AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli lurer på om blåbærene er moden nå? Noen som har plukket blåbær i oslo? Jeg var ute i skogen igår i Oslo og jeg så nesten ingen blåbær men kanskje noen kom før meg og plukket alt. har du noe lukket blåbær i oslo Anonymkode: beab4...3df
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli I aller høyeste grad ja. Østmarka er full av modnebær ihvertfall. Anonymkode: 8af8a...5bf
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Finns smårips oppover Karl Johan,blåbær er det mindre av . Anonymkode: 72c82...a91
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli De er snart overmodne. Ut og plukk! Anonymkode: 49331...3fb
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finns smårips oppover Karl Johan,blåbær er det mindre av . Anonymkode: 72c82...a91 Liker bedre tyttebærene på Oslo S.. Anonymkode: 49331...3fb
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Sist det var sånn hetebølge forsvant de av seg selv, så vær rask. Anonymkode: b7666...70f
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De er snart overmodne. Ut og plukk! Anonymkode: 49331...3fb Så hvorfor finner jeg ikke noen der jeg bor i Oslo? Anonymkode: beab4...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå