AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hva lurer du på? Anonymkode: 140b6...893 Erfaringer. Yey eller ney? Hva som hels egentlig. Funker den? Anonymkode: d8d3d...1cc
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Erfaringer. Yey eller ney? Hva som hels egentlig. Funker den? Anonymkode: d8d3d...1cc Ja den fungerer mot det jeg ville ha den til, jeg svettet mye under armene så den blokkerte på en måte mye der, men svetten må jo ut et sted så jeg svettet mer andre steder Anonymkode: 140b6...893
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Er veldig fornøyd. Den fungerer helt som lovet. Har brukt den i minst 10 år. Anonymkode: eac83...86b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Kan jeg bruke den i ansiktet? 🤨 Anonymkode: d8d3d...1cc
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg bruke den i ansiktet? 🤨 Anonymkode: d8d3d...1cc Er den ikke ganske sterk, vil det ikke svi? Jeg pørvde aldri det selv. Anonymkode: 140b6...893 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er den ikke ganske sterk, vil det ikke svi? Jeg pørvde aldri det selv. Anonymkode: 140b6...893 Jo det har du sikkert rett i, jeg har ikke prøvd den selv enda. ts Anonymkode: d8d3d...1cc
m00na Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli Om du svetter mye kan det hjelpe med magnesium. Det hjalp meg iallefall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå