Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selfies og behov for ekstern validering på sosiale medier er vel en gjenganger. 🤣 Viktig å fremstå som "friskus" med tur- og treningsbilder, gjerne av hele familien, som ikke har bedt om å bli lagt ut på nett. 

Anonymkode: 0b609...771

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja friluftsliv, skitur, topptur er typisk.

Så postes det på SOME om hvor herlig alt er. "Livet leker, fantastisk topptur med fineste fina".

Anonymkode: 5c060...665

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker at "kriser" trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Det kan være gøy å lære noe nytt om seg selv.

Vedvarende kriser er noe annet. 

Hva andre mennesker legger ut på sosiale medier bryr jeg meg fint lite om.

Å legge ut noe uten samtykke i forhold til andre mennesker er ikke greit.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skille seg ja!

Plutselig prøve å bli influenser, på interiør, mat, planter etc.

Marathon, KK-mila og birken.

Lære seg italiensk og dra på gruppetur. 

Poste selfie på facebook med tekst om at man er glad i smilerynkene, strekkmerkene og de grå hårene, de er bare tegn på at man har levd. Tittel: Sånn ser en førtiåring ut.

Og så har du jo "førtisen" da - hun nyskilte som skal ta igjen tapt ungdomstid og ser ut og oppfører seg som en fjortis på byn som aldri har drukket alkohol i sitt liv før. De som ler så høyt at hele restauranten er irritert, er så ufine mot servitørene at de holder på å spy av dem, mens de selv tror alle andre bare tenker at gud så gøyale de er.

Anonymkode: 56bd0...b66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye her blir bare for dumt. Dere vil at damer over 40 ikke skal synes. Forøvrig ikke noe nytt. 

Anonymkode: 7d933...420

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var som pokker. Ikke bare liker jeg å reise alene, jeg har vært med på noen gruppeturer også. Jeg er tydeligvis alvorlig rammet av 40-årskrisa helt uten å vite det. Men kan jeg bare få spørre, hvordan skal jeg egentlig reise når jeg er singel og barnløs, og venner vanligvis ikke kan være med? Skal jeg bare sitte her med hendene i fanget og vente pg håpe på det beste, for å ikke bli stemplet? Eller er ikke reising lov for meg i det hele tatt, om jeg ikke vil bli stemplet?

Anonymkode: 1efcf...096

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare svare for meg.

Reise har jeg gjort siden jeg var 19 år. Har studert i utlandet i  4 år. 

Trene har jeg gjort i rykk og napp hele livet mitt, selv når jeg var gravid. 

Fjellturer, kun når jeg er på fjellet.

Yogaturer,  liker ikke yoga. 

Filler og botox,  aldri gjort,  ikke planer om det.

Trange bukser og miniskjørt.  Nei,  ikke meg. Har ikke trange bukser eller miniskjørt. 

Ute på byen og fester gjorde jeg nok av da jeg var i 20 åra.

Farge håret har jeg også gjort regelmessig siden 20 åra. 

Løpe etter unggutter, nei takk gift med samme mann i mange år.

Isbading frister ikke.

Jeg er 47.

Anonymkode: 2a352...0a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man er en voksen kvinne blir alt galt.

Det man gjør, sier, og mener. Helst burde vi ikke lage en lyd.

Kroppen er stygg, og alt man putter på den er kjerring. Håret er feil, uansett om det er kort eller langt.  Man skal helst være usynlig.

Greit å ha noen som lager mat, rydder og vasker da...

Anonymkode: ba87f...962

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når man er en voksen kvinne blir alt galt.

Det man gjør, sier, og mener. Helst burde vi ikke lage en lyd.

Kroppen er stygg, og alt man putter på den er kjerring. Håret er feil, uansett om det er kort eller langt.  Man skal helst være usynlig.

Greit å ha noen som lager mat, rydder og vasker da...

Anonymkode: ba87f...962

Så sant! Trener man og prøver å holde på ungdommen i 40-årene er man patetisk. Slapper man litt av og lever uten å pushe seg selv hele tiden i 40-årene har man gitt opp seg selv.

Tror jeg skal gå for kaftan og urte-te-stilen, så kan jeg bare være en sånn type. Ingen blir imponert, men siden det uansett er umulig, kan jeg være komfortabel.

Anonymkode: afba6...fa9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41 år og har plutselig fått mye mer sexlyst

så jeg har fått meg en elsker på jobb! Det er veldig fint, anbefales!

Anonymkode: 9037a...14f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Isbading

Å begynne å løpe + voldsom styrketrening

Å drikke vin

Anonymkode: 71784...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke en krise, det er heller slutten på en krise, nemlig 30-års-krisen, hvor all tid har gått til familie, hus og å bygge opp en karriere. 40-årene er for mange en tid hvor man endelig har tid og råd til å gjøre de tingene man egentlig liker. Hurra for det! Det er som når man kaller det 50-års-krise at menn kjøper seg motorsykkel. Jeg tror mange av disse har kunne tenkt seg en motorsykkel lenge, men først i 40-50-årene har de både tid og råd.

Anonymkode: e62b2...e44

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selfies i speilet på treninga og botox i overleppa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Middelaldrende og eldre kvinner begynner plutselig å kjøpe leopardmønstrede klær, for å se litt "farlig sexy" ut.

Anonymkode: 0be3a...796

Skrevet

Jeg elsker 40 års krisa mi. Jeg godtok ikke å bli behandlet dårlig mer, så mannen er ute av hus. Jeg er blitt skikkelig sprek! Jeg kan løpe dritlangt! Jeg er også blitt tynn, fått fin rumpe og mye bedre hud. Jeg kler mer finere, som en konsekvens av dette, og ser da altså yngre ut en på lengre. Ikke yngre som i 20, men som i fresh 40 åring. Og det er faen meg lekkert! Jeg elsker å være førti og jeg elsker førtiårskrisa! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bælfeit skrev (19 minutter siden):

Selfies i speilet på treninga og botox i overleppa.

Ikke fillers altså? Det er kun botox i leppa som lyser midtlivskrise?

Anonymkode: e062d...673

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (6 minutter siden):

Jeg elsker 40 års krisa mi. Jeg godtok ikke å bli behandlet dårlig mer, så mannen er ute av hus. Jeg er blitt skikkelig sprek! Jeg kan løpe dritlangt! Jeg er også blitt tynn, fått fin rumpe og mye bedre hud. Jeg kler mer finere, som en konsekvens av dette, og ser da altså yngre ut en på lengre. Ikke yngre som i 20, men som i fresh 40 åring. Og det er faen meg lekkert! Jeg elsker å være førti og jeg elsker førtiårskrisa! 

La det svinge💃🏽

Anonymkode: 19631...237

AnonymBruker
Skrevet

Åh! Er det førstiårskrisa som gjør at jeg plutselig begynte å skrive master? 😳 Jeg trodde det var fordi barna er blitt store og jeg nå har tid til det 🤷‍♀️ 

Jeg har også byttet jobb, kjøpt meg hest og pusset opp kjøkkenet. Er det også 40-årskrisa? 

Skulle ønske jeg fikk den delen som gir lyst til å løpe dritlangt og bli tynn. Her går vekta andre veien, og det er litt dumt da. Men mannen min elsker meg fortsatt og synes jeg er dritsexy 😅

Anonymkode: 8e65b...df8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åh! Er det førstiårskrisa som gjør at jeg plutselig begynte å skrive master? 😳 Jeg trodde det var fordi barna er blitt store og jeg nå har tid til det 🤷‍♀️ 

Jeg har også byttet jobb, kjøpt meg hest og pusset opp kjøkkenet. Er det også 40-årskrisa? 

Skulle ønske jeg fikk den delen som gir lyst til å løpe dritlangt og bli tynn. Her går vekta andre veien, og det er litt dumt da. Men mannen min elsker meg fortsatt og synes jeg er dritsexy 😅

Anonymkode: 8e65b...df8

Kan ikke få alt! Master er jo knall! 

Anonymkode: 9c3f0...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ikke fillers altså? Det er kun botox i leppa som lyser midtlivskrise?

Anonymkode: e062d...673

Kansje fillers det heter:)Ser bra teit ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...