Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er flere av oss i den andre tråden, så hva gjør dere i varmen? Hvordan nyter dere det? Jeg er kronisk syk, så har begrenset energi til å f.ex. gå og bade, og MÅ få gjort ting i grønnsakshagen og drivhuset nå. Men håper jeg kommer meg av gårde nå i helga. Jeg bor ved Mjøsa, og hadde en fast plass jeg badet for noen år siden. Har veldig lyst til å komme meg dit, f.ex. i morgen.
I dag var jeg og handlet, og det var 30C i sentrum. Det å komme ut fra butikkene var fantastisk, denne følelsen at varmen slår mot deg, og du har ingen sjans i havet å fryse. Og det å få så mye sol man vil på kroppen, det er bare luksus.
Her hjemme er det svalere, da jeg bor på 550 meter. Så det å få det varmt her oppe er virkelig etterlengtet. Men det går jo ikke an å sitte ute i sola da, men det går an å få gjort ting i hagen, så koser meg! :) 

Anonymkode: ef892...376

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har deg over i vi som hater varmen-tråden du,det er der det er liv. 

Anonymkode: 32b20...ded

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har deg over i vi som hater varmen-tråden du,det er der det er liv. 

Anonymkode: 32b20...ded

Nei orker ikke, det er så mye lidelse :laugh: TS

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg elsker varmen og sol. Har selv kronisk sykdom og varmen og solen gjør meg bedre. Jeg lever for sommer og sol

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på de artene som ikke normalt sett trives i norge. Leste at det var månefisk i oslofjorden nå. Tenk å se de på nært hold 😊

Anonymkode: 47f1b...3dd

• Liker 1
Skrevet

Elsker det. 🙂 Sol og bading på psoriasiskroppen min healer alt.

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg liker ikke å sove. Det problemet løser seg i varmen. Ligger og vrir meg til klokka 3 og svimer av et par timer i beste fall.

Anonymkode: 08437...f89

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Får pasientreiser til syden på vinteren grunnet bekhterevs. Så jeg storkoser meg her i varmen. Mjøsa er digg nå

Endret av Abra
  • Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg "tilhører" den andre tråden, men vil bare komme innom og si at jeg er glad på deres vegne. Det er en trøst, når man tåler varmen dårlig selv, at det er noen som storkoser seg! 

Anonymkode: 1bf8a...f45

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg elsker denne varmen. Når jeg lider meg gjennom vinteren er det alltid dette jeg håper at venter på den andre siden. Dessverre er det sjelden det, så når det først slår til nyter jeg hvert sekund.

Jeg sitter mye ute og leser. Enten i skyggen her hjemme eller i parken eller på stranden. Er ikke så glad i å bade, så det gjør jeg sjelden, men nå er det faktisk skikkelige badetemperaturer her og, og det er det nesten aldri. Men jeg liker fugler, og selv om jeg ikke synes jeg kvalifiserer til å kalle meg fuglekikker, så går jeg gjerne en tur med fugler i fokus. 

Ellers bare koser jeg meg og nyter livet. Det som er så ekstremt deilig nå er at det ikke er bare solen som er varm, det er luften. Så selv når solen går det, eller man er i skyggen, så er det fortsatt varmt i massevis. Og derfor kan man gå hjemmefra på morgenen uten å ha på seg jakke, som man må drasse på resten av dagen. Det er deilig det. Hvorfor er det så sjelden så herlig som nå?

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hele familien her ELSKER varmen 🌞 Ja, vi burde ikke vært født i Norge, men det ble vi 😅

Anonymkode: 9f183...1e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker varmen, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å hatt det litt kjøligere inne særlig midt på dagen og om natten.  Jeg synes denne sommeren har vært den beste på mange år. Det har bare vært regn hele juli siste somrene og nå endelig er det 22 grader i vannet og sydentempersturer hjemme! Jeg bader i sjøen hver eneste dag, og ellers sitter jeg i skyggen med en god bok med masse godt å drikke.

Anonymkode: 5268a...1ea

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har MS og ingenting er jævligere enn denne varmen. Gamle attakker blomstrer opp og det blir vanskelig å både se og gå.

Anonymkode: 01b7c...e29

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (14 minutter siden):

Jeg elsker varmen og sol. Har selv kronisk sykdom og varmen og solen gjør meg bedre. Jeg lever for sommer og sol

Samme her, varmen gjør meg bedre. Både fordi jeg kan være ute, og på grunn av sola. Det er som cellene mine våkner til liv av sola og varmen. TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (8 minutter siden):

Får pasientreiser til syden på vinteren grunnet bekhterevs. Så jeg storkoser meg her i varmen. Mjøsa er digg nå

Er det ok temperatur i vannet altså? TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo svare på min mann og tre barns vegne, som ELSKER varmen: HURRA! Men så finnes det ingen ting i verden enn denne varmen som får meg til å føle meg som verdens verste kone og mor, for jeg orker ingenting mens de lever sitt beste liv! 

Anonymkode: 77ed4...728

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker varmen, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å hatt det litt kjøligere inne særlig midt på dagen og om natten.  Jeg synes denne sommeren har vært den beste på mange år. Det har bare vært regn hele juli siste somrene og nå endelig er det 22 grader i vannet og sydentempersturer hjemme! Jeg bader i sjøen hver eneste dag, og ellers sitter jeg i skyggen med en god bok med masse godt å drikke.

Anonymkode: 5268a...1ea

Det høres så deilig ut! Jeg savner saltvann så mye her i innlandet, det er noe spesielt med å bade i sjøen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig jeg hadde taklet varmen kjempebra om jeg bodde et sted med AC. Elsker at når jeg skal ut så trenger jeg bare å slenge på meg noen enkle sko istedenfor å bruke ti minutter på å pakke meg inn med klær! Litt mer slitsomt nå som jeg jobber hele sommeren, men de sommerene jeg har hatt ferie har jeg elsket å pakke med en kjølebag med mat og drikke, også dra ned på stranda og bytte på å kjøle meg i vannet og å være oppe og la sola varme meg. Det er noen år siden sist nå da dessverre

Anonymkode: 018b7...443

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg tiner opp til å bli den beste utgaven av meg selv i denne varmen. Elsker det! Jeg har ikke så god økonomi, og er heller ikke veldig glad i å reise så når norsk sommer slår til er det inget annet sted på jord som er bedre. Lyset! Nettopp kommet hjem fra sammenkomst på terrassen til en venninne, og nå sitter jeg ute hos meg selv og nyter. 

Jeg er generelt masse ute. Både fjellturer, turer til stranden, eller bare små rusleturer i solnedgang. Gikk en fjelltur på onsdag som jeg har gått før en mai da det var 6 grader. Første turen var vond, jeg ble stiv ekstremt raskt. På onsdag var bena spreke, og har lite gangsperre nå. Drakk masse varm. 

Nei dette er magisk ❤️ 

Anonymkode: f763e...415

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det ok temperatur i vannet altså? TS

Ja er godt og varmt vann. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...