AnonymBruker Skrevet 18. juli #41 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er transe og bruker badekjoler og badeskjørt. Grunnen er at da viser ikke min utovertiss så mye. Det er mest svarte og triste badekjoler. Anonymkode: 77d03...7f6 Sjekk bonprix (tror jeg det var). Anonymkode: c99a9...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #42 Skrevet 18. juli Jeg bruker skjørt istedet for badetruse. Jeg skjønner ikke hvorfor det er feil. Jeg har ikke lyst til at alle og enhver skal se meg i undikken. Gutta får bruke shorts, men jenter må bruke truse? Urettferdig. Blant ungdom så er det mange jenter som bruker string, og mange som bruker badeshorts (uten å være feite). Topp. Jeg som dame vil heller se andre damer i shorts enn string med halve rumpa hengende ut. Anonymkode: bad5b...9b4 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #43 Skrevet 18. juli Nå er ikke jeg tjukk, mer på andre siden av skalaen, men jeg bruker bade t skjorte og bade tights med til leggene. Sikkert av samme grunn som de litt større , nettopp at man ikke er komfortabel med å vise frem kroppen. Jeg vil bare bade og leke med ungene i vannet, uten jeg viser kroppen. Driter i om folk legger merke til det eller ikke liker det, høres mer ut som et "dem-problem". Jeg er komfortabel og synes det er praktisk - ergo har jeg det ganske fint på stranda. Anonymkode: 65674...872 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #44 Skrevet 18. juli Du er et trist menneske. Når du i tillegg er i kategorien som tilbringer ferien på Lalandia i skoleferien så er det ikke mye håp 😂 Snakk om kjip ferie. Er det skuffelsen over eget liv som får deg til å kommentere på andres kropper? Anonymkode: 4e24d...a46 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #45 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 21.48): Er på Lalandia i Danmark, og ser at veldig mange av de tjukke damene bruker badedrakt som ser ut som en kjole, eller har et skjørt i er badedrakta. Har forsåvidt også sett det samme hjemme, flere ganger. Jeg skjønner at de sikkert går med det for å ikke vise kroppen sin/skjule at de er feite - men jeg føler det virker fullstendig mot sin hensikt. En tjukk dame i bikini eller i badedrakt legger jeg knaptnok merke til. Men de der svære kjolene, ofte til og med i litt spreke mønstre, er så himla iøynefallende, at de blir det jo automatisk til at man glor på… Selv de som er helt svarte, blir jo veldig massive og «synlige» på et badeland der de aller fleste har lite klær og dermed fremstår veldig lyse/lite synlige. Dere som bruker sånne badekjoler- tror dere at man ikke legger merke til fedmen deres hvis dere går med det? Det er dessverre tvert imot… 😅 Anonymkode: a60a6...c44 Ut ifra innlegget ditt, så lurer jeg veldig på hvor gammel du er. For dine synspunkter om mennesker med større kropper er direkte ufin og stygg. Hva hvis det var din venninne, mamma eller søster som opplevde at noen glodde på henne på stranden, og kanskje kom med tilrop til henne pga hennes størrelse? Ville du tatt så lett på det? Neppe. Mennesker går da vel kledd akkurat sånn som dem vil, det har du ingenting med. Anonymkode: d1b35...e23 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #46 Skrevet 18. juli Både bikini og vanlig badedrakt er strengt tatt som å gå i undertøy, ikke alle er komfortable med det. Spesielt ikke når sånne som TS glor. Nå glor jo TS uansett, men vil man gå i kjole går man i kjole. Anonymkode: f104d...b36 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #47 Skrevet 18. juli Jeg er tjukk og veksler mellom badedrakt kjole og vanlig badedrakt. Foretrekker badedrakt kjole for det dekker øverst på lårene der jeg har løs hud etter vekttap som ikke er særlig pent. Føler meg selvsagt mer komfortabel i det. Forøvrig så kler jeg meg ikke for å være mest mulig anonym og ikke bli lagt merke til, jeg kler meg i det jeg føler meg komfortabel i. For å være helt ærlig så driter jeg oppi hva ei tilfeldig kjerring skulle mene om påkledningen min. Anonymkode: 2f7c4...5f6 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #48 Skrevet 19. juli Høres ut som ts egentlig bare var ute etter å provosere. Tråden burde nok heller ligge under skråblikk og generaliseringer. Anonymkode: 269ba...f08 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #49 Skrevet 19. juli Jeg bruker ingen klær for å dekke fedmen min eller for å se mindre ut. Hvorfor skal jeg dekke min store kropp hvis ikke du dekker din tynne kropp? Kanskje du bruker klær som er ukomfortable men det gjør ikke jeg. Anonymkode: c2fb7...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #50 Skrevet 19. juli Kvinner er kvinner verst, i hvert fall på ting som det her. For en jævla ting å skulle tiske og hviske om. Anonymkode: 08d69...131 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #51 Skrevet 19. juli Jeg synes kjolebadedraktene er fine, jeg vurderer å kjøpe en selv. Jeg er slank forresten. Anonymkode: 99780...c87 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #52 Skrevet 19. juli Jeg har faktisk ikke sett disse før, måtte google det. Sier vel litt om hvor lite badenymfe jeg er. Syntes de så fine ut! Folk får vel gå i det de selv liker. Jeg antar at de føler seg mer komfortable med å dekke til rumpe og mage. Ikke at de nødvendigvis tror det har en slankende effekt. Anonymkode: b597b...081
Kålrota Skrevet 19. juli #53 Skrevet 19. juli For de fleste er vel fokuset å kunne bade/sole seg, ikke hva som behager alle som er rundt. La nå folk kose seg på stranda. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #54 Skrevet 19. juli Nei, jeg bruker de ikke for å skjule at jeg er feit. Alle ser der og jeg selv er godt opplyst om det. Men siden jeg har vært feit siden jeg var barn, har født tre barn og nå er 50 år, så henger dåsa så jævlig at badedrakt kan ikke kamuflere det. Det er også vanskelig å finne en bikinitruse som holder dåsa på plass. For at andre skal slippe å forholde seg til min blottlegging av hengende kjønnsorgan, dekker jeg det til med en kjolebadedrakt. Om dette plager deg, hadde du antagelig satt kaffen i halsen, av å måtte se meg i bikinitruse. Til tross for at jeg er feit, er jeg en relativt aktiv dame og forbeholder meg retten til å gjøre alle de aktivitetene som normalvektige kan gjøre. Anonymkode: 96fb0...90e 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #55 Skrevet 19. juli Jeg har en kjolebadedrakt, og bruker den på båtturer der man spiser felles lunsh. Jeg synes det er udelikat når folk sitter og spiser i bikini, uavhengig av kroppsvekt og utseende. Anonymkode: b3dbd...fb7 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #56 Skrevet 19. juli Gud så stusslig ts. Er det faktisk sånn du er? La nå folk få lov til å gå på stranda i de klærne de vil, om så i telt eller bikini. Anonymkode: e3c92...c42 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #57 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har en kjolebadedrakt, og bruker den på båtturer der man spiser felles lunsh. Jeg synes det er udelikat når folk sitter og spiser i bikini, uavhengig av kroppsvekt og utseende. Anonymkode: b3dbd...fb7 Det er ikke spesielt delikat å spise i vått badetøy uansett. Anonymkode: f1946...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #58 Skrevet 19. juli Hmmm, jeg bruker en slik type og er ikke engang tjukk, bare litt gammel. Har ikke tenkt at jeg burde tone ned fargebruken og ha på meg en tradisjonell svart ettersittende badedrakt. Anonymkode: 32268...2f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #59 Skrevet 19. juli Jeg er syltynn, men kunne fort valgt en slik badedrakt. Føler meg beglodd om jeg har for lite dekkende klær, selv om det sikkert bare er en følelse. Anonymkode: 1d82f...8cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #60 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har faktisk ikke sett disse før, måtte google det. Sier vel litt om hvor lite badenymfe jeg er. Syntes de så fine ut! Folk får vel gå i det de selv liker. Jeg antar at de føler seg mer komfortable med å dekke til rumpe og mage. Ikke at de nødvendigvis tror det har en slankende effekt. Anonymkode: b597b...081 Det er fordi modellene som viser dem er fine. Jeg er enig med ts, som jeg synes får unødvendig mye tyn her!, om at slike kjoler virker mot sin hensikt om man vil virke slankere/ikke vise seg fram. Gi litt mer faen, damer, vis hud og mage, det er langt mer behagelig i varmen og vannet! Anonymkode: c229e...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå