AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Hva er detmed Facebook? Ble plutselig kastet ut. Forstår ikke grunn. Flere her som har opplevd dette nå i det siste? Ser BBC nevner dette.. Anonymkode: 19ea3...6e2 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Nei det har jeg ikke opplevd. Folk skal da ikke bli kastet ut av sosiale medier uten grunn. Du er ikke i «Facebook jail»?
Fighter83 Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Ikke kastet ut men jeg nekter å ta stilling til det de ønsker at man skal ta stilling til. I praksis så betyr det at jeg ikke får brukt Facebook, antar jeg. Dems tap!
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Facebook stenger FB og Instagram kontoer i hytt og pine for tiden, noe av grunnen er at Meta bruker KI for å styre. Mange de som får kontoene stengt blir bedt om legitimere seg med blant annet video, noe som er helt uaktuelt for min del. Facebook er nok en døende plattform, det er fullt av svindlere og noen dager er feeden fylt med forslag på grupper og reklame. https://www.reddit.com/r/facebook/ Anonymkode: d4e22...2ac 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Kort fortalt, skal du fortsette å bruke tjenesten gratis må du godta annonser. Skal FB ha lov til å vise deg annonser kreves det at de henter inn samtykke fra deg. Alternativt så tilbyr de deg å betale for tjenesten. Det er ikke så mye vanskeligere enn det. Anonymkode: 12c96...bcf 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 19ea3...6e2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Facebook stenger FB og Instagram kontoer i hytt og pine for tiden, noe av grunnen er at Meta bruker KI for å styre. Mange de som får kontoene stengt blir bedt om legitimere seg med blant annet video, noe som er helt uaktuelt for min del. Facebook er nok en døende plattform, det er fullt av svindlere og noen dager er feeden fylt med forslag på grupper og reklame. https://www.reddit.com/r/facebook/ Anonymkode: d4e22...2ac Det er det mange som har spådd i mange år. Likevel er det den største sosiale medier platformen i verden 😉 Anonymkode: f379a...6fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå