AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Bør jeg velge Skyshowtime eller Primevideo? Hva gir best verdi for pengene i 1 måned? Netflix går ut på mandag, så trenger erstatt😅 Anonymkode: 2d46e...d10
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Jeg bestilte nylig Skyshowtime for å se Lockerbie-serien, og den var god. Men ser strengt tatt ikke mye annet der av interesse, dårlig utvalg. Så jeg kommer til å si den opp igjen. Prime har hatt mer å se på de gangene jeg har hatt gratisperioder der. Ellers er det jo som regel noe å se på HBO. Anonymkode: 4bfd1...d25
Hatsumomo Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bør jeg velge Skyshowtime eller Primevideo? Hva gir best verdi for pengene i 1 måned? Netflix går ut på mandag, så trenger erstatt😅 Anonymkode: 2d46e...d10 Skyshow har mye 80 og 90 tallsfilmer om du liker det. Prime har mye nyere filmer. Jeg liker å ha begge to.
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Prime har større utvalg. Skyshowtime har nyere serier og filmer stort sett Anonymkode: b0a8d...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå