Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kollega er blitt fridd til og la ut bilde av forlovelsesringen sin med teksten i overskriften, og folk på jobb ler av henne i smug.

Er det ikke littegrann spesielt at en dame i slutten av 20-årene, som forøvrig aldri har hatt ordentlig kjæreste før, bare ONS og såkalte situationships, føler behov for å poengtere sin "popularitet" på den måten?

(Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega)

Anonymkode: 40af2...ec7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En kollega er blitt fridd til og la ut bilde av forlovelsesringen sin med teksten i overskriften, og folk på jobb ler av henne i smug.

Er det ikke littegrann spesielt at en dame i slutten av 20-årene, som forøvrig aldri har hatt ordentlig kjæreste før, bare ONS og såkalte situationships, føler behov for å poengtere sin "popularitet" på den måten?

(Jeg har aldri kunngjort min sivilstatus på SoMe, så jeg skjønner åpenbart ikke greia. Er nesten 10 år eldre enn nevnte kollega)

Cringe. 

Anonymkode: afd6e...786

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Leser det mer som en lett spøk. Ikke noe som skal tas så jævla seriøst. Høres ut som hun er glad og at andre kanskje heller vil glede seg over noe som ikke er ''riktig'' med henne.

Anonymkode: b4396...22a

• Liker 37
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Lett gjenkjennbart, men da vet hun i hvert fall at hun har sladrete og baksnakkende kolleger. 

Anonymkode: 7c546...cef

• Liker 27
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg sett på som humorpreget. Hvorfor bryr du deg og skal baksnakke henne på KG?

Anonymkode: 70ea2...a9f

• Liker 27
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var ren humor. Litt fleip på egen bekostning, at nå ble vel aaaalle beilerne mine kjempelei seg, og samtidig et uttrykk for glede. Selvfølgelig ganske dust hvis hun mener det på den måten TS antagelig legger til grunn, og jeg kjenner henne nå ikke, men jeg ville da ikke tro det er alvorlig ment.

Anonymkode: 7e5f6...5a3

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Syntes det høres morsomt ut jeg da. Noen andre  høres litt misunnelig ut. Hvorfor  ikke la henne få ha denne rng følsen noen dager da?

Anonymkode: 577f9...9d0

• Liker 24
Skrevet

Voldsomt så du bryr deg, tenker jeg.

• Liker 21
Skrevet

Mer spesielt å være så fullstendig humorløs og i tillegg baksnakke en kollega over en sånn bagatell. Hva med å glede dere med henne over dette store som skjer i livet hennes istedet?

• Liker 19
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er da bare en hyggelig melding? Ts; ikke bry deg med dette. La det være. Ingen grunn til å baksnakke vedkommende som er så glad for å ha blitt fridd til at hun ønsker å fortelle det til alle.

Anonymkode: 67d92...c2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere er elendige kolleger, det er ikke hvert fall  sikkert.  Hva ler de av deg for?

Anonymkode: ec9a2...199

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Hadde ikke lest noe inn i dette. At hun ikke har hatt mer en ONS,og gjerne aldri et lenger forhold før har absolutt ingenting å si. Det er vel her dere reagerer tenker jeg. At hun oppfattes som cocky,hun som aldri har hatt en skikkelig kjæreste. Noe som er ekstremt barnslig og vanvittig teit. Hvor gammel var dere igjen?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mangle enkle kvinner som setter hele sin verdi i forlovelse og bryllup. Det er synd i det så man bør ikke gjøre narr.

Anonymkode: 98cc4...d5e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her ser vi en Karen in action. 
godt jobba ts.

Anonymkode: 4ecf9...edb

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er glad og stolt. Hva er så gæernt med det? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er jo bare humor. Hun annonserer det bare på en morsom måte. Dere virker sjalu hele gjengen. Sitter å ler av henne i smug 🤦‍♀️ så utrolig patetisk og umodent. 

Anonymkode: c6b6b...2ce

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er altså i slutten av 30 årene, og du bryr deg? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ei dame som hadde skapt seg sånn, uten å fortelle meg først,  hadde jeg hevet en forlovelse med på flekken. 

Skrevet

Jeg ville gledet meg på hennes vegne.

Så stor klarer du også å være, TS.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...