AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg skal kjøpe en halvflaske gin på taxfree, men kjenner bare til den klassiske Gordon og Beefeeter gin, og lurer på om det er noen andre gintyper som er verdt å prøve? Anonymkode: 1d835...5af
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal kjøpe en halvflaske gin på taxfree, men kjenner bare til den klassiske Gordon og Beefeeter gin, og lurer på om det er noen andre gintyper som er verdt å prøve? Anonymkode: 1d835...5af London Er du på granca, må du kjøpe obdidian. Ellers liker jeg godt en black curant type. Begge siste er friske og fruktige Anonymkode: f05f7...71d
Snok1 Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Tanqueray eller Bombay Sapphire er nok de beste du kan forvente å finne på en Tax-Free. Glem London, Beefeater eller Gordons. Maurpiss er bedre enn disse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Det kommer helt an på hva du liker og hva du skal bruke den til. Du får utrolig mange forskjellige varianter av gin nå. Hvis du ikke er interessert i noe spesielt og bare skal lage en gin & tonic, gå for Bareksten eller Harahorn. Anonymkode: 3df43...ece 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Tanqueray og Hendricks er et steg opp fra de 2 du nevner. Ellers er mange gode norske gin å kjøpe nå Anonymkode: 32760...154
Elle Melle Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Det spørs vel hva du liker og hva du skal bruke den til? Skal man blande med noe smaksrikt, for eksempel den rosa fra feever tree, synes jeg faktisk noe så nøytralt som Beefeater er å foretrekke. Med en liten dash Bareksten Rhubarb bitter. Beefeater får man mye av for en billig penge på taxfree. Tanqueray smaker litt mer einebær, noe som er godt med vanlig tonic. Denne kjøper jeg ofte i gave: Denne er en mild klassiker; Harahorn og Bareksten er gode valg... Men på taxfree blir det like gjerne denne: Ikke så veldig posh, men en god besparelse i forhold til prisen på polet om man liker å ha en slik i barskaper.
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): London Er du på granca, må du kjøpe obdidian. Ellers liker jeg godt en black curant type. Begge siste er friske og fruktige Anonymkode: f05f7...71d Er på Mallorca og tenkte å kjøpe på taxfree når jeg lander i Norge, eller er ikke det lurt? Ts Anonymkode: 1d835...5af
Elle Melle Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er på Mallorca og tenkte å kjøpe på taxfree når jeg lander i Norge, eller er ikke det lurt? Ts Anonymkode: 1d835...5af Hvis du vil kjøpe noe på Mallorca de også selger i Norge, så kan du jo bare sjekke den norske prisen på nett når du står på flyplassen, da ser du fort hva som er lurest.
Hareena Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli Brunhilde skrev (22 timer siden): Harahorn Harahorn Pink Gin https://www.tax-free.no/no/product1514407/harahorn-pink-gin 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #11 Skrevet 19. juli Du bør kjøpe i butikken i utlandet eller på tax free i Norge. Sammenlign prisen på nett. Som regel er tax free i utlandet dyrere. Vi liker godt Hendricks og Bareksten Anonymkode: eb417...6ee 1
Tabris Skrevet 19. juli #12 Skrevet 19. juli Harahorn er beste gin-typen jeg har smakt. Den er så god at jeg drikker den bare ren, den er for god til å blande til G&T. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #13 Skrevet 19. juli Jeg kjøper stortsett Hendricks, ligger gjerne på rundt 500-600 hundre på tax-free for 1l, nesten halv pris av Vinmonopolet. Anonymkode: 9ff2f...205
AnonymBruker Skrevet 19. juli #14 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er på Mallorca og tenkte å kjøpe på taxfree når jeg lander i Norge, eller er ikke det lurt? Ts Anonymkode: 1d835...5af Er vel ikke noe gin du får der som du ikke får kjøpt i Norge? Jeg hadde kjøpt på taxfree på Gardermoen når du lander Anonymkode: 32760...154
Snok1 Skrevet 19. juli #15 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er på Mallorca og tenkte å kjøpe på taxfree når jeg lander i Norge, eller er ikke det lurt? Ts Anonymkode: 1d835...5af Kjøp på Gardermoen, ja! jeg kan også gå god for Bareksten og Hendeick’s. Harahorn har jeg ikke forsøkt, men den er jo tungt anbefalt her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå