AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli En kollega er blitt fridd til og la ut bilde av forlovelsesringen sin med teksten i overskriften, og folk på jobb ler av henne i smug. Er det ikke littegrann spesielt at en dame i slutten av 20-årene, som forøvrig aldri har hatt ordentlig kjæreste før, bare ONS og såkalte situationships, føler behov for å poengtere sin "popularitet" på den måten? (Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega) Anonymkode: 40af2...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En kollega er blitt fridd til og la ut bilde av forlovelsesringen sin med teksten i overskriften, og folk på jobb ler av henne i smug. Er det ikke littegrann spesielt at en dame i slutten av 20-årene, som forøvrig aldri har hatt ordentlig kjæreste før, bare ONS og såkalte situationships, føler behov for å poengtere sin "popularitet" på den måten? (Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega) Anonymkode: 40af2...ec7 Cringe. Anonymkode: afd6e...786 3 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Leser det mer som en lett spøk. Ikke noe som skal tas så jævla seriøst. Høres ut som hun er glad og at andre kanskje heller vil glede seg over noe som ikke er ''riktig'' med henne. Anonymkode: b4396...22a 37 12
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 18. juli Populært innlegg #4 Skrevet 18. juli Det var vel ment med et glimt i øyet og litt humor, men det virker som dere mangler det. 55 1 14
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Lett gjenkjennbart, men da vet hun i hvert fall at hun har sladrete og baksnakkende kolleger. Anonymkode: 7c546...cef 27 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Det hadde jeg sett på som humorpreget. Hvorfor bryr du deg og skal baksnakke henne på KG? Anonymkode: 70ea2...a9f 27 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Jeg ville tenkt at det var ren humor. Litt fleip på egen bekostning, at nå ble vel aaaalle beilerne mine kjempelei seg, og samtidig et uttrykk for glede. Selvfølgelig ganske dust hvis hun mener det på den måten TS antagelig legger til grunn, og jeg kjenner henne nå ikke, men jeg ville da ikke tro det er alvorlig ment. Anonymkode: 7e5f6...5a3 21 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En kollega er blitt fridd til og la ut bilde av forlovelsesringen sin med teksten i overskriften, og folk på jobb ler av henne i smug. Er det ikke littegrann spesielt at en dame i slutten av 20-årene, som forøvrig aldri har hatt ordentlig kjæreste før, bare ONS og såkalte situationships, føler behov for å poengtere sin "popularitet" på den måten? (Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega) Anonymkode: 40af2...ec7 Syntes det høres morsomt ut jeg da. Noen andre høres litt misunnelig ut. Hvorfor ikke la henne få ha denne rng følsen noen dager da? Anonymkode: 577f9...9d0 24
Daria Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Mer spesielt å være så fullstendig humorløs og i tillegg baksnakke en kollega over en sånn bagatell. Hva med å glede dere med henne over dette store som skjer i livet hennes istedet? 19 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Det er da bare en hyggelig melding? Ts; ikke bry deg med dette. La det være. Ingen grunn til å baksnakke vedkommende som er så glad for å ha blitt fridd til at hun ønsker å fortelle det til alle. Anonymkode: 67d92...c2a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Dere er elendige kolleger, det er ikke hvert fall sikkert. Hva ler de av deg for? Anonymkode: ec9a2...199 9 6
Fant80 Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Hadde ikke lest noe inn i dette. At hun ikke har hatt mer en ONS,og gjerne aldri et lenger forhold før har absolutt ingenting å si. Det er vel her dere reagerer tenker jeg. At hun oppfattes som cocky,hun som aldri har hatt en skikkelig kjæreste. Noe som er ekstremt barnslig og vanvittig teit. Hvor gammel var dere igjen? 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Det er veldig mangle enkle kvinner som setter hele sin verdi i forlovelse og bryllup. Det er synd i det så man bør ikke gjøre narr. Anonymkode: 98cc4...d5e 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Her ser vi en Karen in action. godt jobba ts. Anonymkode: 4ecf9...edb 14 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Herregud, det er jo bare humor. Hun annonserer det bare på en morsom måte. Dere virker sjalu hele gjengen. Sitter å ler av henne i smug 🤦♀️ så utrolig patetisk og umodent. Anonymkode: c6b6b...2ce 12 4
000VF000 Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): (Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega) Anonymkode: 40af2...ec7 Du er altså i slutten av 30 årene, og du bryr deg? 6 1
AdonisFFM Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli Ei dame som hadde skapt seg sånn, uten å fortelle meg først, hadde jeg hevet en forlovelse med på flekken.
Snok1 Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli Jeg ville gledet meg på hennes vegne. Så stor klarer du også å være, TS. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå