AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli En vegg skal være tapet, resten er fargen Marrakesh . Anonymkode: 0c189...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Tapeten i midten var finest, men ikke sammen med Marrakesh! Så da må det bli det nederste. Anonymkode: 83732...a11 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Den nederste! Den i midten passer ikke til fargen. Den øverste var ikke noe fin. Anonymkode: 12630...326 6
Daisy-love Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Jeg likte best nederste. Ok den øverste også, mens den i midten er ikke helt meg og min stil. Det kommer jo veldig an på hvilket inntrykk du ønsker på interiøret også.
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Nederst. Men øverste er litt mer eksotisk Anonymkode: 90ca6...943 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nederst. Men øverste er litt mer eksotisk Anonymkode: 90ca6...943 Er det stue ville jeg hatt øverst, soverom nederst gang, den i midten Anonymkode: 90ca6...943
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Fargen passet ikke til tapet nr 2, egentlig ikke til nr 1 og 3, heller. jeg synes personlig ingen av tapene var fine, men hadde jeg måttet velge med kniven på strupen, så tror jeg at jeg hadde valgt tapet nr. nummer 1. eller… kanskje nummer to fordi fargene på tapet nr 1 og 3 er veldig triste og dystre. Samtidig ville jeg blitt sliten i hodet av mønsteret på tapeten. Tapet nummer tre minner _litt_ om de tapene som var populære på begynnelsen av 2000-tallet. Denne er likevel klassisk i mønsteret. Tapet nummer én er ganske hard, virker litt eksentrisk, men veldig trist og dyster. Litt sånn at jeg forventer lukten av røkelse. dette er mine umiddelbare tanker, men heldigvis er vi ulike. Du sier ikke hvor tapeten skal være, ei heller om det er én eller flere vegger som skal tapetseres, evt halve veggen. Er rommet stort, mye lys, hvordan er møblene? Det hadde nok gjort det enklere å ha en mening med denne informasjonen. Anonymkode: 748a7...522
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Takk for svar så langt. Kom gjerne med forslag til tapeter som kan passe. Det er en loftstue. 😊 ts Anonymkode: 0c189...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Uavhengige av andre ting: Den i midten Sammen med Marrakesh: Den nederste Men tapet er veldig ut og generelt veldig lite pent i forhold til både gips og panel. Anonymkode: 89365...b6b
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uavhengige av andre ting: Den i midten Sammen med Marrakesh: Den nederste Men tapet er veldig ut og generelt veldig lite pent i forhold til både gips og panel. Anonymkode: 89365...b6b Bare det at rommet er så kjedelig med panelplater malt i Marrakesh, så må gjøre noe enkelt som liver opp . Ts Anonymkode: 0c189...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Hva slags type arkitektur snakker vi på huset? Er det sprosser, moderne funkis, trønderlån, Husbankhus, klassisk? Jeg liker at de to henger sammen. Anonymkode: 8c52b...32c
AnonymBruker Skrevet 19. juli #14 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva slags type arkitektur snakker vi på huset? Er det sprosser, moderne funkis, trønderlån, Husbankhus, klassisk? Jeg liker at de to henger sammen. Anonymkode: 8c52b...32c Det er klassisk hvitt hus med sprosser, men liker den litt mer moderne stilen. ts Anonymkode: 0c189...f0f
AnonymBruker Skrevet 23. juli #17 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen, sorry Anonymkode: aca41...dcc Har du noen tips? ts Anonymkode: 0c189...f0f
AnonymBruker Skrevet 23. juli #18 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du noen tips? ts Anonymkode: 0c189...f0f Jeg synes møntrene er for bråkete. Men det er jo mye smak og behag og ingen fasit. Liker litt lysere tapeter, i rødt, grønt, aprikos e.l. Eller lysere brunt/beige. Anonymkode: aca41...dcc
AnonymBruker Skrevet 23. juli #19 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med disse? ts Anonymkode: 0c189...f0f Den midterste Anonymkode: 89da3...2f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå