Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Noen som har hest her? Skjønner at mange har katt iallefall Jeg solgte hesten min i sommer da jeg flyttet. Nå savner jeg alt som har med hest å gjøre igjen (nesten ).
Mint Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har hest Og skjønner at du savner det når du ikke har hest lenger.. Det er liksom en livsstil, iallefall for meg. Det eneste jeg ikke ville savnet er alle tusenlappene som blir borte i løpet av en måned :hår:
Dona Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Eg har hest Ei kaldblodshoppe. Kjempe kjekt med hest...men dyr og tidskrevende hobby...
Gjest Hestejente for 100 år siden Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Hvor mye bruker dere i løpet av en måned da?
Missbumblebee Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har hester, og hvor mye de koster meg vil jeg rett og slett ikke regne på. Men det er aaaalt for mye...
Mint Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 For meg er det veldig kostbart å ha hest. Det er fordi jeg har den oppstallet på stall med alle fasiliteter og jeg trener regelmessig for instruksjon. Gampen får også regelmessig "pampering" med alt.behandling. Også er det stevner,da.. Koster det også. Jeg bruker nok 6-7000,- på hesten i mnd. Noen ganger mer.. Men hestehold er hva du gjør det til. Man kan ha hest for en myyye billigere penge! Så lenge hestens behov ivaretas , selvfølgelig
Zafran Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har flere hester, livet mitt dreier seg vel i grunn om hest. Jobber full tid på stall, kjører og rir løp,(travere) samt trener en del dressur sprang med jevne mellomrom (ikke traver). Med fare for å bli litt ensporet... Bruker en del penger på hest ja, såpass mye at jeg ikke tør å regne på det..
Agenta Skrevet 4. april 2006 #8 Skrevet 4. april 2006 Noen som har hest her? Skjønner at mange har katt iallefall Jeg solgte hesten min i sommer da jeg flyttet. Nå savner jeg alt som har med hest å gjøre igjen (nesten ). ← Skjønner hva du mener. Kaldblodshoppa mi døde for to år siden. Nå har jeg bare shetlandsponnien min igjen. Det er veldig rart å dra i stallen når bare ponnien er der. Jeg hadde to islandshester før, og er oppvokst med hester. Det er veldig rart å ikke ha den "hestelivsstilen" lenger. Jeg steller jo med ponnien, men det blir ikke det samme. Jeg har funnet en stall med travere som jeg kan ri på når jeg vil. Det er en ganske god erstatning. Koster meg ikke penger, rir når jeg vil og jeg slipper å måke, fòre og ha ansvaret for dem. Det anbefalles!
Gjest seroxata Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 har to varmblodser går fort noen tusen i mnd ja!
dittin Skrevet 12. april 2006 #12 Skrevet 12. april 2006 har ei fjording hoppe, men har den heime på gården, så den koster meg minimalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå