Lena12345 Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden (endret) Spør da jeg går på progesteron, å vil slutte ol det er kjemisk. 9dpo kjente jeg festesmerter. 10dpo er de testene nederst, 11dpo er midten, 12dpo er øverst på morningen i dag, blitt svakere.. hatt 2 spontanaborter tidligere og har 1 barn etter det. Endret 4 timer siden av Lena12345
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det finnes en samle tråd for graviditetstest, bruk den du. Anonymkode: 1eb22...9e2 1
HeleneHS Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Du skal vel uansett ikke slutte med progesteron før testdag hvis du gjør IVF? Og hvis du får progesteron for å hindre SA (pga habituell abort), så skal du gå på det ut uke 12. De fleste testene er vel tørket, så jeg skal ikke tolke noe, men i det minste må du vente til IKM for å finne ut om du skal fortsette med medisin eller ikke.
Lena12345 Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden HeleneHS skrev (4 minutter siden): Du skal vel uansett ikke slutte med progesteron før testdag hvis du gjør IVF? Og hvis du får progesteron for å hindre SA (pga habituell abort), så skal du gå på det ut uke 12. De fleste testene er vel tørket, så jeg skal ikke tolke noe, men i det minste må du vente til IKM for å finne ut om du skal fortsette med medisin eller ikke. okei, nei ikke ivf. fikk progesteron pga kort lutealfase
HeleneHS Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Lena12345 skrev (2 minutter siden): okei, nei ikke ivf. fikk progesteron pga kort lutealfase Hva fikk du av info hvor lenge du skal ta det?
Lena12345 Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Skrevet 3 timer siden HeleneHS skrev (11 minutter siden): Hva fikk du av info hvor lenge du skal ta det? bare at vis den blir positiv skal jeg gå ut 1 trimester 1
HeleneHS Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Lena12345 skrev (40 minutter siden): bare at vis den blir positiv skal jeg gå ut 1 trimester Da tror jeg du avventer til 16 dpo, og hvis testen er negativt så slutter du (eventuelt ta en hcg blodprøve hvis du er usikker). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå