AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Hei! Jeg trenger råd og lurer på om noen her har vært i samme situasjon som meg. Jeg fikk beskjed fra Samordna opptak om at jeg ikke er kvalifisert til studiet jeg har søkt på, selv om jeg har levert inn alt av dokumentasjon. De har brukt mitt gamle vitnemål fra 2016 og ikke sett på det nye kompetansebeviset jeg har lastet opp fra påbygg, som viser at jeg har generell studiekompetanse (inkludert norsk og matte). Jeg har sendt inn klage og skal også ringe dem i morgen. Jeg lurer derfor: Har noen av dere opplevd noe lignende? Ble feilen rettet opp, og fikk dere tildelt studieplass likevel? Det er veldig viktig for meg, for dette handler om fremtiden min. Jeg setter stor pris på om noen vil dele erfaringene sine eller gi råd! På forhånd takk . Anonymkode: 8cedd...e6c
Fotballmamma Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Sønnen opplevde noe tilsvarende, han ringte inn og fikk ordnet opp. Fikk samtidig beskjed om at han kom til å få plass på andreopptaket, noe han også gjorde.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Det gir meg virkelig håp å høre at sønnen din opplevde noe lignende og at det ordnet seg etter at han ringte inn. Jeg skal ringe i morgen, og håper de kan rette opp feilen hos meg også. Godt å vite at det fortsatt er mulighet til å få plass i andreopptaket. Takk igjen for at du tok deg tid til å svare! 💛 Anonymkode: 8cedd...e6c
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Da jeg søkte studie for mange år siden fikk jeg rettet opp feil og fikk plass Anonymkode: 10f95...6b7
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Det er noen tråder om dette hvert år. Virker som om de retter opp feil og man får plass. Anonymkode: 66252...710
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Ja, jeg opplevde dette. De hadde gjort en helt åpenbar feil og fikset det med én gang. Jeg fikk tildelt plass på studiet jeg ønsket meg (Norges mest populære studie det året), selv om det egentlig var fullt. Anonymkode: f72df...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Skjedde med meg og, de hadde regnet feil med de ekstra poengene mine slik at snittet mitt ble litt lavere enn grensen. Jeg ringte og de ordnet det med en gang 😊 Anonymkode: 1fab4...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå