AnonymBruker Skrevet 21. juli #82 Skrevet 21. juli Når de lar unge menn fylle musa deres. Anonymkode: 35ea7...02f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #83 Skrevet 21. juli Vet ikke helt om botox og fillers er typisk 40, altså. Jeg har ingen venninner som har tatt botox eller fillers enda, og vi er rundt 40 hele gjengen. En har silikon, men hun var paddeflat og fylte på da hun var ferdig med barn. Planlagt siden hun gikk på ungdomsskolen, tror jeg, og tatt i god tid før fylte 40. Inntrykket mitt er at botox og fillers er vanligere blant de som er yngre enn oss. Jeg har en datter på 18, og hun jobber med en gjeng unge damer på 20-30. Det er utrolig mange av dem som bruker både Botox og fillers, og jeg måtte ha en skikkelig prat med datteren min for å prøve å overbevise henne om at leppene hennes er finest slik de er nå. Hun vurderer å ta fillers! Som 18-åring! Det er sinnsykt. Unge, pene ansikter. Da hadde det vel vært mer naturlig om jeg gjorde det, men jeg hater solen og har ikke rynker enda 😇 Anonymkode: 8e65b...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå