AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Jeg vurderer å starte opp med ASMR, det er noe jeg selv har hørt på de siste 12 årene og jeg tenker det kan være gøy å prøve seg med en ny hobby. Hvilke triggere setter du pris på? I starten vil dette kun skje ved hjelp av mobil og iPad, og uten fancy mikrofon, såkalt LoFI ASMR. Anonymkode: 98d3b...64f
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Jeg synes det værete er smatting, da spesielt med tyggis. Men det er også ille med: - plystrelyd når en prater - høylytt svelgelyd Anonymkode: ce07b...1bb 1
Hatsumomo Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Skjeer og slim/barberskum på mic, tapping på tre, biematte, glass, greeing og stell av hår bla.
Macro Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Mener du trigger som i tilfredsstillelse eller provokasjon?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:40 #5 Skrevet fredag kl 18:40 Tapping på ulike materialer, gjerne ved å sette og breake et mønster (Sånn som raffytaphy) Anonymkode: 3914a...1d9
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:47 #6 Skrevet fredag kl 18:47 Hater det når de klirrer noe mot tennene, lange negler mot tenner er ille, men mange klirrer eller tapper med neglene på ting i de videoene. Fysisk dårlig av det. Anonymkode: 460a4...a39
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:49 #7 Skrevet fredag kl 18:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hater det når de klirrer noe mot tennene, lange negler mot tenner er ille, men mange klirrer eller tapper med neglene på ting i de videoene. Fysisk dårlig av det. Anonymkode: 460a4...a39 Åååå det som er deilig det er den "krom snø" lyden 😃 Og tynn plastik som blir krøllet, men den må være "sprø" som cellofan. Anonymkode: 460a4...a39
pennyless Skrevet fredag kl 18:52 #8 Skrevet fredag kl 18:52 Jeg like roleplay, da får jeg sove best.🥰 Kan være hva som helst, alt fra night nurse til sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå