Nymerïa Skrevet torsdag kl 20:33 #21 Skrevet torsdag kl 20:33 Jeg tror du skal slutte å glo på damer i badedrakt, TS. Vi merker sånt. 6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:35 #22 Skrevet torsdag kl 20:35 Det finnes mange ulike typer badetøy, og mange ulike kropper - det er helt normalt. Det er mer badetøy å velge i nå. Er det ikke bra alle bader? Jeg skjemtes i mange år pga noen kilo for mye, men nå bader jeg. Og bra er det! Det er slike kommentarer som kan trø på folk, og jeg synes vi kan være gode med hverandre. Strand og badeland er vel for alle kropper. Synd om noen lar være å bade pga de ikke føler seg vel. Anonymkode: c99a9...9e9 8 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:37 #23 Skrevet torsdag kl 20:37 Haha! Vet du TS, det er faktisk ikke vekten min som gjør at jeg bruker dem, men det faktum at jeg ikke gidder å barbere/vokse bikinilinja 🤣 Jeg vet at de aller fleste (unntatt TS da) bryr seg så mye om seg selv at de ikke har tid til å bry seg om hverken hårveksten min eller de kiloene jeg eventuelt skulle ha for mange av. Men det handler mer om hva jeg føler meg vel i. Hvis det hadde vært bare meg hadde jeg jo gått naken hele tiden 🤭 Anonymkode: 50b52...e7e 15 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:39 #24 Skrevet torsdag kl 20:39 Jeg har lipødem og har verdens ekleste lår.. brukte sånn kjolebadedrakt tidligere. Men har begynt å bruke badeshorts som går til knærne med bikinitopp. Driter i hva folk tenker. Har hatt komplekser i så mange år. Har endelig klart å ikke bry meg lenger. Anonymkode: eaf56...1a6 4 9 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:39 #25 Skrevet torsdag kl 20:39 Hahaha eg følte meg litt truffet nå 🤣 Er tjukk og går med kjolebadedrakt. Men har ikkje tenkt over om andre synest eg er stygg i den 🙈. Vil du se den valkete hengemagen min som lekker over bikinitrusa?? Vil du se formene av hengepuppene mine? Som minner om vrengte lommer? Du vil faktisk ikkje sjå det. Anonymkode: 93864...dd7 2 8 1
Mei88 Skrevet torsdag kl 20:39 #26 Skrevet torsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skjønner at de sikkert går med det for å ikke vise kroppen sin/skjule at de er feite - men jeg føler det virker fullstendig mot sin hensikt.😅 Anonymkode: a60a6...c44 Tenk å ha så stort behov for å trøkke på andre mennesker... Troll eller ikke... Skam deg 5 2 4
Macro Skrevet torsdag kl 20:41 #27 Skrevet torsdag kl 20:41 Det er jo sinnsykt bra at det er kommet så mange alternativ. Jeg er badeløve, og de siste 2 åra er det en fryd å se hvor mange i alle aldre og størrelser som er ute å bader. Om folk trenger burkini, t-skjorte, kjolebadedrakt eller drapering for å tørre å kjøle seg ned er vel helt likegyldig? Mye verre før når man så store, ja jeg har registrert det, sitter fult påkledd på vannkanten. I 30 grader har de fleste lyst på og godt av en dukkert så at de finner klær som hjelper er GULL. 10 2 3
Macro Skrevet torsdag kl 20:42 #28 Skrevet torsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahaha eg følte meg litt truffet nå 🤣 Er tjukk og går med kjolebadedrakt. Men har ikkje tenkt over om andre synest eg er stygg i den 🙈. Vil du se den valkete hengemagen min som lekker over bikinitrusa?? Vil du se formene av hengepuppene mine? Som minner om vrengte lommer? Du vil faktisk ikkje sjå det. Anonymkode: 93864...dd7 Folk som TS finner feil med oss alle😅 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:44 #29 Skrevet torsdag kl 20:44 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er på Lalandia i Danmark, og ser at veldig mange av de tjukke damene bruker badedrakt som ser ut som en kjole, eller har et skjørt i er badedrakta. Har forsåvidt også sett det samme hjemme, flere ganger. Jeg skjønner at de sikkert går med det for å ikke vise kroppen sin/skjule at de er feite - men jeg føler det virker fullstendig mot sin hensikt. En tjukk dame i bikini eller i badedrakt legger jeg knaptnok merke til. Men de der svære kjolene, ofte til og med i litt spreke mønstre, er så himla iøynefallende, at de blir det jo automatisk til at man glor på… Selv de som er helt svarte, blir jo veldig massive og «synlige» på et badeland der de aller fleste har lite klær og dermed fremstår veldig lyse/lite synlige. Dere som bruker sånne badekjoler- tror dere at man ikke legger merke til fedmen deres hvis dere går med det? Det er dessverre tvert imot… 😅 Anonymkode: a60a6...c44 Nå har de gjerne mindre utvalg jo større man er. Men jeg tenker uansett det er deres valg å at man ikke burde shame på det uansett😊 Anonymkode: 64254...3d7 5 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:49 #30 Skrevet torsdag kl 20:49 Fordi det ikke finnes badedrakter som ikke er kjoler i noen størrelser flere steder. Hadde mange fått tak i badedrakt som det er litt ekstra stoff bare så hadde nok mange valgt det. Anonymkode: 76574...c01 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:51 #31 Skrevet torsdag kl 20:51 Jeg bruker shorts/skjørt i badedraktstoff når jeg bader. Det gjør jeg ene og alene fordi jeg føler meg mer vel med det. Velger faktisk heller å bli glodd på intet mer dekkende antrekk enn å være med usynlig i et mer avslørende. Anonymkode: 476a5...ab3 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:58 #32 Skrevet torsdag kl 20:58 Jeg er ganske godt trent, ikke en cellulitt i sikte, bruker str. M og gjerne kjolebadedrakt. Jeg er som oftest slike steder med små barn og vil ikke vandre rundt med badedrakten opp i rumpen. Lek med små barn innebærer ofte at man bøyer seg ned og beveger mer på seg enn når man ligger i ro ved kanten. Så jeg føler meg mer vel i en badedrakt som dekker litt. Det tenker jeg de andre som bruker slik badedrakt gjør og. Jeg dømmer ingen som bruker tangatruse-bikini selv om jeg aldri ville brukt det selv. La nå folk få gå med den badedrakten de vil, så lenge de har på seg badetøy tenker jeg Anonymkode: 39563...5ff 9 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:22 #33 Skrevet torsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som bruker sånne badekjoler- tror dere at man ikke legger merke til fedmen deres hvis dere går med det? Det er dessverre tvert imot… 😅 😅 Anonymkode: a60a6...c44 Legger du virkelig ikke merke til fedmen i vanlig badedrakt eller bikini? Kan du kanskje linke til type badekjole du mener? Hvis det er en kort sak ser jeg virkelig ikke problemet, så stor forskjell er det ikke i forhold til vanlig bikini eller badedrakt. Kanskje de som bruker det føler seg bedre, og det er jo det viktigste. Anonymkode: 5989f...6b9 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:34 #34 Skrevet torsdag kl 21:34 Jeg mistenker at du som skriver dette er samme som skrev her om dagen om de "modige" feite damene på stranda. Om du er en annen, jeg synes oppriktig synd på deg. Å være så full i dritt og behov for å trykke andre ned, fordi du kjeder deg så grassalt denne sommeren. Stakkars deg. Det finnes tilbud, ring mental helse, snakk med en prest, du har det skikkelig vondt med deg selv som bruker tid på dette. Selv har jeg ikke brukt badekjole, jeg bruker bikini, som er fargerik og jeg føler meg bra i. Men at jeg blir blikkfang, eller du dømmer meg eller SER meg, gjett om jeg driter i det! Skulle stilt meg opp og disset grevinnehenget mitt foran deg, blubbet magen min til og sett hvor uvel du blir. Jeg vet det provoserer deg men vi er mange som faktisk er glad i oss selv med eller uten det fettet du er så redd for. Anonymkode: 30d03...66e 10 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:04 #35 Skrevet fredag kl 18:04 Jeg er transe og bruker badekjoler og badeskjørt. Grunnen er at da viser ikke min utovertiss så mye. Det er mest svarte og triste badekjoler. Anonymkode: 77d03...7f6 1 3 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:21 #36 Skrevet fredag kl 18:21 Patetisk. Så man må vise rumpa for at du ikke skal stirre? Selv er jeg tynn, men bruker dekkende badedrakt fordi jeg ikke er komfortabel med å vise frem kroppen min. Jeg kan ikke se at vi er forpliktet til det, selv om vi vil bade. Anonymkode: ddf70...ceb 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:39 #37 Skrevet fredag kl 18:39 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hahaha eg følte meg litt truffet nå 🤣 Er tjukk og går med kjolebadedrakt. Men har ikkje tenkt over om andre synest eg er stygg i den 🙈. Vil du se den valkete hengemagen min som lekker over bikinitrusa?? Vil du se formene av hengepuppene mine? Som minner om vrengte lommer? Du vil faktisk ikkje sjå det. Anonymkode: 93864...dd7 Jeg skjønner at du tenker at dette bare er å henge ut deg selv, være litt sporty og ha selvironi, men holdningen du viser i det du skriver kan fort gå utover andre også. Indirekte snakker du stygt om flere her. Anonymkode: c85e2...565 4 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:09 #38 Skrevet fredag kl 20:09 AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 21.48): Er på Lalandia i Danmark, og ser at veldig mange av de tjukke damene bruker badedrakt som ser ut som en kjole, eller har et skjørt i er badedrakta. Har forsåvidt også sett det samme hjemme, flere ganger. Jeg skjønner at de sikkert går med det for å ikke vise kroppen sin/skjule at de er feite - men jeg føler det virker fullstendig mot sin hensikt. En tjukk dame i bikini eller i badedrakt legger jeg knaptnok merke til. Men de der svære kjolene, ofte til og med i litt spreke mønstre, er så himla iøynefallende, at de blir det jo automatisk til at man glor på… Selv de som er helt svarte, blir jo veldig massive og «synlige» på et badeland der de aller fleste har lite klær og dermed fremstår veldig lyse/lite synlige. Dere som bruker sånne badekjoler- tror dere at man ikke legger merke til fedmen deres hvis dere går med det? Det er dessverre tvert imot… 😅 Anonymkode: a60a6...c44 Synes folk skal drite langt i hva andre kler seg i jeg. Selv om jeg er slank så foretrekker jeg å skjule mage når jeg er på stranda. Skjønner godt at man har samme ønske med flere kilo. Selv om det burde være unødvendig å skjule deler av kroppen sin så er det engang sånn at ikke alle har lyst til å dele alt med fremmede. Så ikke tenk på det du. De fleste du ser vet nok selv hvordan de ser ut, enten de er tykke eller smale! Anonymkode: d59b4...507 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:28 #39 Skrevet fredag kl 21:28 Det viktigste er at folk tørr å kle av seg og kose seg med strand og vann. De kler seg i det de føler seg vel i. Selv er jeg alt for tynn og har for første gang i godt voksen alder begynt å tenke på hva slags bikini og hva den dekker. Eier ikke rompe lenger. Har valgt å gå for en bikiniunderdel som ligner hipster. Da føler jeg meg vel. Anonymkode: bf536...b4c 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:39 #40 Skrevet fredag kl 21:39 Kan ikke folk bare få bade i det de føler seg vel i? Så lenge de ikke går nakne på badeland, så er det vel ganske likegyldig hva fremmede mennesker går i. Kanskje de har lyst til å bade og kose seg, selv om de er overvektige? Det er ingenting som tilsier at man må ha perfekt kropp for å gå i en sånn badedrakt. Anonymkode: 5caf6...05e 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå