AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Jeg blir straks 41 år, og lurer. Anonymkode: 6eb66...ba0
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Vi har ikke tid til sånt. Anonymkode: ffaee...b3d 16 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Si ifra når du finner det ut da, jeg lurer også. K46 Anonymkode: e062d...673 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Mc lappen, solo reiser for å finne seg selv, en blir mer spirituell og live laugh love over hele linja. Anonymkode: b3e58...cae 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mc lappen, solo reiser for å finne seg selv, en blir mer spirituell og live laugh love over hele linja. Anonymkode: b3e58...cae Hva hvis de alltid har drevet med det? Anonymkode: 114d6...d84 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva hvis de alltid har drevet med det? Anonymkode: 114d6...d84 Da slutter man og blir nonne. Anonymkode: b3e58...cae 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mc lappen, solo reiser for å finne seg selv, en blir mer spirituell og live laugh love over hele linja. Anonymkode: b3e58...cae I en alder av 55 har jeg tydeligvis ikke nådd denne krisen, ettersom ingenting av det stemmer for min del. Riktignok reist alene. Men ettersom jeg vet hvor jeg er, trengte jeg ikke å finne meg selv. Anonymkode: 2b659...c67 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Fant80 skrev (3 minutter siden): One word: BOTOX (i huet og rævva) Leste en artikkel om at veldig mange menn driver med btox. I det skjulte. Da tenker jeg at det er krise på gang. Anonymkode: 2b659...c67 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Å starte med crossfit. Og å skille seg Anonymkode: 256fe...06c 11 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Isbading Kajakk Plutselig begynne å reise til eksotiske steder Legge ut skrytebilder på SOME Skille seg Prøve å gi inntrykk av å være ettertraktet av menn Anonymkode: 5c060...665 8 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Isbading Kajakk Plutselig begynne å reise til eksotiske steder Legge ut skrytebilder på SOME Skille seg Prøve å gi inntrykk av å være ettertraktet av menn Anonymkode: 5c060...665 Men er dette en krise da? Nå er jeg fortsatt i 30-årene selv, men småbarnsmor, og ser for meg at jeg kan begynne å leve livet litt igjen i 40-årene. Det vil ikke være snakk om en krise, men snarere en takknemlighet over å kunne tenke på meg selv og egne interesser igjen. Så vil man jo gjerne utvide horisonten med nye interesser etterhvert som man har levd litt. Anonymkode: d0f72...461 8 13
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli å skille seg er vel ikke en midtlivskrise. Mulig mange skiller seg da, men det er en relasjonskrise, og kanskje mange har holdt ut for barna. Midtlivskriser har vel ikke noe med relasjoner å gjøre? Min midlivskrise er at nå har jeg levd livet i 20 år og skal prøve å leke voksen. 😅 Har reist rundt i hele verden og blir ferdig med studier om 1 år. Så skal jeg begynne å spare til pensjon, kjøpe bolig osv. Er 44. Anonymkode: e1a5b...45c 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Skille seg for å dra på byen. Alt annet er bare muligheter. Anonymkode: a5fb1...e28 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli Jage etter menn som er mye yngre. Anonymkode: 8c0ac...614 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Skiller seg for å realisere seg selv. Botox og fillers Nye trend-hobbyer. Løper etter unggutter i 20 åra. Anonymkode: 48f78...386 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men er dette en krise da? Nå er jeg fortsatt i 30-årene selv, men småbarnsmor, og ser for meg at jeg kan begynne å leve livet litt igjen i 40-årene. Det vil ikke være snakk om en krise, men snarere en takknemlighet over å kunne tenke på meg selv og egne interesser igjen. Så vil man jo gjerne utvide horisonten med nye interesser etterhvert som man har levd litt. Anonymkode: d0f72...461 Nei det må jo ikke være en krise om man begynner å legge ut bilder av isbading på Facebook etc. Dette var bare en liste over typiske midtlivskrise-ting. Men det går uansett an å gjøre disse tingene fordi du liker det, og det er heller ikke sånn at alle midtlivskriser utelukkende er negative. Sånn derre ekle kjerringer som skryter av at de er så ettertraktet av unge menn osv. er nok bare til å spy av, men ellers skal jeg ikke dømme deg om du liker å isbade etc. 😄 Anonymkode: 5c060...665 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli K44 Var veldig usikker på om det var midtlivskrise eller generelt bare drittlei livet mitt da jeg ba om skilsmisse for 1 år siden. Gikk ørten runder med meg selv, snakket med folk som hadde vært gjennom det samme etc. Tror nå at det var en kombinasjon av alt og plutselig bare fikk nok av livet jeg levde. Er nå skilt og lever livet som JEG vil. Anonymkode: 3e67a...f7d 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mc lappen, solo reiser for å finne seg selv, en blir mer spirituell og live laugh love over hele linja. Anonymkode: b3e58...cae Solo reisene mine som jeg har hatt siden 20 årene er husmorferie og ikke noe finne meg selv turer Anonymkode: a0365...d6d 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå