AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg er fra innlandet og lurer på et sted som anefales iht nydelig og fersk sjømat, typ krepse salat ol å besøke. Får bare frossent sånn her. Så ferskt er viktig. Også lurer jeg på. Har litt lyst til å bade i havet. Men er så redd brennmaneter. Er det tips til et bad i havet også? Er bare vant til fersk vann uten skumle ting. Mat er viktigst Anonymkode: f49c3...dcf
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Sandefjord: Brødrene Berggren og Brygga 11 Geir Skeie Anonymkode: aa399...562
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Menyen kan variere vil jeg tro men hadde dratt til Holmsbu. Maneter kan det være overalt hvor det er saltvann. I større eller mindre mengder og handler om flaks eller ikke. Anonymkode: 99dc4...608
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Skjærhalden (Hvaler) eller Engelsviken (Onsøy) 😃👍 Anonymkode: 0c7be...6e9
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Det bruker ikke å være brennmaneter innerst i Oslofjorden. F. eks. er det flott å bade fra Kadettangen eller Kalvøya i Sandvika. Anonymkode: 25006...f85
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjærhalden (Hvaler) eller Engelsviken (Onsøy) 😃👍 Anonymkode: 0c7be...6e9 Restauranten i Engelsviken kan jeg også anbefale. De har utrolig gode sjøretter. Anonymkode: 25006...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå