AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Er en kollega av meg som jamrer seg over å nærme seg 50. Er slutt på alt som er gøy, da spesielt sex.Sier han Anonymkode: ef56a...ae6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Da er han vel impotent da, eller så har han en kone som ikke vil. Jeg er kvinne på 62 med mann på 66, og vi har fortsatt sex flere ganger i uken. Anonymkode: ba8c5...07f 14 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Vi gikk fra å ha sex daglig til tre ganger i året pga sår og tørr skjede. Jeg tåler ikke hormonterapi og helsekost medisin fungerte ikke, så da gikk sexlivet i vasken🤨 Anonymkode: fb6b2...b79 1 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Han får snakke for seg selv. Vi er 63 og 66 og har gjennomsnittlig hver dag. Ikke alle dager, men ofte flere ganger om dagen. Anonymkode: f85ea...5f1 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Jeg (K40) har en elsker på 66, hans sexliv er i alle fall bra, selv om det blir litt skjeldent. Vi er begge single. Anonymkode: f207c...699 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi gikk fra å ha sex daglig til tre ganger i året pga sår og tørr skjede. Jeg tåler ikke hormonterapi og helsekost medisin fungerte ikke, så da gikk sexlivet i vasken🤨 Anonymkode: fb6b2...b79 Funker det ikke med glidemiddel? Anonymkode: f207c...699 4
Snok1 Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er en kollega av meg som jamrer seg over å nærme seg 50. Er slutt på alt som er gøy, da spesielt sex.Sier han Anonymkode: ef56a...ae6 Da er vel det riktig for ham. Synd at han tror det er alderen som bestemmer dette. Endret 18. juli av Snok1 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli For noen ja. Vårt sexliv tok helt slutt da hun rundet 50 fordi hun mister sexlysten. Tragisk, men ingen ting å gjøre med det. Jeg vil ikke mase på henne om å ta hormoner. Det får hun evt tenke på selv. Hun har høyt blodtrykk og kolesterol, så jeg tviler på om det er så lurt. Anonymkode: 1575a...a45 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er en kollega av meg som jamrer seg over å nærme seg 50. Er slutt på alt som er gøy, da spesielt sex.Sier han Anonymkode: ef56a...ae6 Du tenker kollegaen din sitter på fasit….? Sånn generelt eller kun vedr dette? 😂 Anonymkode: 11140...651 2 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er en kollega av meg som jamrer seg over å nærme seg 50. Er slutt på alt som er gøy, da spesielt sex.Sier han Anonymkode: ef56a...ae6 Mener han det er slutt da, for han, så er det hans problem. Anonymkode: 24faa...402 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er en kollega av meg som jamrer seg over å nærme seg 50. Er slutt på alt som er gøy, da spesielt sex.Sier han Anonymkode: ef56a...ae6 Det er over når man ikke lenger har puls. Da er det virkelig over.... Anonymkode: 8facc...cb4 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Her er det tørke! K 55 - singel Anonymkode: 033ec...223 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli Tja. Jeg er 43. Forloveden 50. Red han og sugde han senest i går kveld. Vi er konstant lysten på hverandre 🤷 Anonymkode: 6f2c2...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): For noen ja. Vårt sexliv tok helt slutt da hun rundet 50 fordi hun mister sexlysten. Tragisk, men ingen ting å gjøre med det. Jeg vil ikke mase på henne om å ta hormoner. Det får hun evt tenke på selv. Hun har høyt blodtrykk og kolesterol, så jeg tviler på om det er så lurt. Anonymkode: 1575a...a45 Da bør hun trene og spise sunnere. Kutte ut brus, alkohol, snop og snacks. Bytt ut til sunnere alternativer og få til mosjon. Anonymkode: 06834...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han får snakke for seg selv. Vi er 63 og 66 og har gjennomsnittlig hver dag. Ikke alle dager, men ofte flere ganger om dagen. Anonymkode: f85ea...5f1 Begynnende demens? Anonymkode: 87ee2...694 1 1
Mardina Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Er 46 og elsker sex og kos. Kanskje mer nå, enn før. Tidligere partner har ikke akkurat vært noen hingst i sengen 😄
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli I motsetning til hva folk på KG hevder så mister de fleste kvinner lyst og evne med overgangsalderen. Naturen er jo sånn, når kroppen ikke skal lage barn lenger skal den jo heller ikke ha sex Anonymkode: 772f5...083 2 4
Pingvinen Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli Mardina skrev (1 time siden): Er 46 og elsker sex og kos. Kanskje mer nå, enn før. Tidligere partner har ikke akkurat vært noen hingst i sengen 😄 Jeg fikk økt sexlyst når jeg bikket 45. Hadde noen år med mye deilig sex. Så begynte overgangsalderen når jeg var ca 51. Og lysten dalte betraktelig. Nå er jeg 54 og har null interesse for sex. Er helt dødt. Kan ikke bruke hormoner. Har null interesse for dating og forhold nå. 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå