AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=12020&cid=1 Tabell A1 Jeg tolker dette som en rett, ta opp en maske, en rett, tre ganger to vrang sammen, en rett ta opp en maske tre ganger. Har åtte masker på pinne når jeg starter. Dette går opp på en pinne, men jeg får 13 ikke 16 til slutt på pinne. Takk for hjelpen på forhånd 🙏 Anonymkode: 369ae...10b
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli To rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, en rett, to vrang sammen, en rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett. Du har 16 masker når du starter mønsteret, etter økning har du 21 (økt 6 og strikket to sammen). Bruker du 4 settpinner vil mønsteret gå over to av pinnene. Anonymkode: 2cecc...4e7
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): To rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, en rett, to vrang sammen, en rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett. Du har 16 masker når du starter mønsteret, etter økning har du 21 (økt 6 og strikket to sammen). Bruker du 4 settpinner vil mønsteret gå over to av pinnene. Anonymkode: 2cecc...4e7 Ok tusen takk🙏🙏 Anonymkode: 369ae...10b
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): To rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, en rett, to vrang sammen, en rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett, øk mellom masker, to rett. Du har 16 masker når du starter mønsteret, etter økning har du 21 (økt 6 og strikket to sammen). Bruker du 4 settpinner vil mønsteret gå over to av pinnene. Anonymkode: 2cecc...4e7 Men dette kan ikke stemme heller. 21+21 blir 42. Neste linje skal jeg øke til 39? Anonymkode: 369ae...10b
Hanne67 Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 16.22): Men dette kan ikke stemme heller. 21+21 blir 42. Neste linje skal jeg øke til 39? Anonymkode: 369ae...10b Du skal vel bare strikke A1 én gang på omgangen, - resten av omg. skal strikkes i glattstrikk. Dermed blir det 21 masker + 16 masker = 37. (Du startet med 32 masker) I tillegg skal du øke 2 masker blant de 16, slik at det totalt blir 39 masker. Endret 20. juli av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Hanne67 skrev (På 20.7.2025 den 9.14): Du skal vel bare strikke A1 én gang på omgangen, - resten av omg. skal strikkes i glattstrikk. Dermed blir det 21 masker + 16 masker = 37. (Du startet med 32 masker) I tillegg skal du øke 2 masker blant de 16, slik at det totalt blir 39 masker. Oh takk, var litt uoppmerksom. Typisk. Anonymkode: 369ae...10b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå