Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er du en av de som nesten gruer deg til å dra tilbake på jobb etter ferien? Og har du egentlig lyst på en ny jobb?

Anonymkode: 44208...a4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drømmejobben og jeg har ikke ferie:P… 

Men det skal sies at jeg har vært igjennom minst 10 jobber som jeg har hatet hvert sekund av. Det er bare én person som kan forandre det, og det er meg selv🤟

Anonymkode: 314b8...3a5

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg ser etter ny jobb. Den jeg har spiser meg opp 

Anonymkode: d84b9...1a1

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke «drømmejobben». Var jobb en drøm så ville de ikke gitt deg lønn. ;) 

Men jeg ser frem til å møte på jobb neste uke. Jeg jobber med en gjeng som er drømme-kolleger. Og det er mitt krav til en jobb.

Anonymkode: 4eb0f...cee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utdanner meg på kveldstid nå, men må tilbake til jobben jeg hater. Gruer meg, men samtidig er det motiverende også.

Anonymkode: 2b32f...3e3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har drømmejobben. Men jeg nyter ferien fullt ut og tenker ikke på jobb nå om sommeren!

Anonymkode: cd691...636

AnonymBruker
Skrevet

Usikker, har tenkt mye på jobb i ferien da jobben går igjennom organisasjonsendring og jeg får endret stillingen min til leder med mer ansvar enn det jeg har i dag. Til nå har jeg trives godt som "vanlig ansatt", men så har jeg hatt litt lyst til å utvikle meg mer og derfor sagt ja til stillingsendringen. Håper det blir drømmejobben da, hjelper veldig med solid lønnsøkning :) 

Anonymkode: 025f5...633

Skrevet

Ja, absolutt! Jeg elsker jobben min. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jobben min veldig, veldig godt. 

Jeg kunne likevel ønske meg en uke eller to til med ferie 😊

Anonymkode: b4d6e...811

AnonymBruker
Skrevet

Jobben i seg selv er drømmejobben, og jeg får jobbe hjemmefra, men jeg er selvstendig næringsdrivende, og det er ofte vanskelig å få endene til å møtes. 

Anonymkode: ba85b...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Om det er drømmejobben vet jeg ikke. Men gleder meg til å starte opp igjen etter ferien, det selv om jeg har jobbet en del timer i ferien.

Har aldri gruet meg til å gå på jobb. Det er perioder hvor det kan være litt heftig, men jeg vet at det går over. Vi har et særdeles godt arbeidsmiljø, dette veier opp i tøffe perioder. 

Anonymkode: f5ce2...987

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei. Jeg ser etter ny jobb. Den jeg har spiser meg opp 

Anonymkode: d84b9...1a1

Samme her. Misliker jobben så sterkt at deler av ferien har gått med på å grue meg til å komme tilbake. Jeg klarer rett og slett ikke nyte å ha fri. 

Andre deler av ferien har jeg brukt til å forberede meg på å overleve høsten, og legge grunnlag for bytte av jobb. Det kan bli en lang og tung prosess, men jeg skal klare det!

Anonymkode: b5574...5cc

• Hjerte 3
Skrevet

Mjei, men drømmejobben er oppnåelig ila året.

Skrevet

Ja, absolutt men lønna kunne vært bedre 😅

AnonymBruker
Skrevet

Drømmejobben nei. Jeg vil heller si et nødvendig tidsfordriv for å finansiere huslån og ferier. Jeg elsker ikke jobben min. Det er en en sakte måte å dø innvendig, men jeg får helt grei lønn, så det er vel det som holder meg oppe 

Anonymkode: 539c4...87d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat drømmejobben, kanskje, men godt betalt for minimal innsats og stor frihet.

Anonymkode: 8f4ac...e28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drømmejobben!

Jeg liker å ha ferie likevel :)

Men gruer meg ikke til jeg må tilbake nei, det blir fint det.

Men akkurat nå nyter jeg å ha absolutt ingenting på agendaen utover å slappe av :)

Anonymkode: 9d95d...ed4

Skrevet

Har ikke drømmejobben, men er veldig glad i jobben min, fleksibiliteten den gir meg og at den gir meg og min familie økonomisk trygghet. Jeg gruer meg på ingen måte til å dra på jobb, men jeg foretrekker selvsagt ferie og fritid. 

Jeg jobber for å leve. Ikke motsatt. Og det ville jeg heller aldri ha ønsket meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det, men på grunn av covid-19 "måtte" jeg si opp jobben og flytte tilbake til Norge.

Men vi har planer om på flytte ut igjen så fort kona har fått norsk statsborgerskap. Da får vi det beste av to verdener, et godt liv i et behagelig klima med lave skatter, og norsk helsevesen i baklomma om det skal skje noe. :D

Anonymkode: 03eb4...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en helt ok jobb, samtidig kan jeg ikke tenke meg å jobbe med noe annet

Anonymkode: 91d7d...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...