Egenskap Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Er du klar til å bli mor? stifte familie. hvor gammel er du blitt? sivilstatus? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli 47 år gammel og samboer i tyve år. Ingen av oss ønsker barn, men vi er vår egen familie. Anonymkode: 8af5f...2d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Jeg er kvinne på 42, gift og har tre barn. Hadde egentlig ikke noe ønske om barn før jeg plutselig var 28 og da fikk jeg en følelse at det var det som var meningen med livet og da kunne det ikke skjedd fortere. Heldigvis gikk det på første forsøk. Anonymkode: 75e72...f4c
Trolltunge Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Kvinne, 50 år. Jeg er ganske klar for å bli bestemor. 🥰 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli K37 Har vært mor siden jeg var 20. Var ikke klar for det da, men man tilpasser seg og det har gått veldig fint så langt. Anonymkode: f7873...9a8
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli K37. Var klar når eg var 30 og fekk eit barn 31 og 35. Gift lenge først. Anonymkode: 777fd...70e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Håper jeg er klar. Det må bli snart eller aldri. Anonymkode: ebe98...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli K35. Blir nok aldri helt klar, men ønsket har vokst de siste årene. Traff mannen sent, og vi har ønsket å ha noen år sammen alene først og bygge et godt forhold og fundament. Anonymkode: 9af3b...c9f 1
SPOCA Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Ja, helt klart. 38 år, gift. Har et bonusbarn jeg ser på som min egen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Jeg ønsket meg barn fra jeg var veldig ung, og følte meg klar i mange år før jeg fikk mitt første barn. Forholdene lå ikke til rette for det tidligere (feil kjæreste,lav lønn, studier, boforhold), men ble mamma i en alder av 27, så 29, så 32. Kunne gjerne hatt flere, for ELSKER å ha baby. Når de blir eldre er det hakket mer utfordrende, så tenker det holder 😩🥰 Dessuten er jeg snart 40 år gammel. Anonymkode: 16128...cec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli 34 år, vært samboer i 10 år. Jeg var klar da jeg var 25, men helse og økonomi hindret meg. Det løste seg og vi fikk første barn i år 😊 Anonymkode: 7ec6e...411 1
Mardina Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli Aldri hatt lyst på barn, så nei... Elsker mitt barnløse liv 😁 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Mardina skrev (5 timer siden): Aldri hatt lyst på barn, så nei... Elsker mitt barnløse liv 😁 Spesielt å gå inn i en tråd som omhandler noe om det å bli mor, for å si at man elsker sitt barnløse liv. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det😅 Anonymkode: f7873...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt å gå inn i en tråd som omhandler noe om det å bli mor, for å si at man elsker sitt barnløse liv. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det😅 Anonymkode: f7873...9a8 Trådstarter spør: Er du klar for å bli mor? Da er det jo legitimt å svare for de som ikke er klar for å bli mor. Anonymkode: 8af5f...2d4 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Hvis jeg skulle ventet til jeg var klar tror jeg at jeg aldri ville fått barn. Jeg var 20 og 23 da jeg fikk mine. Veldig glad i dag at jeg var så tidlig ute. Anonymkode: 24bb9...87f 1
Mardina Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt å gå inn i en tråd som omhandler noe om det å bli mor, for å si at man elsker sitt barnløse liv. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det😅 Anonymkode: f7873...9a8 Jeg svarer på det ts spør om. Så mitt svar er like riktig, som andre sitt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Barn vil jeg aldri ha nei. Anonymkode: f8a9d...a69 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli Jeg ble vel klar omtrent da jeg fikk mitt første barn, tror jeg. Det var en planlagt graviditet og jeg var 30 år så absolutt ikke ung, men jeg hadde aldri sett for meg eller ønsket barn. Mannen min ønsket seg derimot barn og "overtalte" meg. Nå er barnet snart tenåring og jeg elsker å være mor, og vil påstå at jeg har gjort en god jobb så langt. Flere barn har det også blitt. Anonymkode: 116c1...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spesielt å gå inn i en tråd som omhandler noe om det å bli mor, for å si at man elsker sitt barnløse liv. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det😅 Anonymkode: f7873...9a8 Ts spør, er du klar for å bli mor?. Det er et ja/nei spørsmål. Eller mener du at det er bare de på ja siden som skal svare? Ja jeg var klar for å få barn, men endret mening fra tre til et barn. Anonymkode: 805a8...b75 1
Her Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli Har veldig lyst på barn nå! Vært usikker tidligere, men har vært sammen med min samboer i over 7 år og det føles rett å få barn med han. Jeg er 26, vi bor i hus og på mange måter passer det å få barn nå. Meeen jeg er nyutdanna og sliter med å få jobb. Etter noen års studier føles det ut som at jeg må komme igang med jobb og fylle opp sparekonto igjen før jeg kan bli gravid. Er for urolig over min egen økonomi til å få barn nå, selv om samboeren tjener okei og gjerne vil ha snart (han er 30).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå