AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Syns det er kjempespennende å reise, se nye steder og slikt. Men det er så varmt at jeg føler at jeg gjør ikke annet enn å svette ihjel, dusje, skifte klær, vaske klær, svette, dusje, skifte osv.. Føler meg veldig "overstimulert" av å føle meg så svett og ekkel hele tiden. Har jo ikke lyst til å tilbringe hele ferien på et kaldt rom med aircondition heller liksom. Blir derfor en slags blanding av lei og frustrert fordi jeg vil jo prøve å nyte ferien her, men kjenner jeg savner å være hjemme hvor det er normal temperatur. Og jeg vet jo at jeg kan litt for dette selv at jeg reiser på denne årstiden, men det er jo bare nå jeg har ferie og muligheten til det dessverre. *Sukk* 😥😢 Anonymkode: 4358d...3ba
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Er du på byferie? Jeg elsker ferie nå. Står opp å går/løper en tur før varmen slår inn. Så en superrask dusj for å kjøle ned kroppen, og stoppe "ettersvettingen". Frokost i skyggen, i bikini. Så ned på stranda, eller ta taxi/båt til en annen strand for å utforske. Veksler litt på når jeg går opp igjen, men chiller litt i bikini på uteområdet før jeg dusjer og er klar for å gå til middag i 19tiden. Da har verste varmen gitt seg, og det er greit tusle i byen for å se seg om. Skyller opp bikinier, shorts og treningstøy. Har bare brukt shorts og singlet til nå, men har også noen lette sommerkjoler som ikke får synlig svettemerker, og som kan skylles enkelt. Og jeg svetter mye... Anonymkode: 5bf78...568
Fant80 Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Kunne ikke vært mer ulik deg. ELSKER varmen. Omfavner den med hele mitt hjerte,og ønsker ferier aldri tar slutt. Samme med finvær her i Norge. Det er så vanvittig deilig! 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Jeg er hjemme og på jobb på dagene fortsatt. Men 34 grader når jeg kommer hjem er ikke det jeg er vant med så jeg er sløv og slapp og orker ikke annet enn å dusje/bade og sløve før jeg må legge meg igjen for en ny arbeidsdag Anonymkode: 9eadf...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Dra til den sydelige halvkule, de har "vinter" på denne årstiden. Brasil og Argentina har mange fine steder. Anonymkode: c2e23...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Fant80 skrev (9 minutter siden): Kunne ikke vært mer ulik deg. ELSKER varmen. Omfavner den med hele mitt hjerte,og ønsker ferier aldri tar slutt. Samme med finvær her i Norge. Det er så vanvittig deilig! Jeg liker varme. Jeg bare hater å føle meg gjennomsvett og ekkel 24/7. Anonymkode: 4358d...3ba
Fant80 Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker varme. Jeg bare hater å føle meg gjennomsvett og ekkel 24/7. Anonymkode: 4358d...3ba På sånne dager som varmen er verst dusjer jeg gjerne 3 ganger,og prøver å oppholde meg i sjø eller basseng! Kunne ikke hatt det bedre. Føler meg også skamheldig som reiste hjem fra "syden" til den deilige varmen Norge kan by på i dag. Alt er bare så utrolig mye diggere. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er du på byferie? Byferie passer godt med varme, det også. Vi drar stort sett kun på byferier, og varmen stopper oss ikkje. Hva så om man går rundt å svetter hele dagen? Det gjør ingenting. Alle svetter i varmen. Man trenger ikke føle seg ekkel av den grunn. Anonymkode: ac510...786
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Høres ut som du har bommet litt på destinasjon i forhold til årstiden. Sjekk klima info før neste ferie, så du slipper å bli plaget av varmen:) Eller (om det er mulig) spør jobben om ferie vår/høst Anonymkode: 5ef2b...ea8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Hvor er «hjemme»? Det koker jo i nærmest hele Norge nå. Og vi har ikke AC på soverommet, så det har vært en svett og søvndeprivert uke. Og AC’en på jobb er i ustand, så svetten har rent der også. 😅 Anonymkode: 32728...ade 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Hvor er "hjemme"? Var meldt over 30 i alle landets fylker i dag. Her i Indre Troms gir det seg ikke før torsdag, tror jeg. Anonymkode: bc290...749 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Byferie passer godt med varme, det også. Vi drar stort sett kun på byferier, og varmen stopper oss ikkje. Hva så om man går rundt å svetter hele dagen? Det gjør ingenting. Alle svetter i varmen. Man trenger ikke føle seg ekkel av den grunn. Anonymkode: ac510...786 Jeg spør fordi TS kun nevner vasking av klær og svetting, og ikke bading. Og hvis man ikke tåler gå rundt å være svett, så er ikke byferie i varmen noe særlig. Da bør man heller dra ett sted man kan bade ofte. Jeg har ingen problemer med varmen, som jeg skriver så løper jeg også i varmen. Men jeg har forståelse for at ikke alle føler seg like bra når de er svette. Anonymkode: 5bf78...568 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Vi kom hjem fra Frankrike i går og her er det jo dødelig. Vi har ikke aircondition her hjemme og sola står mye lenger på. Tips til deg som ikke liker varme - reis til Baltikum nå om sommeren. Tallinn, Riga er gode alternativer, hvor det gjerne ikke er like varmt som lenger ned i Europa. Anonymkode: 9085c...02b
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Om jeg blir veldig varm hender det at jeg bare skyller håndledd og ankler i kjølig vann. Da føler jeg meg freshere, og det virker som hjernen fungerer litt bedre. Du kan gjøre det på hotellrommet når du er innom der, og noen steder finnes det også fontener som kan brukes på den måten. Altså full lovlig, de er der for at folk kan vaske seg og drikke av dem, ikke til pynt. For noen år siden var jeg i Mostar i Bosnia, og da bare vasset jeg ut i elven når det ble for ille. Vet ikke om dette fungerer for alle, men det kan være verdt å prøve. Og så kanskje du bare må godta at du svetter. Det gjør jo de lokale også. Anonymkode: ab9dd...2dc
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli BobbySocks skrev (1 time siden): Enda verre «hjemme» nå. Man må bare eie svetten. Foretrekker -20 fremfor det vi har nå🥵 Anonymkode: 310c9...a8c 1 1
tirben Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Elsker varme! Er jeg på badeferie, ligger jeg ved havet hele dagen, bader ofte, og spiser lunsj i skyggen. Går tilbake til bostedet, dusjer, slapper av, og går ut igjen i halv ni tiden til middag. Nå er jeg i Norge, og trives også her med temperaturer over 30 grader. Men har heldigvis ferie, så kan ligge på stranda her også. Har heldigvis aircondition hjemme også, så det er behagelige temperaturer inne. Blir aldri lei av sommer, men et ikke veldig produktiv, så deilig at jeg slipper å gå på jobb nå.
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du på byferie? Jeg elsker ferie nå. Står opp å går/løper en tur før varmen slår inn. Så en superrask dusj for å kjøle ned kroppen, og stoppe "ettersvettingen". Frokost i skyggen, i bikini. Så ned på stranda, eller ta taxi/båt til en annen strand for å utforske. Veksler litt på når jeg går opp igjen, men chiller litt i bikini på uteområdet før jeg dusjer og er klar for å gå til middag i 19tiden. Da har verste varmen gitt seg, og det er greit tusle i byen for å se seg om. Skyller opp bikinier, shorts og treningstøy. Har bare brukt shorts og singlet til nå, men har også noen lette sommerkjoler som ikke får synlig svettemerker, og som kan skylles enkelt. Og jeg svetter mye... Anonymkode: 5bf78...568 Skriv heller igjen når du har skaffet seg tre barn og lat gubbe. Anonymkode: 7d8e3...7af
AnonymBruker Skrevet 19. juli #19 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Skriv heller igjen når du har skaffet seg tre barn og lat gubbe. Anonymkode: 7d8e3...7af Hvorfor vil noen skaffe seg en lat gubbe? Anonymkode: c37f8...436 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #20 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvor er «hjemme»? Det koker jo i nærmest hele Norge nå. Og vi har ikke AC på soverommet, så det har vært en svett og søvndeprivert uke. Og AC’en på jobb er i ustand, så svetten har rent der også. 😅 Anonymkode: 32728...ade AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvor er "hjemme"? Var meldt over 30 i alle landets fylker i dag. Her i Indre Troms gir det seg ikke før torsdag, tror jeg. Anonymkode: bc290...749 BobbySocks skrev (21 timer siden): Enda verre «hjemme» nå. Man må bare eie svetten. Hjemme for meg er i trøndelag. Har bekjente som sendte meg snap de siste dagene som viste at det var rundt 28-29 grader hjemme. Syns det høres ganske friskt og godt ut når jeg sitter her og koker i 40 grader 😅 Anonymkode: 4358d...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå