AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #1 Skrevet i går, 13:00 Noen som vet om man får kjøpt The Row sandaler i Norge? Eller om de kun er å få kjøpt fra utlandet? (Link for eksempel) https://www.mytheresa.com/eu/en/women/the-row-leather-thong-sandals-black-p00804955 Anonymkode: 651df...1cf
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #2 Skrevet i går, 13:24 Skulle hatt de til neste helg, derfor jeg gjerne vil kjøpe i Norge😀 Anonymkode: 651df...1cf
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #3 Skrevet i går, 13:30 At du vil gi 10 000 for så enkle sandaler er beyond me.. Men min mening om dem ba du ikke om. The Row har i noen sesonger vært å få tak i på Vincci i Oslo, men bare enkelte ting. Ellers er det jo bare å søke på merket eller sandalens navn og sette opp søket til å gjelde kun i Norge (.no-adresser). Anonymkode: 624ad...a5c
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #4 Skrevet i går, 15:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du vil gi 10 000 for så enkle sandaler er beyond me.. Men min mening om dem ba du ikke om. The Row har i noen sesonger vært å få tak i på Vincci i Oslo, men bare enkelte ting. Ellers er det jo bare å søke på merket eller sandalens navn og sette opp søket til å gjelde kun i Norge (.no-adresser). Anonymkode: 624ad...a5c Vincci har de ikke dessverre. Har ikke klart å søke opp noen i Norge. Men har spurt Mytheresa om hvis de sender nå i helgen om de da vil komme før fredag til Norge Anonymkode: 651df...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå