Gå til innhold

Blir litt usikker på han, når han alltid bruker en uendelighet på å åpne/svare på meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til info: Vi er ikke kjærester, men har noe på gang/ på datern. Begge er 42. 

Dette er typisk han:

Sender en melding kl 12 en mandag. Jeg svarer som regel innen et par timer, feks kl 14. 

Så kan han kanskje åpne meldingen en eller annen gang etter 4-5 timer, men svarer ikke før sent samme kveld, feks 23 - evt venter han til dagen etter også blir det en god morgen-melding. Fyren sier han er kjempeklar for meg, veldig interessert og når vi snakker sammen er han virkelig ivrig og tydelig på hvor han står. 

Og i alle meldinger skriver han at han elsker å høre fra meg og blir så glad - men han bruker jo en uendelighet på å sjekke meldinger, åpne og svare? Dessverre gjør dette meg litt usikker på hvor jeg har han. Jeg får en følelse av at han ikke gleder seg til å høre fra meg, eller at han syns meldinger er litt styr. Og det gjør meg trist. Jeg er kanskje bortskjemt med at menn som har vært interessert tidligere, er mye mer på når det gjelder meldinger - de sier de sjekker telefonen hele tiden i håp om en melding fra meg og de skriver ofte både god morgen og god natt meldinger. Sånn er ikke han her. Veldig uvant. 

Jeg må jo tro han når han sier han er interessert - men jeg blir bare usikker likevel. Liker ikke det. Han er en skikkelig fin fyr, ordentlig og ikke noe tull med han. Har tatt det opp en gang med han, veldig forsiktig, og han sier at han er en type som ikke er glad i mobilen, han legger den helst fra seg og syns det er helt nydelig. "Men når du har noe på gang med ei, blir du ikke nysgjerrig på om hun har skrevet noe?"...Njei, jo, ja, man det sjekker han jo til kvelden og blir veldig glad da, sier han....Og jeg forstår ikke. 

Er det rart jeg reagerer? noe jeg kan gjøre for å forstå han bedre eller for å få han til å forstå at dette føles rart for meg? helt ærlig så tror jeg vi blir kjærester, men jeg er nødt til å ta opp dette med kommunikasjon pr melding. Telefon er han kjempegod på. Vi snakkes i timesvis :) 

Anonymkode: bd932...3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at du blir usikker. Men, hvis det virkelig ikke er noe annet som er "galt" og du kan bekrefte det selv når dere er sammen at han ikke bruker mye tid på telefon så har du faktisk skutt gullfuglen. Så mange forhold som blir ødelagt pga telefonen. Så godt mulig du faktisk bare er veldig heldig 🤔

Anonymkode: 58e8e...cfa

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forstår godt at du blir usikker. Men, hvis det virkelig ikke er noe annet som er "galt" og du kan bekrefte det selv når dere er sammen at han ikke bruker mye tid på telefon så har du faktisk skutt gullfuglen. Så mange forhold som blir ødelagt pga telefonen. Så godt mulig du faktisk bare er veldig heldig 🤔

Anonymkode: 58e8e...cfa

Ja han finnes ikke opptatt av telefon i det hele tatt. Han har den aldri i nærheten, sjekker den ikke, lar den bare ligge og slenge.....jeg vet ikke jeg, men han er virkelig veldig annerledes, så takk for ditt innspill og en god tanke jeg tar med meg. Vil ikke han skal føle på at han må endre noe for meg heller, det blir feil, men blir bare litt usikker siden det er uvant....Takk for respons. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er typisk han:

Sender en melding kl 12 en mandag. Jeg svarer som regel innen et par timer, feks kl 14. 

Så kan han kanskje åpne meldingen en eller annen gang etter 4-5 timer, men svarer ikke før sent samme kveld, feks 23 - evt venter han til dagen etter også blir det en god morgen-melding. Fyren sier han er kjempeklar for meg, veldig interessert og når vi snakker sammen er han virkelig ivrig og tydelig på hvor han står. 

Og i alle meldinger skriver han at han elsker å høre fra meg og blir så glad - men han bruker jo en uendelighet på å sjekke meldinger, åpne og svare? Dessverre gjør dette meg litt usikker på hvor jeg har han. Jeg får en følelse av at han ikke gleder seg til å høre fra meg, eller at han syns meldinger er litt styr. Og det gjør meg trist. Jeg er kanskje bortskjemt med at menn som har vært interessert tidligere, er mye mer på når det gjelder meldinger - de sier de sjekker telefonen hele tiden i håp om en melding fra meg og de skriver ofte både god morgen og god natt meldinger. Sånn er ikke han her. Veldig uvant. 

Jeg må jo tro han når han sier han er interessert - men jeg blir bare usikker likevel. Liker ikke det. Han er en skikkelig fin fyr, ordentlig og ikke noe tull med han. Har tatt det opp en gang med han, veldig forsiktig, og han sier at han er en type som ikke er glad i mobilen, han legger den helst fra seg og syns det er helt nydelig. "Men når du har noe på gang med ei, blir du ikke nysgjerrig på om hun har skrevet noe?"...Njei, jo, ja, man det sjekker han jo til kvelden og blir veldig glad da, sier han....Og jeg forstår ikke. 

Er det rart jeg reagerer? noe jeg kan gjøre for å forstå han bedre eller for å få han til å forstå at dette føles rart for meg? helt ærlig så tror jeg vi blir kjærester, men jeg er nødt til å ta opp dette med kommunikasjon pr melding. Telefon er han kjempegod på. Vi snakkes i timesvis :) 

Noen er rett og slett ikke spesielt god på å svare/skrive. Også tenker jeg at man ikke kan være limt til mobilen 24/7. Jeg kjenner et par stykker som bruker lang tid på å svare på meldinger og det er helt greit. Folk har jo gjerne et liv utenom mobilen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (16 minutter siden):

Noen er rett og slett ikke spesielt god på å svare/skrive. Også tenker jeg at man ikke kan være limt til mobilen 24/7. Jeg kjenner et par stykker som bruker lang tid på å svare på meldinger og det er helt greit. Folk har jo gjerne et liv utenom mobilen. 

Ja man blir vel vant til det tenker jeg....Men nå feks....fikk jeg et hjerte på meldingen min, åpnet først nå og jeg sendte den for 5 (!!!) timer siden....er det mulig.....det er så langt unna meg i måten å kommunisere på at jeg kjenner det gir meg litt utfordring. Og samtidig er fyren så utrolig herlig at her må jeg nok bare prøve venne meg til at han er annerledes....puh.....

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja man blir vel vant til det tenker jeg....Men nå feks....fikk jeg et hjerte på meldingen min, åpnet først nå og jeg sendte den for 5 (!!!) timer siden....er det mulig.....det er så langt unna meg i måten å kommunisere på at jeg kjenner det gir meg litt utfordring. Og samtidig er fyren så utrolig herlig at her må jeg nok bare prøve venne meg til at han er annerledes....puh.....

Han jeg dater er også sånn... Han kan bruke lang tid på å svare på meldinger. Han er mer glad i å snakke på tlf, noe jeg ikke er så glad i (tlf-angst). Jeg har nevnt det for han flere ganger, men han skjønner ikke helt den biten... Bortsett fra det, er han en fantastisk fin fyr 🥰 Og skikkelig herlig 🥰 

Men noen utfordringer skal man vel alle ha 😄 Ingen er jo perfekte 😊 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er som mange andre (som meg) , misliker relasjonsbygging med meldinger. 

Foreslå å møtes i stedet eller bruk telefonen til å ringe eller videokonferanse. 

Han er enten klar til å gi videre eller gi opp, det finner du ut når dere møtes.

Anonymkode: cbfa3...afa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er typisk han:

Ikke alle som er komfortable med å skrive meldinger. Dere snakker jo mye sammen. Det er jo mye koseligere 💕

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme mann som i denne tråden?

For om det nå er hyggelig og du faktisk tror at han er genuin er det kanskje mer sånn at du må jobbe litt med selvfølelsen og slappe av i det. Det er verdt et forsøk, mennesker som ikke lever livet på telefonen kan sikkert bli lei den type usikkerhet om det fortsetter👍

Anonymkode: fd0c5...834

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en som er lik, han kan bruke opp mot 12 timer bare på å åpne meldingene 🙈virker ikke som at han er på telefon i det hele tatt etter ett tidspunkt på kvelden , veldig uvanlig for meg også 😂🙈 

men er ingen tvil om at vi er sammen når vi først er sammen . 

Anonymkode: 4e039...519

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske dårlig på å sjekke mobilen selv. Har en vennine som snakket med meg, og nevnte at hun følte at jeg unngikk henne på messenger osv, noe jeg ikke var klar over at jeg gjorde. Har blitt mye flinkere til å sjekke mobilen. Jeg sliter fortsatt med noe ADHD at jeg tenker jeg skal svare på en mld straks, men går fort i glemmeboka. det er ikke det helt samme, men kanskje du kan snakke med han om det neste gang dere møtes ansikt til ansikt. 😍

Anonymkode: 5f266...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Viser han at han er glad i deg på andre måter?

Ikke sikkert kjærlighetsspråket hans er meldinger/snap

Anonymkode: 82d79...197

AnonymBruker
Skrevet

Du burde prøve å ikke være så avhengig av mobilen, det er en frihet mange ikke har forsøkt. 

Anonymkode: 26b7d...09d

Skrevet

Skjønner godt at det er utfordrende når man har forskjellig kommunikasjonsstil.

Er veldig fornøyd med at min kjæreste er like ivrig på meldinger via snap som meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...