Gå til innhold

Tjukke damer med kjolebadedrakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De går med det de føler seg best i selv. Driter i folk rundt seg (sånne som deg) og koser seg med barna. 
Kudos for ikke å sitte fullt påkledd og bare se på.

Anonymkode: 30078...7a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som ts egentlig bare var ute etter å provosere. Tråden burde nok heller ligge under skråblikk og generaliseringer. 

Anonymkode: 269ba...f08

Forstår ikke hvorfor denne tråden får stå, den burde vært slettet

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner er kvinner verst, i hvert fall på ting som det her. For en jævla ting å skulle tiske og hviske om. 

Anonymkode: 08d69...131

Hvor ser du at TS er dame? Og hvorfor sier du at kvinner er kvinner verst når alle utenom ett svar er uenig i innlegget?

Anonymkode: 4c07f...57d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi som er tjukk vet veldig godt at vi er det, det er ikke sånn at vi plutselig tror ingen ser det om vi tar på et mer dekkende badeplagg. Jeg bruker den badebekledningen JEG føler meg vel i, ikke den andre syns jeg skal gå med. For min del er det ikke kjole, men ofte badeshorts eller tankini med hipster underdel. Jeg har ingen interesse av at alle skal se en valk hengende langt utover en bikinitruse, ofte er huden litt sår der også. Når underbekledningen er dekkende (som den også er med et skjørt), så dekkes den øverste delen av lårene inn mot skrittet, og det er den delen av kroppen jeg er minst komfortabel med å vise frem. Som en bonus slipper jeg da å bekymre meg for hårfjerning og nupper i truseomrpdet, det er ingen som ser om der er skjegg ;) 

Anonymkode: f7f40...467

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

La nå folk få gå i det badetøyet de vil. Ingenting å henge seg opp i. Føler de overvektige seg mer komfortable i det, så er det det viktigste. 

Slutt å glo på folk i badetøy.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er fordi modellene som viser dem er fine. 

Jeg er enig med ts, som jeg synes får unødvendig mye tyn her!, om at slike kjoler virker mot sin hensikt om man vil virke slankere/ikke vise seg fram. Gi litt mer faen, damer, vis hud og mage, det er langt mer behagelig i varmen og vannet!

Anonymkode: c229e...075

Men hvem har bestemt at hensikten er å skjule seg?? 

Altså, jeg er enig i at en sånn badedrakt ikke fungerer for å skjule kroppen mer eller bli mer anonym. Men hvorfor skal man ville det? Kroppen er det den er. Er man tjukk trenger vel ikke målet være å se minst mulig ut? Hvis man føler seg vel og/eller fin i en sånn badedrakt så må man jo bare gå for det? Jeg syns de er fine selv om den som bærer drakten ikke krymper... 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...