AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Våknet av at mannen tok på meg nedentil. Skvatt så sykt, da han ikke var hjemme før hei våknet av det. Jeg lå med ryggen til og kjente plutselig en hånd bak. Jeg tok hånden bort, kl var 2 på natta. Han hvisket "kan jeg slikke deg?" Jeg var så trøtt, orket ikke svare. Samme skjedde natta før. Er jeg rar som kjenner på at det er respektløst? Vekke den andre midt på natta bare fordi en selv er våken og vil pule? Anonymkode: f90e2...c91 1 1
Mardina Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Hvor lenge har dere vært sammen? I utgangspunktet synes jeg det er respektløst. Men om man er nyforelsket, så kan jo sånne ting være herlig. Om man har vært sammen noen år, så kan jeg godt forstå reaksjonen. Snakk med han om dine grenser. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Du må jo snakke med ham! Anonymkode: be767...8e0 9 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Å nei, du våkner av at han har lyst på deg 🙃🙃🙃 for en mann..., Anonymkode: 23075...59d 25 10
amelia58 Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Vel, du burde snakke om det. Hvis du synes det ikke er normalt, så er det ikke normalt, og du burde si det til ham rett ut, slik at han forstår. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Hva sa du til han dagen før da? Er det noe dere pleier å gjøre, ha sex midt på natta eller vekke hverandre om morgenen til sex? Dere bør uansett avklare på forhånd hva som er "lov" og ikke når den andre sover. Anonymkode: 1633c...c1d 1
MarianneE Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Skjer stadig vekk her hos oss, men for meg er det helt greit. Om du ikke liker det så si ifra. 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Uffamei, så leit…… for en herlig mann du har, han har lyst på deg. Jeg hadde blitt glad og smigret og trolig vært med, men uansett hadde jeg likt initiativet. Vi har vært sammen i 12 år og vi vekker hverandre en gang i blant fortsatt Anonymkode: b27c4...723 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må jo snakke med ham! Anonymkode: be767...8e0 Hva i alle dager skulle nå det løse? Anonymkode: 3394b...889
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Min mann vekket meg også for sex, men når jeg ikke klarte å sovne igjen og det gikk utover dagsformen dagen etter, ble jeg litt sur og ga beskjed om at han ikke fikk gjøre det. Når vi var nyforelsket var det bare herlig, men man ønsker ikke å bli vekket for sex i åresvis. Han syntes jeg var teit som ikke ville ha sex akkurat når han ønsket det Anonymkode: 92989...68e 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Noen liker det, andre ikke. For deg er dette tydeligvis ikke ok og noe du ønsker, så da gir du vel bare klar beskjed om det? Anonymkode: 432be...ed3 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Det er jo helt normalt. Folk må roe seg ned i varmen altså Anonymkode: 776d2...1df 6 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Men ærlig talt. Har folk gått glipp av at den aller viktigste brikken i et fungerende forhold er kommunikasjon? Det spiller ingen rolle om vi syns det er respektløst eller ikke, fordi det er ikke relevant til ditt forhold med din mann. Mange elsker å bli vekket for sex, mens andre misliker det. Vi kan ikke bestemme hva DU trives med, det må du velge selv. Det aller viktigste er at du kommuniserer preferansene dine til mannen din, som ikke kan gjette seg frem til hva du liker. Anonymkode: e2117...16f 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Jeg vet at jeg hadde blitt pissesur i alle fall, for jeg er sånn at hvis jeg først blir vekket midt på natten, klarer jeg ikke sovne igjen. Om det nå er en nabo, en bil som spiller høy musikk eller mannen min i sengen som vekker meg, resultatet er det samme. Null søvn resten av natten. Mannen vet dette, så han har skjønt at jeg heller bør få nattesøvnen min, så får heller sexen komme ut på morgenen eller noe. Anonymkode: 8883b...b16 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Dette er en greie som noen liker ordentlig godt, andre synes det helt greit og andre igjen virkelig ikke liker. Det kan selvfølgelig hende han bare tar for seg og driter i hvordan det føles for deg, men det kan også godt hende han har tidligere opplevelser eller andre grunner til å tro at dette er noe du trolig også setter pris på. Det er helt greit at du ikke liker det, og det kan du selvfølgelig forvente at han fullt ut respekterer. Men jeg ville ikke lagt til grunn at han har noen som helst onde eller egoistiske hensikter, godt mulig han tenkte du ville like det godt, for det er det også mange som gjør. Si fra, ikke bare lag en tråd på internett om det hele. Han skal, uten unntak, respektere det hvis du forteller ham at du ikke liker dette her. Så ville jeg nok sagt fra i en helt blid og grei tone, for jeg tviler på at det var vondt ment. Anonymkode: de82e...912 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli Å bli vekket for sex er noe helt annet enn å bli befølt mens man sover. Jeg fatter virkelig ikke hvordan det er vanskelig for voksne å forstå dette. Dere er faktisk syke i hodet dere som avfeier dette som helt greit og nydelig når ts, den som eier kroppen tråden handler om forteller at dette ikke er greit for henne. Anonymkode: 64856...5f7 6 4
Snok1 Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er jeg rar som kjenner på at det er respektløst? Vekke den andre midt på natta bare fordi en selv er våken og vil pule? De fleste par snakker ut om bl.a slike grenser tidlig i forholdet. Jeg har eksplisitt tillatelse til å tafse på min kjæreste når hun sover. Hun liker å bli vekket når hun er kåt. Jeg sjekker inn med henne fra tid til annen om denne regelen gjelder og det gjør den. Jeg ville aldri prøvd meg mens hun sover om dette ikke var ganske tydelig. Ta samtalen om dette, og om grenser generelt.
Snok1 Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva i alle dager skulle nå det løse? Anonymkode: 3394b...889 Som om å samtale sammen som voksne mennesker noensinne har løst noe, lizzm. *sarkasmevarsel* 6
Adrenalina1 Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å bli vekket for sex er noe helt annet enn å bli befølt mens man sover. Jeg fatter virkelig ikke hvordan det er vanskelig for voksne å forstå dette. Dere er faktisk syke i hodet dere som avfeier dette som helt greit og nydelig når ts, den som eier kroppen tråden handler om forteller at dette ikke er greit for henne. Anonymkode: 64856...5f7 Helt enig. Hadde blitt lynforbanna om jeg ble vekt på den måten. Jeg trenger den stakkars søvnen jeg kan få. At noen kan ta seg til rette på den måten er for meg ubegripelig. 1
Isambard Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli Det er respektløst og jeg tenker dere bør snakke om det. (Strengt tatt kan man kalle det sovevoldtekt, men jeg ville nok startet med å ta en prat.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå