Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du (mor) turd å reise alene til syden med barna? Typ om de var 14-18 år? 

Anonymkode: 1e6e6...c1f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Så lenge landet/stedet var trygt (og stort sett alle stedene man kaller "syden" er jo nettopp trygt). 

Anonymkode: 90853...a10

• Liker 4
Skrevet

Så klart! 

• Liker 2
Skrevet

Javisst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat der ser jeg ikke problemet. Er tenåringene utagerende og kan finne på å stikke av eller noe? 

Anonymkode: 7de1e...8e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Jeg har reist mye alene med barna siden de var fem og ni.

Anonymkode: 80177...2d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! 

Jeg dro alene med mine tre til «syden» i to uker da de var 4, 7 og 11. Vi hadde det tipp topp 😎

Anonymkode: 1561a...9b0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! 

Jeg dro alene med mine tre til «syden» i to uker da de var 4, 7 og 11. Vi hadde det tipp topp 😎

Anonymkode: 1561a...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg turt og har gjort flere ganger. Har akkurat vært på tur med min 13 åring nå, en uke. For 2 år siden var jeg på tur med en 16 åring. Noen ganger reiser jeg med en og en, andre ganger har jeg reist med begge to. 

Anonymkode: 09500...08d

Skrevet

Ja det har jeg gjort. Gode minner. Da de var både yngre og eldre enn det også. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18 var jeg den som tok med meg mamma på ferie 😅 Jeg booka og ordna alt. Planla hvilke restauranter vi skulle gå på og hva vi skulle se osv. Så jeg hadde klart kunne tatt med egne tenåringsbarn på ferie. Jeg reiser med min egen som er mye mindre enn dette på tur alene ofte. 

Anonymkode: f7f61...5a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt :) Reiser mye med mine tenåringer. Både til syden, på storbyferier, campingferier, telting osv. Tror du vi sitter hjemme hver ferie fra ungene bikker 14 år?

Anonymkode: 9bf1d...339

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du (mor) turd å reise alene til syden med barna? Typ om de var 14-18 år? 

Anonymkode: 1e6e6...c1f

For et dumt spørsmål! Hvorfor skulle jeg ikke turd det?????

Anonymkode: a8561...f80

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Og det har jeg gjort. Minste var 7 år første gangen, eldste 12. 

Anonymkode: eb100...c31

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Er det noe spesiell adferd på tenåringene som gjør at du er usikker? 

Anonymkode: 92f9e...773

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

eh ja.

Er i "syden" nå alene med en på tolv år. Lar henne og få gå litt rundt alene, vi er på et svært trygt sted vi da.

Anonymkode: d6851...94f

AnonymBruker
Skrevet

"Barn" på 18 år kan reise hvor de vil uten mors tillatelse eller tilstedeværelse. Men jeg stusser litt på hele problemstillingen. De fleste reiser vel på ferier med barna så sant de har råd og lyst. Så er poenget til TS her om mor tør uten FAR? Altså at dette klarer ikke lille mor alene?

Anonymkode: 82c75...575

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...