Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på en ting. Jada ,, dere bedre vitere trenger ikke svare. Jeg er sammen med en mann som jobber mye. Han driver eget firma samttidig som han leier seg ut som konsulent på en to uker i slengen.

Vi har en kjempekjemi¨når vi er sammen , MEN når han er på disse reisene så er det bare noen få mdl. og tlf.

Jada.. jeg er sikkert helt dum nå. Men nå har jeg ikke snakket med han siden forrige uke. Han meldte meg .. vi mld. i kveld. Det var på tirsdag.,.

Hørte ikke ett ord ..

Hva skjer egentlig nå? Kan noen forklare det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Kanskje han ikke er så glad i å kommunisere på sms og telefon? Jeg er heller ikke det, og har lagt merke til at mange menn er enig med meg i det. Dersom han jobber mye når han er borte virker det kanskje som en ekstra jobb å skulle trykke teksmeldinger hele tiden, så det kan være at han prioriterer slik at han fordyper seg i jobben når han er borte, og i deg når dere er sammen. Snakk med han om det, og dersom det er veldig viktig for deg å snakke med han hver dag kan dere kanskje finne ett kompromiss?

Skrevet

Jeg har det sånn som Varg-Menja beskriver.

Har det travelt på jobb, og da er det bare irriterende å skulle taste på tlf til stadighet.

Det er jo ikke partneren jeg har i fokus da, men det jeg holder på med på jobb.

Skulle han drive å sende meldinger da, får han bare knappe svar tilbake.

Sånn er han også. Vi har det fint når vi er sammen, men er vi på jobb, så er fokuset der.

Gjest Gjest
Skrevet

For noe svada svar. Ingen er så viktige at de er på jobb/oppdrag 24/7.

Gjest gjest1
Skrevet

:roll: Ånei...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke alle som er like flinke til å ringe/melde. Det trenger ikke nødvendigvis ha noe å gjøre med hans følelser for deg.

Du bør sikkert si fra om at det betyr mye for deg å høre jevnlig fra ham når han er ute og reiser, og be han gjøre en ekstra innsats med dette.

Eller så kan du jo ringe han selv?!

Gjest Gjest
Skrevet

Hun har ikke hørt noe fra forrige Tirsdag! Hvem er han? En karakter fra "mission impossible"?.

Skrevet

Jeg er bare halv-bedreviter, så jeg vet ikke helt hva slags svar jeg skal komme med. Men det hadde vel uansett ikke vært et du ville hørt, eller hva?

Skrevet

Mulig det, men min mening var å vise at fokuset sikkert ligger på den jobben han gjør akkurat nå.

Men det var nå litt lenge hvis han ikke har gitt lyd fra seg på over ei uke...

Skrevet

Selv om man er fokusert på det man driver med burde det da være mulig å skrive "God natt og sov godt" på en mobil? Hvor lang tid tar det egentlig? Fyren må jo sitte i ro når han spiser eller er på do eller noe...?

Kanskje han trenger et hint om at han kan prioritere å gi lyd fra seg litt mer jevnlig, fordi det er noe som du setter pris på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er å forvente å gi lyd fra seg i løpet av en uke, i det minste for å bekrefte at det ikke har skjedd noe.

Synes du skal snakke med kjæresten din når han kommer hjem Ikke konfonter ham, men forhør deg med hvordan han tenker rundt dette. Ville han likt å sitte hjemme uten å vite om det gikk bra med deg et fremed sted feks?

Skrevet

Jeg foreslår at du tar det opp med han.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo :-)

Jeg har fått svar nå ...

Bare meg som var utålmodig. Hadde fått svar på onsdag..

Snakket med han i går.

Sånn var det ...så enkelt...

Gjest Tanita
Skrevet

jeg var sammen med en som er toppsjef i et stort firma, og han hadde fortsatt tid på kveldene til å ringe meg og sende en sms iløpet av dagen. Mer forventa jeg heller ikke, da det var bare jobb det som foregikk da han ikke var hjemme. Sånn er det bare, man må lære seg å slappe av bedre. Han kommer jo hjem igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...