Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så det hadde altså vært helt innenfor av meg å dra på bygda og pule rundt da eksen sluttet å ha sex med meg? 

Anonymkode: cc009...dd8

Det var kanskje å sette det på spissen. Men ja, jeg mener at hvis man lever i et forhold der man konsekvent nekter å ha sex med partneren sin fordi man ikke VIL, så må man nesten forvente at ting kan skje. Mennesker trenger, ikke bare sex, men fysisk nærhet osv. Hvis partneren din ikke vil gi deg det lenger, så skjer det ting med deg.

Anonymkode: 21925...3eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Så du er avhengig av et annet menneske for å i det hele tatt få orgasme? 

Anonymkode: 616ff...96a

Var jo ikke det jeg skrev i det hele tatt, men å bli tent ja. orgasme kan man få uten å være tent

Anonymkode: ff27a...479

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, men er ikke forholdet utilstrekkelig for den som ikke vil ha sex også? Hvis det ikke er helsemessige utfordringer som ligger bak? Jeg mener jo at sex er en naturlig del av et parforhold, så hvis man ikke vil ha det med partneren sin, så er det som regel noe som skurrer (altså utilstrekkelig forhold på en eller annen måte). Så hvem sitt ansvar er det å gå? Begge to sitt kanskje?

Så da bør man snakke om hva man skal gjøre, men å bare forvente at en person som vil ha sex skal leve uten sex resten av livet fordi du selv ikke har lyst... det synes jeg ikke er riktig.

Om alle bare kan ta ansvar for seg selv, og slutte å skylde på partneren sin så burde dette være et ikke-tema. Jeg mener det er den som ikke er tilfreds i forholdet sitt ansvar å gå. Er ingen som er tankelesere. Heldigvis. 

Å være utro er ikke bra og ingen god løsning. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje en kontroversiell mening, men har man kjæreste som aldri vil ha sex med deg.. så når det dukker det opp en mulighet er det ikke sjokkerende om lysten tar overhånd.

Hvordan man selv oppfører seg i ettertid sier mer enn selve handlingen

Jeg tenker at kommunikasjon er nøkkelen. Hvorfor er det sex-tørke, og hva kan vi gjøre med det?

Anonymkode: fc806...3be

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gift. Jeg hadde lyst på sex ofte og mannen hadde også lyst på sex (men hvor ofte husker ikke jeg)

Vi hadde skikkelig sextørke, sånn 1 gang annethvert år!

Men jeg ville ikke ha sex med han, hadde heller sex med meg selv. Han ødela min seksuelle selvtillit tidlig i forholdet og gradvis etter det oppstod sextørken.

Og han maste om sex. Kunne ikke forstå hvorfor vi ikke hadde sex oftere. 

Jeg fortalte hva jeg trengte, men det var han ikke villig til å gi.

Så det endte med brudd

Men kunne også endt med utroskap, deretter brudd. For jeg var på nippet til det fordi jeg savnet en mann som behandlet meg som en kvinne, ikke mammaen hans og ikke kritiserte meg og min kropp. 

Anonymkode: 9860e...555

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan selvsagt ikke la være å ha sex i et forhold og innbille seg at dette er greit. For det er det selvsagt ikke.

Det finnes jo unntak (graviditet, høy alder osv.), men jeg håper virkelig folk flest skjønner at det på ingen måte er greit å ikke ha sex. Det er ikke noe å diskutere.

Anonymkode: 46d40...0be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var kanskje å sette det på spissen. Men ja, jeg mener at hvis man lever i et forhold der man konsekvent nekter å ha sex med partneren sin fordi man ikke VIL, så må man nesten forvente at ting kan skje. Mennesker trenger, ikke bare sex, men fysisk nærhet osv. Hvis partneren din ikke vil gi deg det lenger, så skjer det ting med deg.

Så det hadde vært greit av meg å pule rundt på bygda, og eksen måtte bare godta det? Hadde sikkert blitt kjempefint samarbeid om ungene etter bruddet, gitt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man kan selvsagt ikke la være å ha sex i et forhold og innbille seg at dette er greit. For det er det selvsagt ikke.

Det finnes jo unntak (graviditet, høy alder osv.), men jeg håper virkelig folk flest skjønner at det på ingen måte er greit å ikke ha sex. Det er ikke noe å diskutere.

Det er heller ikke greit å være emosjonelt distansert, la kvinnen ta det meste av hus og barn, ikke lytte, ikke være en støttespiller, ikke se kvinne sin etc. Dette er mye viktigere enn sex. Er dette på plass vil selvsagt sexen være på plass. 

Å isolere sex som en ting er helt feil, og kun gjøres for å legitimere utroskap og ikke se forholdet som noe mer. Det er langt mer kompleks enn som så. Da er man i grunn kun sammen for å få sex. Da kan man like greit være singel med ons eller en sexpartnere. 

Anonymkode: b7e12...a7d

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Var jo ikke det jeg skrev i det hele tatt, men å bli tent ja. orgasme kan man få uten å være tent

Hva skjedde med at alle har ansvar for egen tilfredsstillelse? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig forståelig, ja. Det er ikke greit, men det er forståelig.

Anonymkode: 307e2...b40

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utroskap er ikke forståelig.

Det er forståelig at enkelte slår opp etter sextørke, men ikke utroskap.

Anonymkode: f4ce8...ce9

Ikke helt enig her. 

For meg er det ganske uforståelig at noen nekter å ha sex med partneren sin, og samtidig tar det som en selvfølge at partnere ikke har sex med andre 🤷‍♂️

Anonymkode: faf1c...6a9

AnonymBruker
Skrevet
AdonisFFM skrev (1 time siden):

Tja, det er jo PLENTY barn som vokser opp uten far. Det er jo mange som vokser opp med mamma og en annen fyr og så kommer liksom pappa rykende da, når det er mulig.

Barn skjønner nok mer enn du tror.  Jeg har skrevet ned mye og med tiden vil de få tilgang til det. Selvsagt er de nå formet av sin mor. 

Ikke noe problem.

Det trodde eksen min også. Barna er voksne nå, og ingen av dem vil ha noe med ham å gjøre. Han tror fortsatt det er min feil, men dette har han ordnet helt selv, på lignende måte som du planlegger.

Anonymkode: 29e0e...e49

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ikke helt enig her. 

For meg er det ganske uforståelig at noen nekter å ha sex med partneren sin, og samtidig tar det som en selvfølge at partnere ikke har sex med andre 🤷‍♂️

Jeg ville ikke ha sex - med han, og ga han frie tøyler til å ha sex med andre. Men det ville han ikke. Så jeg nektet ikke han sex, nektet bare med meg. Og det gikk jo ikke i lengden, jeg savnet jo sex og det var jo en grunn for at jeg ikke tente på mannen, så det ble game over for oss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville ikke ha sex - med han, og ga han frie tøyler til å ha sex med andre. Men det ville han ikke. Så jeg nektet ikke han sex, nektet bare med meg. Og det gikk jo ikke i lengden, jeg savnet jo sex og det var jo en grunn for at jeg ikke tente på mannen, så det ble game over for oss

Ja der høres mer logisk ut for meg. Om man nekter å ha sex med partnere sin så ser jeg det mer som en selvfølge at den andre som fremdeles ønsker å ha sex, har det med andre. 
Om det fungerer i lengden er vel et annet spørsmål… 

Men å bare ta som en selvfølge at partneren ikke ligger med andre når forholdet er sexløst syns jeg er veldig sært…. Ingen har rett til å frata andre muligheten for et sexliv på den måten.., 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Haha, det er så mange morsomme kommentarer her. Det er som om mennene i denne tråden trur alle damer bare linet opp å venter på å ha sex med dem eller starte en affære. Vi damer bare må ha sex med deg selvom du er i forhold det er så sexy! For ikke glemme alle de unge sprengkåte kvinnfolka som bare venter på å bli knullet når parforholdet er over😂 Hvor ofte får en gjennomsnitts singel småbarnsfar i 40/50 ha seg med kvinner (som samtykker)? Tipper sjansen for at menn har seg er langt større i et parforhold enn på det single markedet. Vil ikke kona di ha sex med deg er det ikke mange som vil. Kona derimot ho kan vasse i tilbud fra menn i sextørke både single og gifte. Sjansen er relativt liten for at hun velger nettopp deg.

Anonymkode: e4ade...836

• Nyttig 1
Skrevet
AdonisFFM skrev (10 timer siden):

Det er nok ikke det samme nei. Kanskje for kvinner er er det greit, men menn foretrekker kjøtt&blod.

En ting er interessant dog, selv om det (fortsatt) innehar stigma. Sex-dukker blir mer og mer realistiske og nå kan en vel få de første realistiske AI-bots for en halv million. Det er nok sannsynlig de vil bare bli bedre og bedre.

Med tiden... Kan en se dette være mulig for mange menn til de finner det de vil ha.

Jeg og kjæresten har en sånn "halv-realistisk"  RealDoll som vi leker litt med isammen, mest for at hun er veldig bisexuell og vi ofte finner en dame isammen. En slik "kink" fungerer kanskje ikke før alle, men poenget mitt er at dette nok vil bli vanligere og vanligere.

Jeg kan se for meg en ensom ungkar i en by som har sine vaner og rutiner og vil ha et liv uten drama. For en slik karakter med vanlig sunn jobb er sikkert ikke 500000 noen stor greie om han kan få til betalingssystem. 

Jeg har ikke sett de siste av disse, men Kina er langt fremme her (også) så kanskje det blir en tur på en slik messe med tiden. 

Dette er jo bare ekkelt. Alle kan kjøpe sex fra dukker, kvinner som søker lykken i andre land osv. kona di vil ikke ha sex med deg, hadde blitt sjokkert om ho ville. Selvtilliten din må jo være helt på bunn og selvinnsikten likeså. Ingenting som er sexy med en mann som er så desp. Vil anbefale deg å bruke de 500 000 på en psykolog. 

Anonymkode: e4ade...836

• Liker 2
Skrevet
AdonisFFM skrev (10 timer siden):

"Dårlig far" kommer vel an på.  Jeg har ikke noe i mora sitt liv å gjøre og vil heller ikke legge meg som en hund under advokater for å med nåde ha rett til å se egne barn.  Og heller ikke interessert i å være barnevakt når hun trenger det og dermed måtte bygge hele mitt liv etter henne.

Som sagt, barna kommer når de kommer. De blir jo voksne en gang også.. 

Det er motsatt, det er barna som har rett til regelmessig samvær med begge foreldre. 

Anonymkode: 59654...50a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om man tenker slik så burde man ikke være i et forhold. Et forhold består av mer en bare knulling...

Anonymkode: 616ff...96a

Poenget er at det meste andre kan en av samme kjønn også gi. Tenker man bort sex og barn, ville de fleste bodd med en eller antakelig flere av samme kjønn.

Skrevet
Brunello skrev (33 minutter siden):

Poenget er at det meste andre kan en av samme kjønn også gi. Tenker man bort sex og barn, ville de fleste bodd med en eller antakelig flere av samme kjønn.

Nei? Jeg ville aldri i mitt liv bodd med masse kvinner? 

Altså dramaet, kaoset... Ikke fuckings faen. 

Anonymkode: 37c88...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eneste grunnen til å være i et forhold er knulling. Ellers kunne man bodd med en kompis. 

Anonymkode: 1edc4...66e

Pul kompisen da vel. Sikkert trangere også ;) 

Anonymkode: bff19...d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...