Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe varmen ikke føkker til vinteren da, slik at det blir -45+ flere steder i Norge. Hva skal dere gjøre da? Flytte?

Anonymkode: ca364...981

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (14 timer siden):

Ja er godt og varmt vann. 

24 grader er det i sjøen her! 

Anonymkode: 5268a...1ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER varmen, kom akkurat fra Italia hvor det var enda varmere (opp mot 40) og hjem til deilige varmegrader. Jeg er så blid og full av energi, mens på vinteren er jeg bare kald, deppa og trøtt 😅

Anonymkode: 3fdaf...18c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 21.20):

Får håpe varmen ikke føkker til vinteren da, slik at det blir -45+ flere steder i Norge. Hva skal dere gjøre da? Flytte?

Anonymkode: ca364...981

Jeg er kronisk syk. Og kroppen min har det veldig bra i denne varmen, men også om vinteren når det er ISKALDT. Det er alt midt imellom som kroppen min reagerer på.

Anonymkode: 5bd1d...cc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg ELSKER varmen, kom akkurat fra Italia hvor det var enda varmere (opp mot 40) og hjem til deilige varmegrader. Jeg er så blid og full av energi, mens på vinteren er jeg bare kald, deppa og trøtt 😅

Da skal jeg være over alle hauger, ja. Regner med det gjelder flere. Mens de som klager på varmen nå, de skal fint få være her og drifte Norge. Pålagt ekstra mye jobb utendørs. Og de får ikke lov til å klage et sekund.

Anonymkode: 87043...28d

Skrevet

Elsker det. ☀️ Får mye mer energi når det er lyst og varmt ute. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ac på soverommet, basseng ute og nærheten til en innsjø med sandstrender. Det hjelper masse. Elsker denne varmen. Kroppen min fungerer langt bedre når det er varmt. 🥰

Anonymkode: 1a66d...f34

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unner dere varmen 🙂

Selv slutter jeg å fungere lenge før de 30 gradene vi har nå. Har i tillegg huset fullt av feriegjester, som man skal være sosiale med og varte opp. De er også litt småhissige i varmen, så ingen ideell situasjon 🙃. Jeg har nedtelling til at de skal reise tirsdag, og at det skal bli 22 gr på torsdag. Da må jeg gå i gang med stell av hage her, for planter har bare fått vann de siste dagene. Gleder meg til å ta frem trillebåra og orke å være i aktivitet 🙂

Anonymkode: 24347...3cf

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg valgte å flytte fra Trondheim. 11 grader og regn er ikke noe for meg. 24 grader og regn kan jeg leve med. Har og tak over balkongen. Lever med smerter. Men her er det overkommelig. Angrer ikke en dag på at jeg flyttet sørover. Stabilt vær. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er rause dere som unner folk varmen. Det gjør ikke jeg! Jeg tenker på meg selv for det er jeg som skal eksistere og overleve. Så da vil jeg ha det kjølig. 

Anonymkode: 32b20...ded

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også elsker varmen. Er kronisk syk og vet at noen tåler varmen dårlig, mens jeg er heldigvis (?) av de som tåler varmen godt. Jeg tåler dessverre kulde dårlig, da. Får en indre frost. Mens varmen lindrer og gir også mindre fatigue for min del. 

Anonymkode: 0811d...6bf

Skrevet

jeg nyter det 😍 elsker varme kvelder og gloheite dager, det gjør så godt for kroppen og er som balsam for sjelen! Nyter å sitte i naustveggen og høre ungene plaske rundt fra tidlig morgen til sen kveld, grilling i fjøra og late dager er helt perfekt! En båttur utpå eller en runde på sup er helt fantastisk, og når temperaturen i sjøen på vestlandet når 23 grader kan man virkelig ikke klage på noe.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker varmen. Skulle ønske det var slik som dette hele sommeren. Jeg bor på Sunnmøre så dette er meget sjelden kost for oss. Elsker å ligge i varmen å lese bok å så har det nettopp blitt laget en strand 150m fra meg som jeg går ned til og bader hver gang jeg føler det blir skikkelig varmt. Har også gått en del turer på fjellet, men disse blir enten tidlig morgen eller på kvelden når tempen er litt lavere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dere er rause dere som unner folk varmen. Det gjør ikke jeg! Jeg tenker på meg selv for det er jeg som skal eksistere og overleve. Så da vil jeg ha det kjølig. 

Anonymkode: 32b20...ded

Jeg har ikke problemer med at de som elsker varmen får 10-15 dager i året hvor de koser seg. Så koser jeg meg resten av året. :)

Anonymkode: a3aab...c3a

AnonymBruker
Skrevet

Elsker varmen! Enda ikke opplevd det blir for varmt i Norge for meg! 
Null sympati for vær-klagere. Blir gæærn!

Anonymkode: 36bd4...08f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg skulle gjerne vært ute å bada, plukket blåbær, dratt på markeder. men får ikke lov til å dra noen steder så blir gal av og sitte inne hele tiden 

Anonymkode: 269cc...95f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg skulle gjerne vært ute å bada, plukket blåbær, dratt på markeder. men får ikke lov til å dra noen steder så blir gal av og sitte inne hele tiden 

mmå du sitte inne selv om du ikke får dra å plukke bær eller bade? 

Anonymkode: 85e27...83f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

mmå du sitte inne selv om du ikke får dra å plukke bær eller bade? 

Anonymkode: 85e27...83f

kan være litt ute i hagen bare det er det enste 

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg flyttet fra Innlandet til en kystby er varme sommere det beste som finnes! Sitter ute i deilig havbris og etterpå skal jeg hive meg i sjøen som er 22 grader.

Anonymkode: 5236a...e74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 12.30):

Liker du virkelig 40 grader? Eller er det bare noe du sier pga tråden?

Anonymkode: 01b7c...e29

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...