Gå til innhold

Du som liker ASMR - triggere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å starte opp med ASMR, det er noe jeg selv har hørt på de siste 12 årene og jeg tenker det kan være gøy å prøve seg med en ny hobby. 

Hvilke triggere setter du pris på? I starten vil dette kun skje ved hjelp av mobil og iPad, og uten fancy mikrofon, såkalt LoFI ASMR. 

Anonymkode: 98d3b...64f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det værete er smatting, da spesielt med tyggis. 
Men det er også ille med: 

- plystrelyd når en prater

- høylytt svelgelyd 

Anonymkode: ce07b...1bb

• Nyttig 1
Skrevet

Skjeer og slim/barberskum på mic, tapping på tre, biematte, glass, greeing og stell av hår bla.

Skrevet

Mener du trigger som i tilfredsstillelse eller provokasjon?

Skrevet

Tapping på ulike materialer, gjerne ved å sette og breake et mønster (Sånn som raffytaphy) 

Anonymkode: 3914a...1d9

Skrevet

Hater det når de klirrer noe mot tennene, lange negler mot tenner er ille, men mange klirrer eller tapper med neglene på ting i de videoene. Fysisk dårlig av det.

Anonymkode: 460a4...a39

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hater det når de klirrer noe mot tennene, lange negler mot tenner er ille, men mange klirrer eller tapper med neglene på ting i de videoene. Fysisk dårlig av det.

Åååå det som er deilig det er den "krom snø" lyden 😃 Og tynn plastik som blir krøllet, men den må være "sprø" som cellofan. 

Skrevet

Jeg like roleplay, da får jeg sove best.🥰 Kan være hva som helst, alt fra night nurse til sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...