AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #1 Skrevet i går, 07:58 Er det mulig å finne en kvinne som kan akseptere en mann som liker å bruke kjole og alle andre kvinneting? Anonymkode: cfdf2...f12 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #2 Skrevet i går, 08:07 Selvsagt er det mulig. Noen har en legning som ikke nødvendigvis tenner på typiske maskuline trekk. Anonymkode: 32c2b...fd5
AnonymBruker Skrevet i går, 10:04 #3 Skrevet i går, 10:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mulig å finne en kvinne som kan akseptere en mann som liker å bruke kjole og alle andre kvinneting? Anonymkode: cfdf2...f12 min eksmann var transe, han var ikke født i feil kropp, han kledde seg om innimellom og da var han helbarbert og gjennomført. Skadet ingen og det var stilig å se han slik. Familien hans aksepterte dessverre ikke at han drev med dette. Transvesitt= kler seg om, ikke født i feil kropp Transseksuell= født i feil kropp. Anonymkode: d1598...1f0 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #4 Skrevet i går, 10:06 Det heter ikke transe. Anonymkode: e007a...e6f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #5 Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det heter ikke transe. Anonymkode: e007a...e6f HVOR IKKE? Anonymkode: cfdf2...f12
lh45 Skrevet i går, 15:52 #6 Skrevet i går, 15:52 Min kone vet om min fetisj for å kle meg i dametruser og/eller strømpebukser. Men hun deltar ikke i min lek i så måte. Jeg betegner meg som "crossdresser" M71 😘 1 1
Monika Tgirl Skrevet i går, 20:12 #7 Skrevet i går, 20:12 (endret) 100%. Det finnes damer som synes dette er en morsom side av oss menn. Det kommer jo selvsagt ann på graden. Men for meg som doller meg opp engang innimellom og er typisk mann ellers er det ikke noe problem. Det viktigste er å være ærlig om det. Endret i går, 20:13 av Monika Tgirl 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå