Nowayback Skrevet 24. juli 2025 #561 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fy flate så dårlig gjort, det skal regne og bli kjøligere etter tordenvær 😤 Anonymkode: df8e7...8a0 Skal sies at tordenværet aldri var nærme. Ser nå at det er meldt 30 grader til lørdag. Gud hjelpe oss! 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #562 Skrevet 24. juli 2025 Her er det herlige 21 grader ute nå, og kaldere skal det bli ❤️ Ble så glad at jeg endelig fikk ordna litt i hagen! Fikk også plutselig lyst på nye annet enn Farris og salt potetgull, så har handlet med juice og frukt. Klar for å nyte en kjøligere helg 🥰 Gleder meg til å kunne fungere på jobb igjen, til å klare å gå til bussen uten å få svetteskyll og en puls på 140, til å være ute i naturen, til å slippe å ha rennemage og hodepine hver eneste dag, til å få lov til å pusse igjen. All sympati sendes til dere som må fortsette å leve i varmehelvete! Jeg er så sjeleglad det er over for denne gang. Anonymkode: 9f13b...12a 4 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #563 Skrevet 24. juli 2025 Nowayback skrev (18 minutter siden): Skal sies at tordenværet aldri var nærme. Ser nå at det er meldt 30 grader til lørdag. Gud hjelpe oss! Min fulle sympati! Anonymkode: df8e7...8a0 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #564 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg liker både vinter og sommer, høst og vår. Er jo ikke jeg som har problemer med været her 😅 Rekord i nord Trøndelag. Varmen er bra for kroppen og psyken. Nok vann, nok salt, roe ned, ikke oppholde seg i solen på det verste, kjøle seg ned og ikke minst et positivt sinn så kommer man mye lengre enn å sutre 🥴 Anonymkode: 15819...9d1 Varmen er absolutt ikke bra for kroppen og psyken. Vi mennesker får jo for pokker meg kreft og dør av å være for mye ut i solen! Selv med nok drikke så vil vi få heteslag og dør når det er for varmt. Det sier sitt. Varme fører til dårligere søvn, søvn er viktig for helsen og psyken. Det er alltid høysesong for trafikkulykker om sommeren, og sol og varme har mye skyld i det. Man blir slapp og døsig av varmen. Folk dør i varmen. De som dør av kulden dør fordi det er selvforskyldt (sovner ute etter å ha vært på fylla f.eks) og uheldige omstendigheter (mangel på normal oppvarming på grunn av fattigdom f.eks). Det skal mye til for at en frisk og voksen person dør av vanlig kulde. Ekstremvær er unntaket. Det skal ikke mye til før varmen slår ut en ellers frisk voksen person. Listen over det negative som skjer med kropp, helse og jordkloden i varmen er endeløs. Det går ikke ant å kjøle seg ned nok når det er 30+ grader i sol og skygge, og vindstilt. Føler meg mer kvikk og våken av kulde. Sover bedre. Spiser bedre og er i bedre humør. Det er fakta og har ingenting med mitt hat for varme å gjøre. Anonymkode: db313...bd1 4 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #565 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekket yr nå! 😱🤮 Regnet er utsatt til søndag/mandag og gradene er justert oppover i morgen. Noen og 20 er bedre enn 30, riktignok men faen heller. Anonymkode: ad4b4...3f6 Neeei! Jeg har sjekket yr flere ganger om dagen og har ventet på regnet 😭Men det er ingen sol i sikte på værmeldingen og maks 21 grader! Om jeg ser så mye som snurten av den forbaskede solen i morgen så legger jeg meg ned på motorveien i protest!! Anonymkode: db313...bd1 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #566 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neeei! Jeg har sjekket yr flere ganger om dagen og har ventet på regnet 😭Men det er ingen sol i sikte på værmeldingen og maks 21 grader! Om jeg ser så mye som snurten av den forbaskede solen i morgen så legger jeg meg ned på motorveien i protest!! Anonymkode: db313...bd1 😂 Det siste du sier der er så relatertbart! Vet ikke om jeg hadde kommet meg så langt, hadde driti utover hele veibanen! 🙄😂 Krysser fingrene for at det verken blir sol her eller der. Her er det nå fullstendig tåke og null sol, og jeg puster lettere. Dere som skal få 30+ i morgen også, jeg rister bare på hodet... Anonymkode: ad4b4...3f6 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #567 Skrevet 24. juli 2025 TheLegendBellaGoth skrev (På 22.7.2025 den 21.24): Jeg tenker at de fleste har råd til slikt en gang i året minst, vi bor trossalt i et av verdens rikeste land TheLegendBellaGoth skrev (På 22.7.2025 den 21.25): Alle har rett på ferie i Norge TheLegendBellaGoth skrev (På 22.7.2025 den 22.56): Har ei venninne som sykemeldte seg og dro på ferie fordi hun var utslitt. Så det kommer vel ann på hvem man prater med Langt i fra alle i Norge er rike bare fordi Norge er et rikt land, og rett til ferie betyr ikke ferieavvikling og fri når som helst eller rett til å reise hvor man vi. Skjønner du ikke såpass? Smilefjes på slutten av hver setning gjør ikke innleggene dine mer positive og hyggelige, det fremstår bare som useriøst og faktisk litt nedlatende. AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 14.18): Men hvordan får de til alt dette i land som ikke har 0 grader det meste av året da? Anonymkode: 35e9b...305 Hvordan får vi i Norge til å leve i minus 20 grader, snøføyk og med glatte/nedsnødde veier om vinteren, når så mange andre land lengre sør blir helt lammet av et lite snøfall? Hint: man er alltid mye bedre beredt for forhold man er vant med. Anonymkode: 01041...145 8 3
Beltedyr Skrevet 24. juli 2025 #568 Skrevet 24. juli 2025 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har livet mitt her,mine forpliktelser her. For pokker! Gleder meg til vinteren for da skal jeg si til de som klager over kulden "det er ikke lov å klage,vi har vinter bare en gang i året!" Anonymkode: 1db32...a6f Endret 24. juli 2025 av Beltedyr 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #569 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der er veldig naivt å tro at dette ikke skjer før om ti år. Sist det var slik (eller i nærheten) var sommeren 2018. Ser man tilbake så har det vært mange skogbrannfarevarsler, forbud mot vanning og lav vannstand de siste 7 årene. Anonymkode: ae777...fe7 Meteorologen sa at neste tilsvarende hetebølge kunne komme om 43 år eller tidligere. Anonymkode: 31ccb...838
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #570 Skrevet 24. juli 2025 Chiubi skrev (11 timer siden): Det virker som om de fleste på Østlandet har glemt den elendige sommeren de klagde på i fjor Jeg har aldri klaget over sommeren som var i fjor. Den var helt perfekt skal jeg si deg, med masse regn 🩵 Anonymkode: 00ae4...292 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #571 Skrevet 24. juli 2025 Nå kommer det er lite skryteinnlegg, men: i går frøs jeg faktisk for første gang på flere uker (det var kaldt på fjellhytta), helt fantastisk følelse 🤩 ! Anonymkode: 00ae4...292 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #572 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor må man sove så mye nå om sommeren? Kan jo heller nyte det og sitte oppe lenge 🥰 Anonymkode: 24e7e...ece noen har noe som heter jobb så man må sove ,er det ukjent for deg? Anonymkode: 1db32...a6f 4 1
Udyrisk Skrevet 24. juli 2025 #573 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri klaget over sommeren som var i fjor. Den var helt perfekt skal jeg si deg, med masse regn 🩵 Anonymkode: 00ae4...292 jeg gikk i shorts og t-shirt fra mai til oktober i fjor,sommeren var perfekt, 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #574 Skrevet 24. juli 2025 Nå skal det bli deilig å få normal temperatur. Er meldt 20-22 grader. Og regn på søndag. Det gledes, det innrømmer jeg. Har prøvd å nyte de vatme dagene med over 30 grader. Det blir bare så tungt å få gjort noe. God sommer videre til alle🩷 Anonymkode: 0c985...60f 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #575 Skrevet 24. juli 2025 Nå er det tåke over fjellene her også, og 18 grader…blir ikke over 21 imorgen 😍😍 såååå deilig!! Jeg hadde ikke klart EN eneste dag til med 30 grader….ikke EN!!!😭😭 dette har vært noe av det værste jeg har opplevd faktisk..og ja..det høres kanskje priviligert ut…men dette har vært helt forferdelig. Nå vet jeg ihvertfall det at kroppen min liker ikke så høy varme..og vi skal få installert varmepumpe iløpet av vinteren. Jeg går ikke en sommer til imøte uten, itilfelle dette skjer igjen!!🙈🙈 Anonymkode: 41eca...86e 3 3 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 24. juli 2025 #576 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Langt i fra alle i Norge er rike bare fordi Norge er et rikt land, og rett til ferie betyr ikke ferieavvikling og fri når som helst eller rett til å reise hvor man vi. Skjønner du ikke såpass? Når du har fri kan du velge om du vil reise eller ikke. Norge er et av de landene det er lettest å bli rik i så det har vel en del med prioriteringer å gjøre, men vet det er en upopulær mening
Hmmmmmm Skrevet 24. juli 2025 #577 Skrevet 24. juli 2025 Måtte løpe å kjøpe meg klima anlegg i dag. Klarte ikke å holde ut mer. 🥵😮💨 smilte fra øre til øre når jeg følte kulda. Sommeren er ikke noe for meg 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #578 Skrevet 24. juli 2025 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Måtte løpe å kjøpe meg klima anlegg i dag. Klarte ikke å holde ut mer. 🥵😮💨 smilte fra øre til øre når jeg følte kulda. Sommeren er ikke noe for meg Hva slags kjøpte du? Noe du kan anbefale? Jeg får ikke puste og værmeldingen forskyver kjøligere dager lenger fremover hver gang jeg sjekker. Anonymkode: 2cbe8...c9d 2 2 1
Hmmmmmm Skrevet 24. juli 2025 #579 Skrevet 24. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags kjøpte du? Noe du kan anbefale? Jeg får ikke puste og værmeldingen forskyver kjøligere dager lenger fremover hver gang jeg sjekker. Anonymkode: 2cbe8...c9d Alt er omtrent utsolgt. Fant en på jula til 2200 og noen kr. Den funker som bare det. Bruker den på ett større område enn hva den klarer sånn egentlig. Men den kjøler bra. Alle bråker, men ikke noe særlig mer enn vifter synes jeg da 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2025 #580 Skrevet 24. juli 2025 Hmmmmmm skrev (8 minutter siden): Alt er omtrent utsolgt. Fant en på jula til 2200 og noen kr. Den funker som bare det. Bruker den på ett større område enn hva den klarer sånn egentlig. Men den kjøler bra. Alle bråker, men ikke noe særlig mer enn vifter synes jeg da Takk for tips, skal sjekkes ut når det kommer inn i butikk igjen. Vi har vifter hjemme, men kunne trengt noe mer kraftig 🙏 Anonymkode: 00ae4...292 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå