AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg skal på en lang flytur snart og trenger tips til gode serier. Liker krim, men ikke for skummelt og helst ikke barn involvert (altså at barn forsvinner/blir drept etc). Liker også samtids-serier og dokumentarer. Anonymkode: eb158...4d5 1
Stacy__ Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Vet ikke om det er aktuelt nå, siden det er en stund siden du opprettet tråden, men her er noen tips. Pørni Orange is the new black Side om side Superstore
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Jeg sitter og ser på Sneaky Pete nå. Ganske bra. Anonymkode: 63fd0...fc4
Amber Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Jeg likte; Severance Matlock Untamed The Morning Show Yellowstone The Diplomat Homeland er en klassiker som jeg ikke klarte å legge fra meg!
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 17.15): Jeg skal på en lang flytur snart og trenger tips til gode serier. Liker krim, men ikke for skummelt og helst ikke barn involvert (altså at barn forsvinner/blir drept etc). Liker også samtids-serier og dokumentarer. Anonymkode: eb158...4d5 Nrk nett-tv har en fane med sommerserier. Det er flere gode!😃 Anonymkode: 78f5b...cce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå