Gå til innhold

Hva ER greia med disse Labubu bamsene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En diger butikk full av dem sentralt i NY😅

Anonymkode: 93262...c27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mote, akkurat som designervesker og -klær. Overfladiske folk som har mye penger må ha noe å fylle livene sine med.

Anonymkode: 92ec2...403

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har barna dine ekstremt god råd? 

Anonymkode: 7ba9f...693

Nei, men litt andre priser her i Japan. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er mote, akkurat som designervesker og -klær. Overfladiske folk som har mye penger må ha noe å fylle livene sine med.

Anonymkode: 92ec2...403

Designervesker holder i alle fall (stort sette) verdien. Tipper disse blir gitt vekk om ikke lenge. Har til og med lest moteblader som har omtalt disse som «trender du ikke trenger å investere i» fordi de vil gå over like brått som de kom.

Anonymkode: 8cbb9...a8d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis masse ting å henge på mine vesker og slik allerede slik at jeg ikke faller for denne trenden. For denne trenden vil snart gå over. Nå raser den som en farsott, og man kjøpe alt mulig rart til de. Synes de minner meg om et mareritt, de er så absolutt ikke søte. 

Anonymkode: f5041...eee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig stygge, men beviser virkelig at folk hiver seg på alt som blir trendy, uansett hva det måtte være. Denne hadde sikkert også blitt trendy hvis influencere begynte å gå med dem. Hadde sikkert blitt ventelister på flere år. 🐷

il_fullxfull.6476853897_8eju.jpg

Anonymkode: 07fbe...5ab

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Designervesker holder i alle fall (stort sette) verdien. Tipper disse blir gitt vekk om ikke lenge. Har til og med lest moteblader som har omtalt disse som «trender du ikke trenger å investere i» fordi de vil gå over like brått som de kom.

Internett og bitcoin var også «trender som man ikke trengte å investere i». Folk tok feil.

Anonymkode: 2dbce...6fe

• Nyttig 1
Skrevet

Toskaskap

Skrevet

Folk var vel ganske opptatt av fnaf også en stund. Det er vel meningen at de skal kunne selges dyrt om en stund, i alle fall den som det ikke er mange av. Jeg synes også at de er søte, men det måtte holdt med 1 slik. Vet ikke om jeg kunne stolt helt på om kjøpet var ekte heller siden vi ikke har pop mart i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Hype og kopier.

Slik er samfunnet. Dessverre.

Anonymkode: 10d1e...ea1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 18.53):

Original MONCHHICHI Monkey Baby, Collectible Monchhichi 1974, Monkey ...

Anonymkode: 02f4e...7c5

Heisann, der var den ja. 

Ulike ting en begynner med så fortsetter alle andre. Slik er verden blitt, med nesten alt mulig. 

Anonymkode: 71d88...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Internett og bitcoin var også «trender som man ikke trengte å investere i». Folk tok feil.

Du tror disse bamsene blir det neste bitcoin? Javel. Personlig kommer jeg i alle fall til å investere pengene mine andre steder, men lykke til.

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
FruMum skrev (På 18.7.2025 den 19.22):

Ikke vet jeg, men barna har kjøpt mange iløpet av sommeren 😅

Hvor har de kjøpt?

Anonymkode: 7793e...092

AnonymBruker
Skrevet

Harry. Temu har sikkert masse av dem 

Anonymkode: c90ca...fd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man faktisk kjøpt ekte Labubu her i Norge? 

Anonymkode: 8ee65...414

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt bag charms lenge av andre typer, men akkurat den der synes jeg ikke er noe pen... Grøss

Anonymkode: f933f...3ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
FruMum skrev (På 20.7.2025 den 0.12):

Nei, men litt andre priser her i Japan. 

Kan ikke huske det var så mye billigere i Japan, spesielt ikke for merkevarer. Hvis barna dine har kjøpt mange billige, så er de vel fake. Enda verre.

Så at det selges en hel haug med sånne bamser på en bruktbutikk her i byen. Virker som folk har kjøpt mange og fått feil bamse. Har skjønt at det er mulig å få tak i en sjelden? 

De er veldig søte, men jeg hsr ikle noe behov for å kjøpe en. Barna mine er ganske små enda, men jeg kommer ikke til å sponse dem med sånne trender. De kan få en og annen populær greie, men ikke massevis. De går fort lei. Neste år er det noe annet som er populært.

Anonymkode: f9303...a4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 0.09):

Hvor får man faktisk kjøpt ekte Labubu her i Norge? 

Anonymkode: 8ee65...414

Tror de bare selges i merkebutikken, så kun på finn og tise og lignende. 

Anonymkode: 65e3a...ffc

Skrevet

De er ikke noe søte en gang.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 16.51):

Jeg forstår ikke hvorfor folk blir krenket av bamser – de er søte.

Elsker bamser selv, gjort hele livet.  Men å bli med på å lage dette hysteriet rundt  bamser, er jo fullstendig  galskap. Dette anser jeg mer som å få vist frem at man har penger nok til å betale 1000kr eller mer for tull. 

Har forøvrig  aldri delt eller hatt noe behov for å dele bamser jeg har på some.

Anser dette labubu opplegget kun for flashing.  Video på video med kunstig overasket  fjes. De blir så overasket av innholdet at de blir overasket før de har sett bamsen i posen.

Og jeg var dum å så en video, så nå spammes jeg ned av labubu i some. Det fører ikke til at jeg liker bamsen  eller videoene  bedre. Og anser videoene  som et økende generelt kjøpepress,  på bamser  mam faktisk ikke trenger

Anonymkode: 8ed08...274

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...