Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jau....har visst blitt regntid.

Anonymkode: ef892...376

Nydelig 😊

Anonymkode: 32b20...ded

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 18.30):

Ser at det er flere av oss i den andre tråden, så hva gjør dere i varmen? Hvordan nyter dere det? Jeg er kronisk syk, så har begrenset energi til å f.ex. gå og bade, og MÅ få gjort ting i grønnsakshagen og drivhuset nå. Men håper jeg kommer meg av gårde nå i helga. Jeg bor ved Mjøsa, og hadde en fast plass jeg badet for noen år siden. Har veldig lyst til å komme meg dit, f.ex. i morgen.
I dag var jeg og handlet, og det var 30C i sentrum. Det å komme ut fra butikkene var fantastisk, denne følelsen at varmen slår mot deg, og du har ingen sjans i havet å fryse. Og det å få så mye sol man vil på kroppen, det er bare luksus.
Her hjemme er det svalere, da jeg bor på 550 meter. Så det å få det varmt her oppe er virkelig etterlengtet. Men det går jo ikke an å sitte ute i sola da, men det går an å få gjort ting i hagen, så koser meg! :) 

Varmen er digg ! 🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🔥🔥

Kom hjem fra Hellas nå nylig, der var det hetebølge med over 40 på det meste og jeg elsket hvert minutt. Å komme hjem til regnvær og 15 grader var virkelig nedtur 😥

Anonymkode: 14049...9a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Varmen er digg ! 🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🔥🔥

Kom hjem fra Hellas nå nylig, der var det hetebølge med over 40 på det meste og jeg elsket hvert minutt. Å komme hjem til regnvær og 15 grader var virkelig nedtur 😥

Anonymkode: 14049...9a9

Det var dårlig svar til den du siterte! 

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren varte kun 14 dager i år.

Anonymkode: 22e6a...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sommeren varte kun 14 dager i år.

Er det snø hos deg? Hvis ikke så er det sommer en mnd til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det snø hos deg? Hvis ikke så er det sommer en mnd til. 

For oss som liker varme, som denne tråden er for, så er det sommer kun når det faktisk er sommervær. Nå er det høstvær, så ikke sommer for meg. Kan ikke sitte ut på verandaen uten å fryse og bli våt, kan ikke ha på sommerklær uten å fryse. Da er det ikke sommer, helt uavhengig av hva kalenderen sier. Vi som synes sol og varme er en fin ting, er heller ikke så veldig interessert i dere som skal forklare for oss at vi må nye alt vær, jeg kommer aldri til å kose meg i regn uansett hva andre forsøker å overbevise meg om. Det finnes en tråd for dere som hater sol og varme, kanskje du hører til der. 

Anonymkode: 87043...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 9.00):

Det var dårlig svar til den du siterte! 

Hvordan da? Jeg er den som ble sitert, og som startet tråden. Kunne godt tenkt meg å bo i Hellas. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 9.44):

For oss som liker varme, som denne tråden er for, så er det sommer kun når det faktisk er sommervær. Nå er det høstvær, så ikke sommer for meg. Kan ikke sitte ut på verandaen uten å fryse og bli våt, kan ikke ha på sommerklær uten å fryse. Da er det ikke sommer, helt uavhengig av hva kalenderen sier. Vi som synes sol og varme er en fin ting, er heller ikke så veldig interessert i dere som skal forklare for oss at vi må nye alt vær, jeg kommer aldri til å kose meg i regn uansett hva andre forsøker å overbevise meg om. Det finnes en tråd for dere som hater sol og varme, kanskje du hører til der. 

Det er alltids mulig å flytte sørover.

Anonymkode: 2016d...196

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er alltids mulig å flytte sørover.

Anonymkode: 2016d...196

Det er ikke "alltids mulig" for alle nei. TS

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så lei jeg er av dette regnet. Det regner og regner og har regnet i snart 2 uker. 😡

Anonymkode: cae8d...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy faen så lei jeg er av dette regnet. Det regner og regner og har regnet i snart 2 uker. 😡

Anonymkode: cae8d...861

Jeg kan leve helt fint med at det regner, når alternativet er at det snør. Det er når det blir så kaldt at det begynner å snø, jeg får lyst til å ligge i fosterstilling og ule. Og her jeg bor vet jeg at det er rett rundt hjørnet, så jeg er glad for regn på denne tiden av året. 

AnonymBruker
Skrevet

Savner sommeren. Gruer meg til vinter og snø.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...