Gå til innhold

Sola seg på stranda.  

41 stemmer

1. 1. Hvordan hadde du reagert dersom du ser en mann ikledd stringtruse som ligger og sole seg?

• Det er helt greit
      25
    • Jeg synes jeg ikke noe om
      15
    • Jeg hadde snakka til han.
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva folk hadde tenkt hvis jeg som man hadde sola meg i Stringtruse (som er laget til menn). Ofte så lurer jeg på hvorfor det skal alltid være så forbanna merkelig at vi menn ønsker å gå med streng truse. Damene går jo med dame bokser. Hvorfor skal ikke vi menn få lov til å sole oss eller gå med Stringtruse. Nå snakker ikke jeg om å oppføre seg seksuelt på en badestrand eller generelt. Altså ligger helt normalt på en badestrand. Derfor ønsker jeg å spørre dere hva dere tenker. For vi er alvorlig mange menn som bruker string i hverdagen som er livredde for hvordan folk rundt oss reagerer. Det som også er veldig rart er det at folk forbinder undertøy med legning. Hvorfor er det mer normalt for dame å gå i string kontra men? Jeg håper virkelig at trenden blir også slik at man får vekk alle seg fordommene. Det er på høy tid!

Anonymkode: 6281f...048

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg lurer på hva folk hadde tenkt hvis jeg som man hadde sola meg i Stringtruse (som er laget til menn). Ofte så lurer jeg på hvorfor det skal alltid være så forbanna merkelig at vi menn ønsker å gå med streng truse. Damene går jo med dame bokser. Hvorfor skal ikke vi menn få lov til å sole oss eller gå med Stringtruse. Nå snakker ikke jeg om å oppføre seg seksuelt på en badestrand eller generelt. Altså ligger helt normalt på en badestrand. Derfor ønsker jeg å spørre dere hva dere tenker. For vi er alvorlig mange menn som bruker string i hverdagen som er livredde for hvordan folk rundt oss reagerer. Det som også er veldig rart er det at folk forbinder undertøy med legning. Hvorfor er det mer normalt for dame å gå i string kontra men? Jeg håper virkelig at trenden blir også slik at man får vekk alle seg fordommene. Det er på høy tid!

Det er jo ekkelt når kvinner gjør det å! Dra nå værtfall til syden å gjør det! Jævlig rart og pervo i Norge, evnt kan du dra på nudist Strand å ligge naken å sole stompen din sammen med folk som faktisk synes det er ok! Ikke faen om jeg vil ha den ekle ræva di på luft rundt ungene mine 

Anonymkode: b9d60...3a9

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg snakke til noen basert på deres valg av undertøy?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg null om hva andre har på. Hadde jeg sett en mann i string hadde jeg bare tenkt «good for you», men ser ingen grunn til å snakke med noen basert på hvilket badetøy de har 😅

Anonymkode: c1df5...303

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hadde nok tenkt det var litt rart, men nå synes jeg det er litt rart med stringbikini til damer og da. Stemte på at «det er helt greit», da jeg strengt tatt ikke har noe med hva folk har på seg, ei heller har jeg sterke formeninger om det. Folk får gå i det de vil, men må nok tåle noen ekstra blikk.

Endret av sminkebord
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt to ganger på det etter jeg hadde registrert at her er den enda en stringtruse. 
Mer generelt synes jeg båndet for akseptabel bekledning på stranda er blitt altfor smalt. Jeg var ungdom på 80-tallet når det var vanlig for kvinner å sole seg toppløse, og jeg mener at vi menn som opplevde dette har fått et mye mer naturlig forhold til kropp enn mange av dagens unge. Det man ser hele tiden er ikke en stor greie lenger.

Jeg mener du kan kle deg i string på stranda med god samvittighet, TS. 
Du er et forbilde og fler bør være like frie som deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt på trynet for en mann å kle seg slik

Anonymkode: 0bbdd...654

Gjest Kaze89
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo ekkelt når kvinner gjør det å! Dra nå værtfall til syden å gjør det! Jævlig rart og pervo i Norge, evnt kan du dra på nudist Strand å ligge naken å sole stompen din sammen med folk som faktisk synes det er ok! Ikke faen om jeg vil ha den ekle ræva di på luft rundt ungene mine 

Endret av Kaze89
AnonymBruker
Skrevet

WoW det er ganske imponerende hva folk klarer å le ut av seg. Selvsagt så ligger man ikke nær barnefamilier. Man tar selvsagt hensyn. Hva i alle dager har en klesplagg med pervo å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes stringtruse på menn ser ille ut, men det er verken rart eller pervo. Og ungene dine er sannsynligvis langt mindre fordomsfulle enn deg. De kan bli vant til og akseptere det aller meste. 

Anonymkode: 85498...fc9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Så lenge han ikke plager andre er det helt likegyldig for meg. 

Det er helt sikkert en del som synes at jeg som tykk heller ikke bør være på en badestrand, og i alle fall ikke bruke bikini. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, jeg trenger ikke å se en tilnærmet naken manneræv på stranda.

Anonymkode: 98623...430

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at du var ekshibisjonist og lagt meg i sola et annet sted. 

Anonymkode: ee1c5...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte stringtruse til kjæresten, mest som en spøk. 
Om han hadde villet gått på stranden med den, hadde jeg sagt slå deg løs. 

Men det kommer aldri til å skje. 

Anonymkode: c9b70...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde reagert på samme måte som når jeg ser damer i string-bikini på stranda; synes det er ekkelt, og mener helt oppriktig at de som bruker det kun gjør det fordi de liker å vise seg frem 😊

Anonymkode: b0d36...92c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er rart på begge kjønn. Hva er greia med å måtte sole rumpeballene? 

Anonymkode: 9add6...22b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg.

Mann.

Anonymkode: a8448...0be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 12.26):

Hadde reagert på samme måte som når jeg ser damer i string-bikini på stranda; synes det er ekkelt, og mener helt oppriktig at de som bruker det kun gjør det fordi de liker å vise seg frem 😊

Anonymkode: b0d36...92c

Jeg bruker det for å få minst mulig skille. Jeg blir jævlig brun om sommeren, og synes det hadde sett idiotisk ut om jeg skulle hatt et svært hvitt truse/bokserskille. Det er ikke estetisk i mine øyne. Jeg ligger helt flatt i ro, og lister meg ut i vannet(for jeg har ekstremt dårlig selvtillit) når jeg skal bade. Sprader absolutt ikke rundt i «stringtrusa»(mer brasiliansk snitt, ikke en tynn strek). Hjemme på verandaen soler jeg meg naken eller i en bitteliten string(har ikke innsyn på verandaen annet enn om jeg står(men da kler jeg på meg)

Anonymkode: b3ebe...8ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 8.56):

va folk klarer å le ut av seg

Å le ut av seg?

Anonymkode: 46b3d...efd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde knist litt, særlig om tissen datt ut. Da hadde jeg ledd høyt! :hoho: 

Anonymkode: 96003...259

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...