Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Livet er endelig (nesten) verdt å leve igjen!! 20 grader i dag. Ikke en sol å se på himmelen. Jeg kan ha på meg hettegenser igjen! Halleluja! 

Krysser fingrene for at det holder seg slik nå. Tenkte tanken på å pakke vekk gulvviften, man er redd jeg jinxer det. 

Mine tanker går til dere som fortsatt lider i varmen. Og til dere som har reist til varmere strøk med vilje. Når dere kommer hjem så burde du ta deg en tur til fastlegen og be om henvisning til psykolog. Det er ingen skam i å be om hjelp. 

Anonymkode: db313...bd1

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det her var ikke deilig, og takke himmelen at det er sjeldent! Om du ikke liker deg her, så flytt! 

Anonymkode: df8e7...8a0

😂 nei, jeg har ikke tenkt å flytte altså. Blir heller her å nyter den gode varmen. Ser dessverre ut som siste dag er i morgen, men kanskje kommer solen og den deilige varmen tilbake midt i neste uke. ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ 

Syns du skal finne deg kaldt sted, eller kjøp deg en AC, masse is og god bok 😘

Anonymkode: 1f799...901

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 16.53):

Afrika er stort og variert. Alger f.eks har snitt-temperatur i juli og august på 27 grader. Det er nok ganske mye steiking midt på dagen der også.

Anonymkode: 31ccb...838

Afrika er faktisk et kontinent - så upresist å referere til venner fra Afrika😅

Anonymkode: 5acee...08e

Skrevet

Jeg nyter varmen, ok å klæ seg etter det, har bare brukt lette fine kjoler hele tiden.  Om noen år drar jeg til ett varmere land om vinteren.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

😂 nei, jeg har ikke tenkt å flytte altså. Blir heller her å nyter den gode varmen. Ser dessverre ut som siste dag er i morgen, men kanskje kommer solen og den deilige varmen tilbake midt i neste uke. ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ 

Syns du skal finne deg kaldt sted, eller kjøp deg en AC, masse is og god bok 😘

Jeg bor et sted der klimaet vanligvis passer meg. 

LiseTV skrev (9 minutter siden):

Jeg nyter varmen, ok å klæ seg etter det, har bare brukt lette fine kjoler hele tiden.  Om noen år drar jeg til ett varmere land om vinteren.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1859752-vi-som-elsker-varmen/#comments

• Liker 5
Skrevet

Har ikke deltatt i tråden før (har ikke hatt ork🥵) Her er det fortsatt 28 grader. Er så matt og klam av varmen at jeg kreperer. Har kronisk migrene med påfølgende kvalme, så tror jeg har brukt opp månedsdoseringen med triptaner i løpet av den siste uka. Har også måttet hente ut mer kvalmestillende. Måtte ta ned varmepumpa i stua i juni fordi vi skulle bytte kledning på ytterveggen, tenkte det skulle gå bra, men nå angrer jeg virkelig. 

Værmeldingen fremover er heller ikke oppløftende med 25+ hele neste uke. Gleder meg til høsten.

• Liker 2
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

32 grader i stua for ørtende dag på rad, jeg skal aldri mer klage over at jeg fryser!

Anonymkode: 651ad...c84

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I skrivende stund sitter jeg ute i skyggen for første gang på 2 uker.

22 grader, og en litt kjølig sønnavind er nydelig 🥰

Anonymkode: 72591...3ee

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

De som elsker denne varmen plages tydeligvis ikke av hyperhidrose. For det gjør jeg nemlig og denne varmen som har vært er utrolig fæl for meg siden jeg sliter med overproduksjon av svette hele forbasket året. Kan gå i 20 minus og svette som om det skulle vært 30, så tenk hvor jævlig det er når det er 30+ ut.

• Liker 2
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
Lillemy_87 skrev (6 minutter siden):

De som elsker denne varmen plages tydeligvis ikke av hyperhidrose. For det gjør jeg nemlig og denne varmen som har vært er utrolig fæl for meg siden jeg sliter med overproduksjon av svette hele forbasket året. Kan gå i 20 minus og svette som om det skulle vært 30, så tenk hvor jævlig det er når det er 30+ ut.

Min erfaring: mennesker som elsker mer enn 30 grader i mer enn tre uker, og ikke skjønner hvorfor ikke alle er enige med dem, er veldig luftig møblert i toppetasjen. Luftig hele året må være fint i denne varmen. 😊

Anonymkode: 651ad...c84

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den følelsen når du tar en kald dusj, men blir dyvåt av svette før du er ute av badet...

Anonymkode: 897e2...4a5

69b897d8c425d2af46694330dc6c997f.jpg

Anonymkode: 65926...14c

• Liker 3
Skrevet

Fuck dette. Når man lufter hjelper det uansett ikke og så kommer det veps inn. Lufter man ikke blir det 30 grader inne.

Ute er det også bare insekter og jævelskap.

Ikke noe sted å gjøre av seg..

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (27 minutter siden):

Fuck dette. Når man lufter hjelper det uansett ikke og så kommer det veps inn. Lufter man ikke blir det 30 grader inne.

Ute er det også bare insekter og jævelskap.

Ikke noe sted å gjøre av seg..

Jeg lufter for harde livet med gjennomtrekk inne, men er fortsatt over 30. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikveld hadde jeg for første gang på over to uker på meg inne jakke og det gjorde meg lykkelig ❤️ Godt å få kjenne på litt kulde,det er behagelig rett og slett. 

Anonymkode: 1db32...a6f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har bærbar aircondition; hjelper det? 

Her ga hetebølgen seg i går og jeg kunne ikke vært lykkeligere. Det har vært to krevende uker med flere tropedøgn på rad🥵 Jeg innser at jeg må endre på ting og tanhg hjemme for slik kan jeg ikke ha det igjen. 

Kald klem og frisk bris til dere alle💙

Anonymkode: af510...d3d

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Lillemy_87 skrev (2 timer siden):

Jeg har leddgikt, så vinteren kan være et helvete for meg. Bærer ikke nag til de som elsker vinteren fordet. 

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Det var en nydelig dag idag, 20 grader og litt regn, fantastisk å slippe den kvelende varmen, unnskyld 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lufter for harde livet med gjennomtrekk inne, men er fortsatt over 30. 

Man skal lufte når det er kjølig for å slippe inn kald luft og lukke når det blir varmt for å slippe å få inn varmt luft. Så med et eldgammelt hus har jeg klart å holde det på maks 25 grader inne på dagen og frem til midnatt. Da kommer det ned til 22 grader 🙈😂 teller ned dager til det er meldt 25 varme igjen, bare synd det ser ut til å bli utsatt hele tiden. 

Anonymkode: dae58...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har leddgikt, så vinteren kan være et helvete for meg. Bærer ikke nag til de som elsker vinteren fordet. 

Vi bærer ikke nag for at du koser deg i varmen, vi blir lei av å høre hvor feil vi tar som blir syke av den. Du hadde neppe satt pris på det om noen hver gang du sa at kulden gjorde smertene dine verre kontret med 'neida, det er så friskt og kaldt, ingenting å klage på, bare å gjøre ditt og datt' du heller.

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...