AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gudfaren Anonymkode: 881ae...5ee Den første? Anonymkode: f4eca...35b
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Maskinfører skrev (2 minutter siden): Børning 2 og 3 😀 Han ville jo bare ha ei svele, jo! 😄 Gull, de filmene. Anonymkode: f4eca...35b 1
K_mb Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Har ingen favorittfilm, men har sett svært mange gode filmer og en av de beste som jeg mener alle burde sett en eller annen gang i løpet av livet sitt er Schindlers List. 1
Maskinfører Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han ville jo bare ha ei svele, jo! 😄 Gull, de filmene. Anonymkode: f4eca...35b Ja ett slit og få han opp og ned så var de tomme for sveler 😀 ja fine dem Roy Gundersen 😀🚘 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #13 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Den første? Anonymkode: f4eca...35b Ja den første Anonymkode: 881ae...5ee
AnonymBruker Skrevet 19. juli #14 Skrevet 19. juli Hvis jeg må velge bare én blir det Amelie fra Montmartre 😊 Anonymkode: 6b3ba...38f
AnonymBruker Skrevet 19. juli #15 Skrevet 19. juli How to train you dragon( den animerte) 😅🫣 jeg er 34 år, men det er uansett den filmen jeg har sett flest ganger og koser meg med like mye uansett… Anonymkode: 12518...ca7 1 2
LilleMy_09 Skrevet 20. juli #17 Skrevet 20. juli (endret) Hvis jeg må velge kun en, blir det Ringenes Herre trilogien Endret 20. juli av LilleMy_09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå