AnonymBruker Skrevet 17. juli #21 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her i Trondheim er det 27(!)grader ute enda. Jeg tørr ikke tenke på hvor mye det er inne.. Anonymkode: 07aee...fd7 Tortur! Anonymkode: e561a...8c3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #22 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri vært så klam under puppene før! Anonymkode: 45b12...f93 Må være grusomt for damer å gå rundt med BH i disse tider. Hadde jeg vært dame hadde jeg droppet BH. Anonymkode: 5b688...d16 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #23 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri vært så klam under puppene før! Anonymkode: 45b12...f93 jeg har store pupper selv, men det har gått bra, vært verre med svetting fra nakken og panne. Svetten rant. Anonymkode: ead9f...aba
Macro Skrevet 17. juli #24 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må være grusomt for damer å gå rundt med BH i disse tider. Hadde jeg vært dame hadde jeg droppet BH. Anonymkode: 5b688...d16 Orker du å runke i denne varmen da? 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #25 Skrevet 17. juli Macro skrev (3 minutter siden): Sett inn spiral og slutt med det mensen-tullet. Mensen er bortkasta tid hele året. Har aldri hatt så mye mensen som da jeg hadde spiral. Uten har jeg 3-4dager hvor jeg bruker truseinnlegg. Spiral funker ikke likt på alle. Anonymkode: 156b9...010 6 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #26 Skrevet 17. juli Im lovin it😎 fuck vinter Anonymkode: a6798...09a 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #27 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må være grusomt for damer å gå rundt med BH i disse tider. Hadde jeg vært dame hadde jeg droppet BH. Anonymkode: 5b688...d16 Bh gir et lite løft, så man slipper faktisk unna at svetten renner ved å ha bh. Blir mer klamt bare da. Anonymkode: 156b9...010 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli #28 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Im lovin it😎 fuck vinter Anonymkode: a6798...09a Jeg kan lage et armbånd til deg🥵😂 Anonymkode: e561a...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #29 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må være grusomt for damer å gå rundt med BH i disse tider. Hadde jeg vært dame hadde jeg droppet BH. Anonymkode: 5b688...d16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bh gir et lite løft, så man slipper faktisk unna at svetten renner ved å ha bh. Blir mer klamt bare da. Anonymkode: 156b9...010 Ja, fy flate er mye verre uten! Har en enkel bomullsBH som tørker opp svetten, uten hadde jo de bare glidd rundt i sitt eget svettebad! Anonymkode: ad4b4...3f6 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli #30 Skrevet 17. juli Macro skrev (5 minutter siden): Orker du å runke i denne varmen da? Har sluttet å runke. Anonymkode: 5b688...d16 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31 Skrevet 17. juli Hater det. Ordentlig ubehagelig, føles som jeg ikke får puste. Jeg takler ikke ekstremtemperaturer noen vei.. Sa forrige uke hvor deilig våren og sommeren har vært-tidlig mild vår og stabilt 20-22 grader ganske lenge, helt perfekt. Dette er tortur Anonymkode: ca7e9...cb2 12 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #32 Skrevet 17. juli Her er det tropenatt. Jeg HATER varmen. Har ikke vært i syden på årevis, for det blir bare for varmt. Når jeg en sjelden gang har vært, bor jeg med kroppen hengende under vann. Hvor lenge skal det være sånn her? Anonymkode: dbe75...69b 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #33 Skrevet 17. juli Helt greit for meg, jeg sliter mer med kulda. Anonymkode: 35e9b...305 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #34 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er det tropenatt. Jeg HATER varmen. Har ikke vært i syden på årevis, for det blir bare for varmt. Når jeg en sjelden gang har vært, bor jeg med kroppen hengende under vann. Hvor lenge skal det være sånn her? Anonymkode: dbe75...69b Til neste torsdag.. Anonymkode: 156b9...010 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #35 Skrevet 17. juli Macro skrev (18 minutter siden): Sett inn spiral og slutt med det mensen-tullet. Mensen er bortkasta tid hele året. Ikke at det har noe å si for temaet, men kan ikke. Tåler ikke hormoner og ble innlagt for jern tilførsel pga mega blødninger på kobber, så hurra. Anonymkode: a01e0...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #36 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Aldri vært så klam under puppene før! Anonymkode: 45b12...f93 Eller klam i hakket som vi sier i Østfold! Anonymkode: cf68a...719 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #37 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller klam i hakket som vi sier i Østfold! Anonymkode: cf68a...719 er så ille varnt at en orkænte pøke en gang! Anonymkode: ead9f...aba 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #38 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eller klam i hakket som vi sier i Østfold! Anonymkode: cf68a...719 Discomus sier vi i Oslo. Anonymkode: 5b688...d16
ann81 Skrevet 17. juli #39 Skrevet 17. juli Liker overhodet ikke den varmen her. Hadde det enda regnet litt innimellom så man hadde fått ett halvt døgn pause fra den varmen her så hadde det vært bedre. 7
coconut89 Skrevet 17. juli #40 Skrevet 17. juli Her i Oslo var det ganske varmt ja! Jeg var på stranden og observerte menneskene være katatoniske imens hundene kastet seg ut i vannet, så fikk en ide om å designe hunde ID kort spesifikt for dette formålet hahahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå