse bamsene. 

Anonymkode: a00ce...f4e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Barn ja, det er noe helt annet! 
og ja, vi alle ønsker jo at barna våre er lykkelige. 
Jeg snakker  om voksne damer som går helt amok pga disse bamsene. 

Kan de ikke få lov til det da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (13 minutter siden):

Skjønner du sier det som har brukt 2.000 kr på de til barnebarna😐

Anonymkode: 6affe...a16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (48 minutter siden):

Du høres ut som om du er hun «gale Labubu damen» (som hun selv kaller seg) på Tik Tok. Hin som skylder på at det var en bamse hun ikke fikk i barndommen som hun nå lever ut drømmen i voksen alder med Labubu’s. 
Fint for henne, alle har lov til det aå mue de vil. 
Men, så er annet innlegg her på KG nettopp om Labubu’s var et must for (tror det var) 2. -3.klassinger? 
Helt vilt i mine øyne. 
Kina bamser til 1000,- kr 😫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er livet ditt endret til det bedre etter at Labubu kom i hus? 
Er jo helt idiotisk med hun ene norske dama på Tik Tok som går helt bananas pga disse her. 
Ja, søt bamse, men ærlig talt for noe tull. 

Nei, på sikt kan vel ikke slike ting endre livet til det bedre, for nedlatende spørsmål! 

Jeg kjøpte den for rundt 600 kr, og ja det er sikkert for mye. Men faktisk trengte jeg en liten oppmuntring og det hjalp med en liten fargerik pelsdott. Jeg er tilnærmet minimalist sånn ellers. Har det svært ryddig og er ingen samler.

Det er den eneste labubuen jeg har kjøpt og ser ingen grunn til å gå bananas. Hvis du aldri kjøper noe tull i hele ditt liv er du selvfølgelig veldig flink, men jeg overlever nok selv om jeg kastet bort noen 100-lapper på denne. 

Anonymkode: 2a671...a86

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om det.

Jeg synes jo det er barnslig å følge med på influensere og da..

Anonymkode: 9fccf...728

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser voksne influencere med labubu tenker jeg at enkelte lag i samfunnet trenger litt mer sult og nød. 

Anonymkode: 9cfe6...3c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du høres ut som om du er hun «gale Labubu damen» (som hun selv kaller seg) på Tik Tok. Hin som skylder på at det var en bamse hun ikke fikk i barndommen som hun nå lever ut drømmen i voksen alder med Labubu’s. 
Fint for henne, alle har lov til det aå mue de vil. 
Men, så er annet innlegg her på KG nettopp om Labubu’s var et must for (tror det var) 2. -3.klassinger? 
Helt vilt i mine øyne. 
Kina bamser til 1000,- kr 😫

Hvis noen  blir glade for å få en slik bamse, er det jo flott

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er livet ditt endret til det bedre etter at Labubu kom i hus? 
Er jo helt idiotisk med hun ene norske dama på Tik Tok som går helt bananas pga disse her. 
Ja, søt bamse, men ærlig talt for noe tull. 

Vil tro at 80-95% av de vi bruker penger har null endring på livet vårt 

Anonymkode: 2b706...a5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når jeg ser voksne influencere med labubu tenker jeg at enkelte lag i samfunnet trenger litt mer sult og nød. 

Anonymkode: 9cfe6...3c9

Hvorfor det? Kan ikke folk få bruke pengene sine på ha de selv vil? (Så lenge det er lovlig)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
FruMum skrev (På 20.7.2025 den 0.12):

Nei, men litt andre priser her i Japan. 

Ja, her i Japan er det billig.

Anonymkode: 2fb1e...a47

AnonymBruker
Skrevet

Mine to små uskyldige på på 8 og 9 år. Skjermet for skjerm. Og annen reklame. De hadde ikke sett eller hørt om disse bamsene. De har samlet på TY bamser fra de var 3 år og gikk over til TY nøkkelringer da de begynte på skolen. Syns de var overpriset. 80 kr for en liten bamse nøkkelring. Men de er ofte på tilbud og kan lett fås for en 50 lapp. Er også kjekke å gi i bursdagsgaver og de har både fått og gitt slike. I tillegg er de nokså søte.

Nå begynner de på skolen neste uke. Da vil de nok etterhvert få med seg denne trenden. Garantert noen 5 og 6 klassinger som har dem og garantert noen småsøsken av disse. Det er en skole med store klasseskiller økonomisk. Mange rike barn.

Jeg leste tråden her og ville rett og slett vil gjøre litt forebyggende arbeid. Viste dem bamsene og spurte dem hva de syntes om dem helt ærlig. De liker i utgangspunktet best søte bamser med snille ansikter. Og riktignok, de likte ikke disse så godt. Så nå har jeg allerede forberedt dem på at de er blitt populære rundt på Internett uten at noen helt forstår hvorfor. Jeg vil forberede dem på at de antagelig vil bli presset til å like dem fra høsten. Men at de da må følge hjertet sitt og ikke ønske seg slike bamser fordi alle andre har dem eller ønsker seg dem. Men fordi de oppriktig liker dem selv. Og at det da er lov å skifte mening og begynne å like dem likevel, men at det da antagelig er mest fordi de er blitt påvirket av moten.

Anonymkode: fc065...ab8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mine to små uskyldige på på 8 og 9 år. Skjermet for skjerm. Og annen reklame. De hadde ikke sett eller hørt om disse bamsene. De har samlet på TY bamser fra de var 3 år og gikk over til TY nøkkelringer da de begynte på skolen. Syns de var overpriset. 80 kr for en liten bamse nøkkelring. Men de er ofte på tilbud og kan lett fås for en 50 lapp. Er også kjekke å gi i bursdagsgaver og de har både fått og gitt slike. I tillegg er de nokså søte.

Nå begynner de på skolen neste uke. Da vil de nok etterhvert få med seg denne trenden. Garantert noen 5 og 6 klassinger som har dem og garantert noen småsøsken av disse. Det er en skole med store klasseskiller økonomisk. Mange rike barn.

Jeg leste tråden her og ville rett og slett vil gjøre litt forebyggende arbeid. Viste dem bamsene og spurte dem hva de syntes om dem helt ærlig. De liker i utgangspunktet best søte bamser med snille ansikter. Og riktignok, de likte ikke disse så godt. Så nå har jeg allerede forberedt dem på at de er blitt populære rundt på Internett uten at noen helt forstår hvorfor. Jeg vil forberede dem på at de antagelig vil bli presset til å like dem fra høsten. Men at de da må følge hjertet sitt og ikke ønske seg slike bamser fordi alle andre har dem eller ønsker seg dem. Men fordi de oppriktig liker dem selv. Og at det da er lov å skifte mening og begynne å like dem likevel, men at det da antagelig er mest fordi de er blitt påvirket av moten.

Stakkars barn 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 2.18):

Så du skal bestemme hva de skal ønske seg eller ikke? Snakk om å manipulere ungene sine.

• Liker 2
Skrevet

En hype som snart går over.

Skrevet (endret)

Synes de er både søte, kule og morsomme å ha 

Endret av huldra_hildur
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 2.18):

e har samlet på TY bamser fra de var 3 år og gikk over til TY nøkkelringer da de begynte på skolen. Syns de var overpriset. 80 kr for en liten bamse nøkkelring. Men de er ofte på tilbud og kan lett fås for en 50 lapp

80 kr for noe som er sydd, fylt, tredd på en ring, pakket og flydd halve jorden er ikke akkurat overpriset. Det er jo mindre en en kortreist Norvegia. &nbsp

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 18.38):

Folk virker jo helt hysteriske over det - og da tenker jeg spesielt på influensere over hele verden.

image.jpeg.7adb2d78913235677ed1e9c09756bd5d.jpeg

Disse er til å ha på veskene sine - men kjære vene, er det virkelig så stilig med svære bamser som HENGER PÅ VESKEN? 

Syntes det virker upraktisk og barnslig. Men vi snakker voksne influensere her, som går man av huse for kjøpe disse dyrt. Og som alltid, en greie som startet i Asia på Tiktok.

Anonymkode: 6affe...a16

Uff ja tenk så grusomt å være litt barnslig

Anonymkode: 02080...796

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 17.03):

Har barna dine ekstremt god råd? 

Anonymkode: 7ba9f...693

Har sikkert gjort som mine og kjøpt kopier i utlandet.  Lafufu heter det vist da 🫣. Betalte 10 euro pr stk i Spania 

Anonymkode: a8610...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...