Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har faktisk havnet midt oppi noe som er veldig spesielt. Jeg er mer på «mannejakt» enn vennejakt. 😜 Jeg kunne nok gjort mer, og har egentlig venner og familie i en annen kommune. Så jeg står litt mellom barken og veden med tanke på flytting osv. Så det er en av årsakene til at jeg ikke har gjort så stor innsats. 

Så har jeg skaffet meg en hobby som det ikke er så mange som gjør. Haha. Men ja, skjønner hvor du vil hen. Jeg kunne sikkert gjort mer

Anonymkode: 48c79...d80

Så du har venner og familie altså… ja, da er det de du tar kontakt med om du skulle bli alvorlig syk selvsagt. 

Anonymkode: a81ba...5b7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Det høres ut du kanskje har spesielle behov som krever oppfølging fra kommunen. Det er trist å lengte etter en omsorgsperson. Kan du kvalifisere til å få tildelt fritidskontakt?

Anonymkode: 4c28b...3b5

• Liker 1
Skrevet

Bestill hjemlevering hvis du trenger noe.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye rør. Du trenger nok ikke lege fordi du kanskje har feber og vil spy. Men ingen vil vel hjem til noen som er syk med feber og mulig spysyken,da må du  klare deg selv som voksen. 

Om du fremstår sånn så skjønner jeg på en måte at folk ikke stiller. Og hva har alle lege besøkene med dette å gjøre. En kontakter vel ikke legen om en kanskje skal ha feber og muligens må spy?

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det bare gikk opp for meg at jeg har ingen, haha. Hvis jeg dør så tar det sikkert flere måneder før noen lurer på hvor jeg er

Anonymkode: 48c79...d80

Da må du sørge for å skaffe deg et nettverk, det er jo ens eget ansvar også. Og er man hyggelig og sympatisk så får en venner og blir kjent med andre. Om en ikke har en diagnose som gjør at en ikke klarer. Men en må selv sørge for å ha folk i livet sitt og ikke bare syntes synd på seg selv

Anonymkode: 7b880...cdd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...