Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juli Populært innlegg #1 Skrevet 17. juli "Ååååååå så deilig og varmt!" I nyhetene. Helt fantastisk! Deilig, deilig, deilig...,bla, bla, BLÆH!!!!! Er folk helt tullerusk? Og hvorfor bor de i Norge i utgangspunktet? Hva faen? Når ble 30 grader fantastisk???? Har folk det så varmt i stua si til vanlig eller?????? Faensjævlafuckings hete! Gleder meg til vinteren. Bare et par mnd igjen.... Anonymkode: e561a...8c3 58 15 28
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Jeg er faktisk enig nå, er en jevnlig temperatur på rundt 28 grader inne hos meg og jeg får ikke ned temperaturen, det er så ille nå. Anonymkode: a01e0...8d0 19 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Det er fremdeles 24gr ute nå 😩 Anonymkode: 156b9...010 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Som å ligge i ei badstu på soverommet. Vi har to vifter her og vifter på barnas rom. Men det er like jævla varmt. Får kun litt ekstra vindpust av viftene. Ac er for dyrt. Jeg er kronisk og syk og har mensen i tilegg. Helt utslitt av varmen. Koker og svetter om hverandre. Sånn, kveldens klag Anonymkode: 07aee...fd7 8 9 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Deilig. Elsker sommer. Bare å nyte før regn, kuling og snø kommer. Anonymkode: 5b48e...51d 35 2 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Helt enig, hatt helt jævlige dager nå, udugelig til å gjøre noe som helst. Hater det, og det skal jeg huske på neste gag jeg fryser. Men merkelig nok så liker jeg varmen i sydlige land, men er nok fordi da har jeg basseng og air condition i nærheten og det er ferie. Anonymkode: ead9f...aba 18 4
monican94 Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Er såååå himmelsk deilig nå🌞 kunne sitte ute til midnatt og mer med et glass vin og gode venner uten å fryse 🥰 Hvor ofte kan man det her i Norge ? 🌸 30 4 10
Mardina Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Er heller ikke noe særlig glad i denne varmen 🥵 Er jo nesten umulig å få gjort noe.... Og å sove godt om natten er jo nesten umulig 😬 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli ...jeg bruker minst åtte måneder av året til å lure på hvorfor det bor folk i Norge i det hele tatt. Varmen er deeeilig. Anonymkode: 7b072...dd8 21 2 10
Macro Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Alle ar det ille nå. Selv i 25- savner jeg ikke sommer😅 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli monican94 skrev (1 minutt siden): Er såååå himmelsk deilig nå🌞 kunne sitte ute til midnatt og mer med et glass vin og gode venner uten å fryse 🥰 Hvor ofte kan man det her i Norge ? 🌸 Ja, eneste gangen det kan være deilig er om man sitter ute om natta. Men jeg må sove🥵 Anonymkode: e561a...8c3 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som å ligge i ei badstu på soverommet. Vi har to vifter her og vifter på barnas rom. Men det er like jævla varmt. Får kun litt ekstra vindpust av viftene. Ac er for dyrt. Jeg er kronisk og syk og har mensen i tilegg. Helt utslitt av varmen. Koker og svetter om hverandre. Sånn, kveldens klag Anonymkode: 07aee...fd7 Jeg har også mensen i disse dager, det er helt jævlig Anonymkode: a01e0...8d0 2 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli De som syns det er deilig kan umulig ha hatt 28-35grader den siste uka+😂 Selv med varmepumpe på kjøling så fikk vi ikke ned tempen under 30. Anonymkode: 156b9...010 5 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli Etter jeg ble kronisk syk takler jeg ikke varmen. Tenk, før så likte jeg det. Nøt jeg det. Gikk lange turer i dette været, oppå fjellet der ble det litt bris og litt kaldere, jaggu, koskos, liksom! Mens nå, nå dauer jeg bare av å eksistere og puste i det her. Blir helt utmattet. Ja, ligger i senga på det kjøligste rommet hele dagen. Men tenker heldigvis at det får være nok. Ikke klarer jeg å tenke klart heller. 😅 Anonymkode: ad4b4...3f6 1 4 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Aldri vært så klam under puppene før! Anonymkode: 45b12...f93 9 2 5
monican94 Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som syns det er deilig kan umulig ha hatt 28-35grader den siste uka+😂 Selv med varmepumpe på kjøling så fikk vi ikke ned tempen under 30. Anonymkode: 156b9...010 da har du dårlig ac på varmepumpa 😜 24 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #17 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri vært så klam under puppene før! Anonymkode: 45b12...f93 😂 Anonymkode: e561a...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #18 Skrevet 17. juli Her i Trondheim er det 27(!)grader ute enda. Jeg tørr ikke tenke på hvor mye det er inne.. Anonymkode: 07aee...fd7 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli #19 Skrevet 17. juli Nå viser gradestokken 18,5 grader ute. Jeg har alle vinduene på vidt gap for å slippe inn kulda så det kjøler seg ned her. Akkurat nå er jeg litt kjølig faktisk. Men jeg driver og kjøler meg ned på lagring til i morgen når jeg vet det blir fælt igjen. Så må bare gjøre det kaldest mulig og prøve å fryse litt. Det er min taktikk! 😂 Anonymkode: ad4b4...3f6 4 1
Macro Skrevet 17. juli #20 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har også mensen i disse dager, det er helt jævlig Anonymkode: a01e0...8d0 Sett inn spiral og slutt med det mensen-tullet. Mensen er bortkasta tid hele året. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå