Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sa han når du konfronterte han ? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Først tenkte jeg at jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, og overveldende å se at han er utro på nett. Men så beskrev du hans sex-tanker som "syke tanker" og da mister du meg litt. Det er vel ikke egentlig noe sykt med å ønske seg et levende sexliv som er spennende og utfordrende? 

Jeg ville aldri avsluttet et langt samliv pga meldinger, og en affære over nett over kort tid. Men jeg ville sagt fra til mannen og jobbet med hvordan vi kunne få noe av det han hadde med andre på den måten med meg. Eller jeg hadde spurt om vi skulle åpne forholdet. Og at jeg også ønsket å ha mer seksuelle affærer med andre menn. 

Anonymkode: 2cf4c...e36

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tenker at dette er dessverre ganske vanlig adferd hos menn.

Men hos en ordentlig, redelig mann, hadde det nok kun blitt med tanken. I alle fall om sexlivet ellers er bra. Sextørke kan gjøre stygge ting med hvem som helst.

Det er vanskelig å gå fra noen man har vært lenge sammen med, spesielt om man har barn.. 

Jeg hadde nok ikke heller helt visst hva jeg skulle gjort.. mulig jeg hadde ventet for å se om han faktisk møtte denne personen, eller om det var bare en fantasi. Mange menn har det jo bare i kjeften og har slett ikke tenkt å møte den de tekster med, bare bruker dama som et tidsfordriv.

Men et svik - det er det ingen tvil om at det er.

Om du skal konfrontere han, vil jeg påstå at medmindre du har tatt bilder av samtalen mellom dem, så er det ingen vits i. De fleste menn lyver om det meste, hvis ikke bevis foreligger..

Skal dere fortsette å være sammen, må han bygge opp tilliten og dere må være åpne med hverandre. Du må også være åpen for å snakke om sex og høre hans fantasier. Kanskje det er noe han har savnet i forholdet som han har vært redd for å snakke med deg om.

But first things first!

ønsker deg lykke til!

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig vondt dette må være ts. Vanskelig å hjelpe til med å sortere tanker og gi råd, men start med å ta det opp med mannen din og ta ting videre derfra.

Anonymkode: 88385...23c

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn tenker ikke dirty om kjerringa si. Bare om noen på si. 
Føler med deg ts. Siden dette er jo slutten på forholdet deres. 

Anonymkode: 6e5bf...7e4

• Liker 1
Skrevet

Hm... tenker litt at prat er prat. Så tenker jeg at du burde bli kjent med mannen din og han med deg og kanskje dere blir seksuelt interessante for hverandre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Menn er menn, sånn er de bare. Legg det bare bak deg du. Det er bare snakk" jeez!! Dette er utroskap så det holder, tillitsbrudd og overhode ikke greit på noen måter.

Føler virkelig med deg ts❤️ Så utrolig smertefult. 

Anonymkode: 05ef1...512

• Liker 28
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

Upopulært perspektiv sikkert...men det samlivet du beskriver høres ganske jævlig ut. 3 skrikerunger, samme dama i 17 år og ingen knulling. 

At noen drømmer seg vekk fra det/tar noen dårlige valg er ikke så overraskende sett fra utsiden. 

Anonymkode: 2eb37...b12

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sexlivet deres må jo være dødt om han holder på slik?

Jeg unnskylder ikke utroskap, men det sexlivet deres har jo dere latt forfalle?  

Anonymkode: bf900...66f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man reagerer forskjellig. Noen blir veldig praktiske og noen veldig såre. Jeg vet ikke hvem av de du er, men jeg blir den praktiske… 

Dessverre er også det der ofte oppspillet til noe mer, så jeg tror du må innse at en stor tillit mellom dere er brutt og du må tenke om du vil jobbe igjennom det OM han vil eller er der over og ut? 
Et forhold krever to, men å gå dit som han er nå er uansett det verste.

Anonymkode: 894de...c20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sexlivet deres må jo være dødt om han holder på slik?

Jeg unnskylder ikke utroskap, men det sexlivet deres har jo dere latt forfalle?  

Anonymkode: bf900...66f

Men han kan vel og hjelpe til der? 

Anonymkode: 894de...c20

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvsagt kvinnens feil. Han bidro ikke til å få disse barna eller noe annet. Stakkars stakkars mann! Selvsagt vil han heller bruke tid på andre damer enn å fikse sitt eget forhold. 

Ingen har klandret den ene eller den andre, men mitt inntrykk etter 11 år på KG er at mange kvinner tenker det er ok å slutte med sex etter man har fått de barna man vil ha.

Det er viktig å ikke ha sex om man ikke ønsker å ha sex, men det er feil å forvente at partner skal leve med det.

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Ingen har klandret den ene eller den andre, men mitt inntrykk etter 11 år på KG er at mange kvinner tenker det er ok å slutte med sex etter man har fått de barna man vil ha.

Det er viktig å ikke ha sex om man ikke ønsker å ha sex, men det er feil å forvente at partner skal leve med det.

Nei! Det er feil å være utro og knuse tilliten. 

Selvfølgelig ønsker kvinner også et velfungerende og godt sexliv. Men sjerp dere. Med barn, hormonsvingninger (særlig tiden etter fødsel) full jobb, det meste på hjemmebanen i tillegg en mann som sutrer over å ikke få sex, eller er utro....... Hvem faen kvinne tenner på det? Og har overskudd til å tilfredsstille mannen? 

Du tenker selvsagt ikke på det! Kun mannen som trenger sex. Og derfor mener utroskap og tillitsbrudd er legitimt. 

De færreste kvinner har samme tennings mønster som menn. Når menn forstå det, blir begge tilfredsstilt. Tilfredsstiller kvinnen mannen, er han bare fornøyd og gir særdeles lite til ingenting tilbake. Dette er det mye forsket på også. 

Ordentlige menn som er voksne forstår dette. Et forhold handler om 2 personer. Ikke bare en som skal tilfredsstilles, og hvis ikke en blir det så ødelegger man alt for både kona og barn! Toppen av egoisme, og kun mannebabyer som har slik tankegang. 

• Liker 14
  • Nyttig 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei! Det er feil å være utro og knuse tilliten. 

Selvfølgelig ønsker kvinner også et velfungerende og godt sexliv. Men sjerp dere. Med barn, hormonsvingninger (særlig tiden etter fødsel) full jobb, det meste på hjemmebanen i tillegg en mann som sutrer over å ikke få sex, eller er utro....... Hvem faen kvinne tenner på det? Og har overskudd til å tilfredsstille mannen? 

Du tenker selvsagt ikke på det! Kun mannen som trenger sex. Og derfor mener utroskap og tillitsbrudd er legitimt. 

De færreste kvinner har samme tennings mønster som menn. Når menn forstå det, blir begge tilfredsstilt. Tilfredsstiller kvinnen mannen, er han bare fornøyd og gir særdeles lite til ingenting tilbake. Dette er det mye forsket på også. 

Ordentlige menn som er voksne forstår dette. Et forhold handler om 2 personer. Ikke bare en som skal tilfredsstilles, og hvis ikke en blir det så ødelegger man alt for både kona og barn! Toppen av egoisme, og kun mannebabyer som har slik tankegang. 

Slapp helt av, er kvinne selv.

Jeg sa ifra tidlig om at et levende sexliv er viktig for meg. Lenge før vi fikk barn.

Men jeg har en mann som er jævlig ivrig på husvask, klesvask osv. Det han kaller et normalt oppegående menneske. Velg bedre menn to begin with..

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (13 minutter siden):

Slapp helt av, er kvinne selv.

Jeg sa ifra tidlig om at et levende sexliv er viktig for meg. Lenge før vi fikk barn.

Men jeg har en mann som er jævlig ivrig på husvask, klesvask osv. Det han kaller et normalt oppegående menneske. Velg bedre menn to begin with..

Har du lest HI? Ts har åpenbart en mann som aldri har kommunisert sine sexfantasier til henne, hvordan skal ts kunne gjøre noe som helst med det da? Han har aldri initiert å sende nakenbilder til hverandre ovenfor henne. Han har aldri funnet på å snakke til ts på samme måte som han snakker med den nye dama. Mannen til ts har også gitt inntrykk av at han ikke orker sex så ofte til ts, og tar åpenbart ikke mye initiativ til sex med henne. 

Selvfølgelig er det sårt! Det må jo være helt hinsides vondt å oppdage at han er en helt annen ovenfor ei anna dame.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du lest HI? Ts har åpenbart en mann som aldri har kommunisert sine sexfantasier til henne, hvordan skal ts kunne gjøre noe som helst med det da? Han har aldri initiert å sende nakenbilder til hverandre ovenfor henne. Han har aldri funnet på å snakke til ts på samme måte som han snakker med den nye dama. Mannen til ts har også gitt inntrykk av at han ikke orker sex så ofte til ts, og tar åpenbart ikke mye initiativ til sex med henne. 

Selvfølgelig er det sårt! Det må jo være helt hinsides vondt å oppdage at han er en helt annen ovenfor ei anna dame.

Hvor gikk det galt da? Jeg vet NADA om TS sin seksualitet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ts kaller mannens fantasier for "syke tanker"... 

Anonymkode: 2cf4c...e36

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk, du forsto.

Ang det med syke tanker, så følte jeg kanskje det ble litt misforstått, og jeg ordla meg litt feil kanskje. Jeg var i sjokk, og jeg synes det var sykt å sende slike ting til en fremmed, i alle fall til å være han. Skikkelig karakterbrist! Jeg følte det var en helt fremmed ting for han å gjøre, fordi han har aldri gjort slik mot meg. Det kan godt hende det er helt normalt å sende slike meldinger, men nei, ikke mellom oss. Det er jo derfor jeg er så sjokkert!

Anonymkode: a9580...628

• Liker 8
  • Hjerte 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...