AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Kanskje en kontroversiell mening, men har man kjæreste som aldri vil ha sex med deg.. så når det dukker det opp en mulighet er det ikke sjokkerende om lysten tar overhånd. Hvordan man selv oppfører seg i ettertid sier mer enn selve handlingen Anonymkode: ff27a...479 3
Mr.Anon Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Helt enig, denne brenner de aller fleste seg på, de tørr bare ikke innrømme det. Noen ganger kan ett forhold være så bra at man ønsker ikke å dra men det mangler sex av forskjellige grunner. Da er det mye mer fristende å få det en annen plass enn å miste hele livet sitt fordi man blir seksuelt frustrert. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Eller, en annen skikkelig kontroversiell mening, man kan avslutte forholdet om sexen er så viktig. Det er også lov å snakke sammen med den man er i et forhold med og finne ut hva som er årsaken til at man er der man er, uten å faktisk KREVE sex. Man har faktisk ikke krav på noen andre sin kropp. Sjokkerende, jeg vet. Anonymkode: bff19...d37 16 27
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje en kontroversiell mening, men har man kjæreste som aldri vil ha sex med deg.. så når det dukker det opp en mulighet er det ikke sjokkerende om lysten tar overhånd. Hvordan man selv oppfører seg i ettertid sier mer enn selve handlingen Anonymkode: ff27a...479 Ikke helt. Du kan gjøre det slutt. Så puler du hvem du vil ETTERPÅ. Jeg har opplevd to ekteskap der mannen sluttet å ha sex med meg noen år inn i ekteskapet, fordi han ikke lenger tente på meg. Jeg var da ikke utro for det. Jeg forsøkte å gjøre situasjonen bedre, og når ingenting nyttet, så gikk jeg. SÅ hadde jeg sex med andre menn. Anonymkode: cc009...dd8 12 1 16
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Mr.Anon skrev (3 minutter siden): Helt enig, denne brenner de aller fleste seg på, de tørr bare ikke innrømme det. Noen ganger kan ett forhold være så bra at man ønsker ikke å dra men det mangler sex av forskjellige grunner. Da er det mye mer fristende å få det en annen plass enn å miste hele livet sitt fordi man blir seksuelt frustrert. Så da er det helt innenfor å lyve, bedra og såre den som man "har det så bra med"? Egoister uten empati, hele gjengen. Anonymkode: cc009...dd8 11 1 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller, en annen skikkelig kontroversiell mening, man kan avslutte forholdet om sexen er så viktig. Det er også lov å snakke sammen med den man er i et forhold med og finne ut hva som er årsaken til at man er der man er, uten å faktisk KREVE sex. Man har faktisk ikke krav på noen andre sin kropp. Sjokkerende, jeg vet. Anonymkode: bff19...d37 Men du skjønner, da forsvinner: 1. Hemmeligholdet - noen tenner veldig på det, og synes det er spennende. 2. Den eksklusive muligheten til å pule rundt - hvis man tar temaet opp med dama, kan hun forlange at de åpner forholdet, og da vet alle hvem av disse to som kommer til å ha masse tilbud, og hvem som kommer til å slite. Anonymkode: cc009...dd8 2 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller, en annen skikkelig kontroversiell mening, man kan avslutte forholdet om sexen er så viktig. Det er også lov å snakke sammen med den man er i et forhold med og finne ut hva som er årsaken til at man er der man er, uten å faktisk KREVE sex. Man har faktisk ikke krav på noen andre sin kropp. Sjokkerende, jeg vet. Anonymkode: bff19...d37 Det kommer helt an på, det kan oppstå på ulike måter. Ikke alle planlegger å være utro, noenganger skjer det bare. Hvis du aldri får bekreftelse eller sex hjemme hos din partner. Så er man på et eller annet event og tilbudet byr seg der du merker kjemi så har man ikke planlagt det i forkant. Anonymkode: ff27a...479 1
Era Vulgaris Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Nei. Når man er i et forhold så kommuniserer man når det oppstår utfordringer. Hvis man ikke finner ut av det sammen, gjør man det slutt og så kan man ha sex med hvem man vil. Jeg har hatt diverse brukerkontoer på KG i over 15 år, og det er forstemmende å se at man har de samme diskusjonene i år etter år her inne. Ingen utvikling. 9 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på, det kan oppstå på ulike måter. Ikke alle planlegger å være utro, noenganger skjer det bare. Hvis du aldri får bekreftelse eller sex hjemme hos din partner. Så er man på et eller annet event og tilbudet byr seg der du merker kjemi så har man ikke planlagt det i forkant. Anonymkode: ff27a...479 Nei, noen ganger "skjer" det ikke bare. Det er et valg, en aktiv handling. Du mister ikke plutselig buksa og befinner deg inne i ei dame uten å forstå hva det var som skjedde. Du VELGER å ha sex med andre. Anonymkode: cc009...dd8 4 13
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du skjønner, da forsvinner: 1. Hemmeligholdet - noen tenner veldig på det, og synes det er spennende. 2. Den eksklusive muligheten til å pule rundt - hvis man tar temaet opp med dama, kan hun forlange at de åpner forholdet, og da vet alle hvem av disse to som kommer til å ha masse tilbud, og hvem som kommer til å slite. Anonymkode: cc009...dd8 Denne likte jeg Eksen min hintet hele tiden om det var så kjedeleg å bare se, men ikke få røre. Han var sikkert lei. Jeg sa at hvis han skulle røre andre, så kom jeg til å røre andre jeg også. Da ble han faktisk irritert. For han visste nok hvem av oss som ville fått rørt mest😁 Anonymkode: 9860e...555 7 5
Krist1an Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Synes det blir helt feil. Om en er i et forhold basert ‘’kun’’ på sex så kanskje. I mine øyne er sex ‘’en del’’ av forholdet og synes det blir feil å dolke partner i ryggen fordi forholdet har et problem. Om en har et problem i forholdet så må en snakke om det, og om en ikke har like nok syn på hva som er viktig i forholdet så avslutter man. En knuller ikke rundt for å berge et forhold, alt en gjør er å underbygge hele forholdet og gjøre situasjonen enda verre. Har hørt flere har sagt at det er ‘’bare’’ sex, nei det er ikke ‘’bare’’ sex, det er et svik mot både partner og eventuelle barn. 5 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne likte jeg Eksen min hintet hele tiden om det var så kjedeleg å bare se, men ikke få røre. Han var sikkert lei. Jeg sa at hvis han skulle røre andre, så kom jeg til å røre andre jeg også. Da ble han faktisk irritert. For han visste nok hvem av oss som ville fått rørt mest😁 Anonymkode: 9860e...555 De fleste menn vet jo det. Derfor ønsker de å ha en eksklusiv rett til å pule rundt. I tillegg ønsker de fleste ikke å dele kona med andre menn. Anonymkode: cc009...dd8 1 6
Mr.Anon Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så da er det helt innenfor å lyve, bedra og såre den som man "har det så bra med"? Egoister uten empati, hele gjengen. Anonymkode: cc009...dd8 Tja, du ser gjerne på det som egoistisk mens jeg ser på det som å tenke på andre! Vi er forskjellige. Hva om du har lagt ned 15+ år av livet ditt med en partner, byggd opp ett liv sammen, skapt mange gode minner, fått mange fellesvenner, familien til partneren din mener du er en drøm, barna dine elsker deg, økonomien er en drøm, huset som dere har pusset opp flere ganger får folk til å bli misunnelig, du har tatt opp med partneren at det er mangel på sex og at du begynner bli frustrert men ingen endring skjer. Da er det lite fristende å miste alt det der, starte helt på nytt med blanke ark, bygge opp nye relasjoner med totalt fremmede, bygge opp økonomien igjen, finne seg nytt hus som ikke er i nærheten av det du hadde, bygge opp tillitt til en helt ny familie, endre vanene dine pga den nye partneren ikke er lik den forrige osv bare fordi man blir seksuelt frustrert og får oppmerksomhet en annen plass. Nå sier ikke jeg at utroskap er greit, tvert derimot. MEN ikke kom her og lat som om folk ikke er i stand til det når det står så jævlig mye på spill, da er du mer trangsynt enn du ønsker å innrømme! Det er ikke noe man snakker om til andre men mange gjør det, nettopp fordi de har for mye å miste. 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Eneste grunnen til å være i et forhold er knulling. Ellers kunne man bodd med en kompis. Anonymkode: 1edc4...66e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, noen ganger "skjer" det ikke bare. Det er et valg, en aktiv handling. Du mister ikke plutselig buksa og befinner deg inne i ei dame uten å forstå hva det var som skjedde. Du VELGER å ha sex med andre. Anonymkode: cc009...dd8 Når lystene tar overhånd er det vanskelig å velge "fornuftig" vi er jo bare dyr, å i slike tilfeller kommer lyst over logikk om du er utsultet på det. I enkelte tilfeller er det like mye partneren der hjemme som har bidratt til at noe slikt skjer. Samme konsept på at om en person er utsultet å har tilgang til lite mat så står det plutselig den saftigste biffen forran deg tar jo dine kroppslige behover overhånd. Anonymkode: ff27a...479 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli Mr.Anon skrev (3 minutter siden): Tja, du ser gjerne på det som egoistisk mens jeg ser på det som å tenke på andre! Vi er forskjellige. Hva om du har lagt ned 15+ år av livet ditt med en partner, byggd opp ett liv sammen, skapt mange gode minner, fått mange fellesvenner, familien til partneren din mener du er en drøm, barna dine elsker deg, økonomien er en drøm, huset som dere har pusset opp flere ganger får folk til å bli misunnelig, du har tatt opp med partneren at det er mangel på sex og at du begynner bli frustrert men ingen endring skjer. Da er det lite fristende å miste alt det der, starte helt på nytt med blanke ark, bygge opp nye relasjoner med totalt fremmede, bygge opp økonomien igjen, finne seg nytt hus som ikke er i nærheten av det du hadde, bygge opp tillitt til en helt ny familie, endre vanene dine pga den nye partneren ikke er lik den forrige osv bare fordi man blir seksuelt frustrert og får oppmerksomhet en annen plass. Nå sier ikke jeg at utroskap er greit, tvert derimot. MEN ikke kom her og lat som om folk ikke er i stand til det når det står så jævlig mye på spill, da er du mer trangsynt enn du ønsker å innrømme! Det er ikke noe man snakker om til andre men mange gjør det, nettopp fordi de har for mye å miste. Men er du utro så setter jo du alt på spill. For før eller siden blir det oppdaget. Hvorfor ikke bare si det: jeg savner sex, sex med deg. Hvis partner fortsatt ikke forstår det eller ikke vil, så sett et ultimatum. Anonymkode: 9860e...555 3 5
AdonisFFM Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Utroskap synes jeg alltid er noe kjipt. Gjøre det slutt er det eneste riktige. Mangel på sex var nok HOVEDGRUNNEN til at jeg ble lykkelig skilt, selv om andre faktorer kanskje var det som startet deg hele. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli Krist1an skrev (5 minutter siden): Synes det blir helt feil. Om en er i et forhold basert ‘’kun’’ på sex så kanskje. I mine øyne er sex ‘’en del’’ av forholdet og synes det blir feil å dolke partner i ryggen fordi forholdet har et problem. Om en har et problem i forholdet så må en snakke om det, og om en ikke har like nok syn på hva som er viktig i forholdet så avslutter man. En knuller ikke rundt for å berge et forhold, alt en gjør er å underbygge hele forholdet og gjøre situasjonen enda verre. Har hørt flere har sagt at det er ‘’bare’’ sex, nei det er ikke ‘’bare’’ sex, det er et svik mot både partner og eventuelle barn. Noen ganger hjelper det ikke å prate om det, som mr.anon over her nevnte så er det ikke et lett valg å skulle heller gi fra seg alt man har bygget kun for sex... men man skal ikke skyve under teppet at de fleste mennesker er i stand til å være utro i rett situasjon. Det er et svik å ha sex med noen andre, men jeg vil tørre og påstå at det er et like stort svik å aldri bry deg om de seksuelle behovene for partneren din også. Anonymkode: ff27a...479 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli Utroskap er ikke forståelig. Det er forståelig at enkelte slår opp etter sextørke, men ikke utroskap. Anonymkode: f4ce8...ce9 3 4
AdonisFFM Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli Mr.Anon skrev (6 minutter siden): Hva om du har lagt ned 15+ år av livet ditt med en partner, byggd opp ett liv sammen, skapt mange gode minner, fått mange fellesvenner, familien til partneren din mener du er en drøm, barna dine elsker deg, økonomien er en drøm, huset som dere har pusset opp flere ganger får folk til å bli misunnelig, Minner er jo som snøen som falt i fjor, verdt lite og betyr lite. "Økonomi" og hus, who cares. Felles venner tar jo side og da krystalliserer det seg. Det materielle betyr ingenting. Selv om eks tar huset, blir en jo kvitt masse støy og får ny giv til å ta bedre vare på seg selv. Ja, barn er kjipt. Savner mine, men de vil jo sikkert ta kontakt med tida. I mellomtida er det jo greit å ikke skremme ihjel ny kjæreste med slike drama også. Nei, å ha vært sammen lenge uten tilfredsstillende sexliv er helt mareritt. Jeg har gamle venner som (i fortrolighet) sier de ikke får noenting mer enn kanskje annenhver uke og ALDRI får en BJ. GudBedre meg hvor tragisk.. 😪😪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå