AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Folk virker jo helt hysteriske over det - og da tenker jeg spesielt på influensere over hele verden. Disse er til å ha på veskene sine - men kjære vene, er det virkelig så stilig med svære bamser som HENGER PÅ VESKEN? Syntes det virker upraktisk og barnslig. Men vi snakker voksne influensere her, som går man av huse for kjøpe disse dyrt. Og som alltid, en greie som startet i Asia på Tiktok. Anonymkode: 6affe...a16 7 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Synes de ligner på litt onde Monchichi bamser 😄 Kanskje jeg skal dra frem den. Anonymkode: 02f4e...7c5 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Rihanna har visst disse bamsene på vesken sin også 🙄 Anonymkode: 6affe...a16
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Synes ikke ansiktet deres er søtt. Tenkte også på den apen som avbildet over her. Anonymkode: 8adb8...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Skjønner heller ikke noe av dem. Og så er de så dyre, hvert fall de jeg har sett prisen på. Anonymkode: 999c4...cc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Det er vel mindre at det er søte og mer at de er populære tror jeg. Folk ser at "alle" andre har dem og ønsker seg det da selv, på samme måte som jeg så absolutt skulle ha en tamagotchi da jeg var barn, til tross for at jeg ikke kunne brydd meg mindre om de små lekene🤷♀️ Også klarer de vel til slutt å overbevise seg om at de er veldig søte allikevel da, for å ikke føle seg dårlig for et dyrt kjøp Anonymkode: 335f6...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Anonymkode: 02f4e...7c5 Barndomsminne🥰 Men synes generelt bamser er for barn ja, har ingen interesse av å ha bamser i dag. Anonymkode: 5a8e7...30e 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Trodde egentlig det var til barn jeg da, og ikke voksne. Anonymkode: 23d35...646 1
FruMum Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Ikke vet jeg, men barna har kjøpt mange iløpet av sommeren 😅
Tripptrapp1 Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Greien er bare at det er en hype. Sesongens «IT-tilbehør» som alle individualistiske og kreative moteløver må ha 🙃 Tipper det kommer til å gå over like fort som stanley-koppen og hést-genseren de samme folkene travet rundt med for noen sesonger siden. 2 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli #14 Skrevet 19. juli Artig at en ti år gammel trend endelig kommer til Norge også 🤣🤣 Anonymkode: d1678...5ac
AnonymBruker Skrevet 19. juli #15 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Folk virker jo helt hysteriske over det - og da tenker jeg spesielt på influensere over hele verden. Disse er til å ha på veskene sine - men kjære vene, er det virkelig så stilig med svære bamser som HENGER PÅ VESKEN? Syntes det virker upraktisk og barnslig. Men vi snakker voksne influensere her, som går man av huse for kjøpe disse dyrt. Og som alltid, en greie som startet i Asia på Tiktok. Anonymkode: 6affe...a16 Skjønner at barn og tenåringer syns de er søte men at voksne folk er vill og gærn etter disse forstår jeg virkelig ikke. Anonymkode: b47ec...247 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #16 Skrevet 19. juli Jeg forstår ikke hvorfor folk blir krenket av bamser – de er søte. Anonymkode: 2dbce...6fe
Macro Skrevet 19. juli #17 Skrevet 19. juli Det er noen som har bestemt seg for at dette er jævlig kult da, og svært mange kvinner lar seg påvirke av influencere. Det rare er at de er utrolig stygge. Hadde de vært søte eller fine hadde jeg skjønt litt mer. 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #18 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Anonymkode: 02f4e...7c5 Var det første jeg tenkte på og. Trender er crazy greier hehe Anonymkode: 1a8d7...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #19 Skrevet 19. juli FruMum skrev (21 timer siden): Ikke vet jeg, men barna har kjøpt mange iløpet av sommeren 😅 Har barna dine ekstremt god råd? Anonymkode: 7ba9f...693 3
NakenPanda Skrevet 19. juli #20 Skrevet 19. juli (endret) Dette er vel popmart hysterien fra Asia som kommer over hit via SoMe, var i Malaysia sist måned og fikk se køer foran Popmart butikken på kjøpesenter der, fy fan 100vis av voksne mennesker som kjøpte dusinvis av esker med popmart figurer, Jeg ble skremt av idiotien som voksne mennesker har mot TikTok/SoMe og hvordan det hver presser seg på barn i tillegg. Ref PRIME som jeg så i Lekebutikk for 150 NOK per flaske for noen år siden og nå kastes vekk for 5 NOK på CoopExtra Endret 19. juli av NakenPanda 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå