Gå til innhold

Om napping av bryn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
det er finere enn å bare ha to tynne steker. Det er formenene det kommer an på!!!

De damene som ikke napper ser ofte altfor maskuline ut. Ergo de ser ut som butch-lesber. Dette gjelder jo særlig hvis brynene har mørke hår også. Å vedlikeholde brynene er en 5 min. jobb hver uke hvis du har en god pinsett.

Jeg har aldri sagt at brynene skal nappes i to tynne streker, akkurat som jeg aldri har sagt at profesjonelle sminkører sparkler igjen huden med make-up. Mange av dere har en virkelig håpløs holdning til stell av hud og hårfjerning.

Bryn skal aldri nappes ut av sin opprinnelige form, med mindre formen er veldig avvikende fra det normale, da bør de rettes opp også på oversiden.

Napp vekk alt på undersiden av brynet slik at du får en fin buet linje. Napp også vekk hår som er for lange slik at de vokser feil vei. Napp også vekk alt mellom brynene slik at brynene ikke vokser for tett sammen over neseroten.

Unappede bryn er aldeles ikke sjarmerende og romantisk, det ser bare ustelt ut på lik linje med fett uvasket hår.

Med pent nappede bryn er det også lettere og legge en pen øyemake-up fordi nappede bryn åpner øynene og gjør huden mellom mer eksponert. En naturlig fersken eller beige tone (tilpasses selvsagt hudtonen i ansiktet) på hele øyelokket gir en virkelig flott og naturlig effekt som alle kler.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Greit milla, vi vet hva du mener nå, men du må også godta at andre har andre meninger enn deg?

Samfunnet vårt er blitt har blitt altfor opptatt med å fjerne hår på kvinner, ellers så ser de mandige ut... men det er jo mange med lyse bryn, som ikke napper de, som ikke ser mandige ut synes jeg.

Klart det er penest når en dame har nappet brynene sine, men i likhet med mye annet, er nok sånn nappe fenomen noe som er in, og man SKAL liksom ikke ha mye hår på kroppen i dag, om man er kvinne, da ser man rar ut, og kan ende opp som mobbeoffer, og det blir feil det også.

La kvinner som vil nappe bryn, nappe dem, og de som ikke vil, kan la være, de kan være som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...