AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Hva slags snacks har du til cremant? Cava og prosecco? Vi skal kose oss med vin og trenger tips til snacks. Anonymkode: e638b...238 1
Kinder Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Som snacks kan jeg ha oliven, noen typer faste oster og gode skinker. Jeg liker også potetgull til, men da ikke en potetgull med masse smaker, helst egentlig bare salt potetgull. 2 1
Brunhilde Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Nå som det er sommer og norske jordbær å få kjøpt, så syns jeg det er selvskrevet til bobler. 2 1
Sinte-my Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Jordbær, salte skruer/potetgull eller gode oster med skinke
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Helst blinis med løyrom og rømme. Men salt chips, manchegoost og spekemat duger også. Dropp frukt og marmelader. Anonymkode: 7a557...bd5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Takk for tips my lovelies ❤️ Her ble de chips med parmesan smak og litt nøtter (både salte og honningglaserte) Anonymkode: e638b...238 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Til bobler har jeg alltid søt snacks. Små dessert eller sjokolade. Synes salt snack passer bedre til øl. Anonymkode: 32bcc...f1d
AnonymBruker Skrevet 19. juli #13 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ostepop Anonymkode: e69b1...fe8 Skriver under på denne! Bobler og ostepop er faktisk en undervurdert combo👌anbefales t.o.m. på Vinmonopolets nettsider Anonymkode: 17be7...148 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå