Gå til innhold

Har du opplevd å plutselig bli helt tullete kåt på samme partner etter mange år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter over tjue år sammen, så trodde jeg vi hadde en ganske «normal» type sex. Kjenner den lett igjen for å si det sånn. Og utenom det vanlige, så er det ikke mange ganger i måneden, kanskje 1, hvor man bruker litt lengre tid, endrer stillinger osv. 

Jeg vet ikke helt hva som skjedde jeg. Kanskje var det varmen? At vi har ferie og koser oss? Eggløsning (i såfall 4 dager for tidlig)? At vi roer ned, er aktiv på dagen, hviler og er glad? 

Hvert fall så la vi oss for kvelden og jeg var i utgangspunktet sliten. Mannen var helt skutt. Vi gått en meget lang tur her i kveld. Så selv om han ymtet frempå, ble det med det. Men så sovnet han, og da plutselig var det som noe kicket inn. Jeg kan ikke huske å ha kjent det sånn siden vi var nyforelsket. Jeg visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg og måtte vekke han for sex.

Jeg kunne ikke få nok av han, følte meg sprengkåt!!! Gjorde alt mulig sprell jeg aldri ville ha tenkt i de baner om å gjøre. Jeg bare gjorde!! Mannen ble helt sjokkert! Og det må sies at vi hadde en kjappis tidligere i kveld, før vi gikk ut.

Som han sa, etter fylte femti, så kan han ikke huske sist han hadde to orgasmer på en kveld. Og lurte på hva i all verden som gikk av meg?! Han er 51 jeg er 39. Ikke vet jeg, men fikk oppfylt noen av våre fantasier, helt uplanlagt. Er nesten litt sjokkert over meg selv ;) mannen sover godt og jeg ligger her litt sånn små sjokkert, og fremdeles ikke helt mett.. heheh..

Anonymkode: 15fba...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaa! Har hatt det sånn i noen uker her også. Vært sammen i 17 år. Skjedde bare helt plutselig en dag. Lurer også på hva det kommer av.... tenkte at det kan ha sammenheng med at jeg byttet til annen prevensjon i vinter, kanskje det er noen hormoner som gjør meg sånn 🤷‍♀️ Mannen spøker med at jeg ikke tenker på annet enn p... om dagen. Hvis jeg fyller på vinglasset hans under middagen f.eks så sier han at han tror jeg prøver å sjenke han full og utnytte han 😅 

Anonymkode: 1f747...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Så gøy å høre! Jeg må jo si det er gøy å overraske både seg selv og partneren etter mange mange år sammen. At vi ikke gror fast bare fordi vi blir eldre osv. Vi fortjener dette!

Det føles omtrent som med babyer når de gjør «utviklingstrinn», føler jeg har strukket meg lengre, og tør nå mer enn før og vet mer hva jeg liker. Kom mye godt ut av det, så gleder meg på fortsettelsen :) ts

Anonymkode: 15fba...753

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du nærmer deg 40. 40-årene er kvinnenes gullalder når det kommer til sex. Bare nyt det for rundt 50 er det stor fare for at det plutselig er helt stopp i lysten.

Anonymkode: ea780...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Varmen gjør meg ekstra kåt om dagen. Jeg onanerer sjeldent, nå gjør jeg det 1-2 gr om dagen  sex. 

Kvinne 42. 

Anonymkode: 80aaa...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...